امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Uk chart: شوالیه تاریکی صدرنشین شد

#1
ا توجه به لیست uk chart این هفته، این اولین هفته ای است که بازی Witcher 3 به رتبه این غیر از نخست افول کرده و دلیل آن جز منتشر شدن یکی از رقیبان این بازی نیست.

سه شنبه هفته گذشته بازی Batman: Arkham Knight بر روی سه پلتفرم اصلی منتشر شد ولی به علت مشکلات بسیار زیاد بر روی نسخه pc تا حدی که این بازی بر روی این پلتفرم غیر قابل بازی بوده ، فروش آن متوقف شده است و وارنر در این رابطه گفته است که تا رفع تمامی مشکلات و باگها فروش این بازی بر روی pc از سر گرفته نخواهد شد.

با وجود تمامی مشکلات به وجود آمده و کنسل شدن نسخه pc این عنوان باز هم این بازی توانسته خود را در رتبه نخست بازی های پر فروش این هفته قرار بدهد.

قابل ذکر است که در این هفته دو عنوان دیگر به نام های Yoshi’s Woolly World و Final Fantasy XIV: Heavensward عرضه شده اند که به ترتیب در رتبه های 4 و 10 جای گرفته اند.

به گزارش از وبسایت gamingbolt بنا بر نمودار GfK Chart بازی Batman: Arkham Knight سریع ترین و قدرتمند ترین فروش ویدیو گیمی سال 2015 را در شروع پشت سر گذاشته است و همچنین رکورد فروش سه بازی قبلی در این سری را یعنی Arkham Origins Arkham Asylum, و Arkham City را که بهترین عنوان در این سری به شمار می اید را در شروع شکسته است.

بنظر می رسد امسال یکی از بهترین سال های ویدیو گیمی برای وارنر برادرز بوده با عرضه کردن چهار عنوان موفق Dying Light, Mortal Kombat X and LEGO Jurassic World و در آخر هم Batman: Arkham Knight.

جالب است بدانید که 67 از این فروش بر روی Playstation 4 بوده است و 33 در صد آن بر روی Xbox One.

در ادامه با لیست کامل همراه باشید:
uk_charts_Jun27
 سپاس شده توسط عشق بارسا23 ، Silver Sun
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اولین تصاویر منتشرشده از بازیگران مشهور هالیوود در فیلم «شوالیه جام‌ها»

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان