امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آب شرب اردبیل گوارا تر می شود

#1
جواد زنجانی روز شنبه در بازدید اعضای شورای سلامت شهرستان اردبیل از سد یامچی و تصفیه خانه آب شرب اردبیل گفت: آب اردبیل مشکلی از نظر بهداشتی و سلامتی ندارد وتلاش ها برای بهبود هرچه بیشتر کمی و کیفی آن است .
وی افزود: در حال حاضر سه برج شناور در این سد نصب شده و چهارمین برج نیز با اعتباری بیش از 85 میلیارد ریال در حال راه اندازی و نصب می باشد.
وی اظهار کرد: هدف از نصب این برج برداشت آب از بالا دست سد یامچی در فصل گرما و جلوگیری از مشکلات بدبو و بد مزه بودن آب شرب مصرفی می باشد.
زنجانی همچنین از ساخت سیستم آبگیری صیقلی از سد (شافت )که با هدف برداشت آب از لایه های مختلف سد ، و لایه های روی آب و ارتقای کیفیت آب شرب با اعتباری بیش از 300 میلیارد ریال خبر داد و گفت: با راه اندازی این سیستم آبگیری صیقلی از سد کیفیت آب بهبود پیدا خواهد کرد.
رئیس شورای سلامت شهرستان با تأکید بر امنیت و سلامت مردم افزود: هم اکنون 510 هزار نفر جمعیت این شهرستان 39 میلیون متر مکعب آب استفاده می کنند و در آینده این مصرف با افزایش جمعیت و گسترش شهرکها افزایش خواهد یافت و باید برنامه ای جامع برای افزایش و تأمین آب شرب مورد نیاز داشته باشیم.
به گزارش ایرنا از فرمانداری اردبیل، وی با اشاره به این که در 15 سال آینده مصرف آب در اردبیل 2 برابر افزایش می یابد و به رقم 80 میلیون متر مکعب می رسد گفت: باید با همت و همکاری همه مسئوولین استان و نمایندگان محترم شرکت آب منطقه ای را در حل این مشکل کمک کرد.
تصفیه خانه آب شرب اردبیل با ظرفیت 1200 لیتر در ثانیه در سال 87 با اعتباری بالغ بر 15015 میلیارد ریال برای تصفیه آب شرب اردبیل افتتاح شده و هم اکنون در حال بهره برداری می باشد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مدارس اردبیل از شنبه بازگشایی می‌شود
  داعش به اردبیل هم آمد!
  اعدام سه قاچاقچی در اردبیل

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان