امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

E3 2015: بررسی و تحلیل کنفرانس Electronic Arts

#1
چند سالی است که کنفرانس خبری کمپانی EA در نمایشگاه E3 چنگی به دل نمی زند. جز نمایش دو عنوان Fifa و Battlefield که به آن عادت کرده ایم چیز دیگری برای نمایش نیست که بتواند شدیدا طرفدار های این شرکت را خوشحال کند. ولی این بار قضایا کمی متفاوت تر از قبل است. شاید یک سری سوپرایز و IP های جدید دلیل بهتر شدن کنفرانس خبری این شرکت نسبت به سال های پیش شده باشد آن هم زمانی که خبری از ساخت نسخه جدیدی از سری Battlefield نیست عنوانی که طی چند سال گذشته نسخه جدیدی از آن به صورت سالیانه عرضه می شد و هواداران خود را خوشحال می کرد.در اینجا نگاهی به مهمترین نمایش های کنفرانس مطبوعاتی EA در E3 2015 خواهیم انداخت .


Mass Effect Andromeda
کنفرانس EA با سوپرایزی از سوی Bioware  شروع شد و آن هم نسخه جدید سری Mass Effect با نام Andromeda بود. البته تا قبل از شروع نمایشگاه E3 شایعاتی از حضور این عنوان به گوش می رسید ولی رونمایی رسمی قطعا لذت دیگری دارد. تا اینجای کار EA کنفرانس خود را خوب آغاز کرد و عنوانی را معرفی کرد که بین طرفداران خود محبوبیت خاصی را دارا می باشد. از طرفی نمایش این عنوان می توانست کمی بیشتر باشد یا حاوی اطلاعات دقیق تری از شخصیت ها و محیط جدید بازی باشد.
E3 2015: بررسی و تحلیل کنفرانس Electronic Arts 1
Need For Speed
پس از این شروع خوب EA،عنوان Need for Speed مورد بعدی بود که شدیدا مورد توجه قرار گرفت. آن طور که به نظر می رسد در این نسخه با این NFS واقعی روبرو هستیم چیزی که سالیان سال است طرفداران Racing منتظر آن هستند و دوست درند این فرانچایز محبوب به ریشه های گذشته و محبوب خود باز گردد. آن طور که سازندگان اذعان داشتند، بازی الهامات زیادی از نسخه Underground 2 گرفته است و تا حدی شبیه به Carbon نیز می باشد. البته نمی توان منکر این شد که عملا این نسخه را میتوان Underground 3 خواند! نوع شخصی سازی اتومبیل یکی از ویژگی های خاصی است که شما را یاد گذشته می اندازد. این بار این شخصی سازی های نسبت به قبل تکامل یافته اند و دست مخاطب را برای شخصی سازی های بیشتر باز گذاشته اند. در ویدیویی گه از گیم پلی این بازی به نمایش در آمد شاهد یک مسابقه Drift بودیم. چیزی که نظر من جلب کرد نوع Drift رفتن اتومبیل شما بود. به عبارتی، شخصی سازی این نسخه به شما این اجازه را می دهد که با انتخاب لاستیک و عوامل تاثیر گذار دیگر برای اتومبیل خود؛ بهترین حالت ممکن را انتخاب کرده و به مسابقه دادن بپردازید.
E3 2015: بررسی و تحلیل کنفرانس Electronic Arts 1
Star Wars Old Republic: Knights of The Fallen Empire DLC
به نظر می رسد هواداران سری SW Old Republic از اینکه توجهی به عنوان مورد علاقه آن ها از سوی سازندگان بازی نمی شود ناراضی هستند و خب طی فیدبک ها و اعلام نظر آن ها در فروم های این بازی خواهان عرضه بسته های الحاقی بیشتری شده بودند. از این رو همانطور که انتظار می رفت ظاهرا Bioware  به قول های خود عمل کرده و بسته الحاقی جدیدی تحت عنوان Knights of The Fallen Empire را معرفی کرد. البته نسبت به زمانی که از عرضه این بازی می گذرد تا به الان کمی دیر است برای عرضه یک بسته الحاقی جدید. از طرفی محتویات این بسته که شامل داستانی جدید از دو برادر جنگجو می باشد می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند و مهم تر از همه، مجانی بودن این بسته الحاقی امتیازی مثبت تلقی می شود.
E3 2015: بررسی و تحلیل کنفرانس Electronic Arts 1
معرفی IP جدیدی بنام Unravel
در کنفرانس خبری EA کسی انتظار معرفی یک آی پی جدید به عنوان سوپرایز نداشت. نکته جالب تر این کنفرانس اجرای مارتین سالین کارگردان هنری بازی بود. شخصی که می توانستید ذوق و شوق بسیاری را در چهره وی حس کنید از این که بر روی صحنه آمده است آن هم در کنفرانس خبری الکترونیک آرتز و جلوی میلیون ها بیننده در حال معرفی بازی جدید خود هستند. آن ها معتقدند وقتی ی سرگرمی بوجود بیاد باید از تمام وجودت و قلبت مایه بگذاری تا بتوانی بهترین اثر خلق کنی. با توجه به شوق فراوان مارتین سالین در طی معرفی بازی هنگامی که وی عروسک دست ساز خود از شخصیت Unravel را به بیرون می آورد می توان به خوبی عشق را حس کرد. به خوبی حس کرد این که مارتین عاشق کار خود است و اثری پر از عواطف انسانی را خلق کرده است طی نمایشی که از این بازی به نمایش در آمد تا حدی شاهد قسمت هایی بودیم که می توانستیم به خوبی نا امیدی شخصیت بازی را حس کنیم و از طرفی امید به ادامه راه و از طرف دیگر آمیخته شدن این حس با یک موزیک جالب و دلنشین نمایش Unravel را زیبا تر از قبل کرد.
E3 2015: بررسی و تحلیل کنفرانس Electronic Arts 1
Plants Vs Zombies: Garden Warfare 2
نمایش PvZ: GW2 یکی دیگر از نمایش های خوب الکترونیک آرتز در کنفرانس خبری E3 بود. قطعا تمامی هواداران این عنوان با تریلر این بازی طی کنفرانس مایکروسافت شدیدا خوشحال شدند و ساعتی بعد در این کنفرانس خبری توانست گیم پلی بازی را طی اولین تریلر بازی در این بخش مشاهده کنند. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که شدیدا به بازی های فان علاقه دارید این نسخه بهترین شروع برای شما خواهد بود. GW2 با یک محیط شادتر و شخصیت های بیشتر در کلاس های متنوع جدید در کنار Co-op ۴ نفره بازی قطعا تجربه این اثر را زیبا تر از قبل خواهد کرد مخصوصا زمانی که پای محیط جدید بازی که زامبا نام دارد در میان باشد. در کنار تمامی این قابلیت ها و محیط شاد بازی کسانی که در نسخه اول را بازی کرده اند می توانند در زمان عرضه GW2 شخصیت خود را به این نسخه انتقال داده و به بازی کردن بپردازند.
E3 2015: بررسی و تحلیل کنفرانس Electronic Arts 1
NBA Live 16
قطعا یکی از بهترین فرانچایز های EA  عنوان NBA Live است. عنوانی که از طرفداران بی شماری برخوردار است. در کنفرانس خبری سعی شد بیشتر از قابلیت های جدید بازی نظیر Game Face HD Scanning Technology گفته شود. این تکنولوژی که به صورت یک برنامه بر روی دستگاه های همراه نصب می شود به شما این اجازه را می دهد تا از صورت خود در زوایای مختلف عکس برداری کنید و به هنگام بازی بر روی شخصیتی که خود آن را ساخته اید قرار داده و لذت ببرید. همچنین Motion Capture های انیمیشن حرکتی و خوشحالی بازیکنان و یا حرکات خاص آن ها از دیگر بخش هایی است که سازندگان NBA Live 16 برای آن اهمیت بالایی برخوردار هستند. سیستم Shooting این نسخه به شما این اجازه را می دهد تا هر زمان که خواستید توپ را به طرف سبد پرتاب کنید بع عبارتی به شما این اجازه را می دهد که با توجه به نوع پرش دفاع کننده روبروی شما توپ را به طرف حلقه پرتاب کنید.
E3 2015: بررسی و تحلیل کنفرانس Electronic Arts 1
EA Mobile Games
یکی از نکات جالب این کنفرانس خبری اهمیت دادن به کاربران پلتفورم های همراه است. کاری که کمتر شرکت بازی سازی آن را انجام می دهد البته از گذشته EA همیشه در این بخش پر تلاش بوده است و امسال نیز بازی های جدیدی را برای پلتفوم های همراه معرفی کرده است. یکی از عناوین جدید این استدیو برای پلتفورم مورد نظر عنوان Star Wars Galaxy of Heroes  است. این عنوان آنلاین به شما این اجازه را می دهد تا با شخصیت مورد علاقه خود به گشت و گذار در دنیای Star Wars بپردازید و تجربه کسب کنید. دیگر بازی پلتفورم همراه این کنفرانس که محبوبیت خاصی بین همه هواداران دارد مربوط به شخصیت های دوست داشتنی Minions می شود. در Minions Paradise با تجربه جدیدی روبرو خواهید شد. بهشت خود را آن طور که دوست دارید بسازید از بخش ها و سرگرمی های مختلفی استفاده کنید تا این جزیره را به بهشتی واقعی تبدیل کنید.
E3 2015: بررسی و تحلیل کنفرانس Electronic Arts 1
FIFA 16
جدای از تمامی نمایش های E3 قطعا برای من زیباترین نمایش معرفی FIFA 16 بود. صحبت های PELE مرد شماره یک فوتبال قطعا لذت خاصی داشت و بهتر از اون صحنه بسیار با شکوه حضور وی در کنفرانس خبری و ایستادن حاضرین به احترم این مرد بزرگوار. پس از گفت و گوی دیوید راتر با PELE وی شروع به معرفی FIFA 16 کرد و قابلیت ها و نقات قوت این نسخه را همراه با نمایش بازی معرفی کرد. به نظر می رسد این شبیه ساز در این نسخه به خوبی قرار است فوتبال واقغی را به نمایش بگذارد. سیستم تداقعی و دفاع کردن بازیکنان به نحوی طراحی شده است که می توانید با کمی دقت حرکات بازیکنان را دفع کنید و مانع از ضد حمله ها شوید.در بخش میانی زمین قطعا کنترل توپ و پاس دادن های متعدد از اصلی ترین رکن های موفقیت هستند.
از طرفی تیم مقابل در میانه میدان می کوشد تا مانع از رسیدن پاس های شما به هم تیمی خود شود و این کار به خوبی انجام شده است. در آخر تکنیک ها و توانایی های بازیکنان است که عامل برتری می شود. در FIFA 16 بازیکنان همانند قبل حرکات منحصر به فرد خود را دارا هستند. این بار این حرکات بیشتر از قبل و با دقت بالاتری Capture شده است و مخاطبین می توانید با لذت هرچه تمام تر این حرکات را انجام دهند. تیم بانوان نیز تجربه ای جدید برای هواداران است، لازم به ذکر که بازیکنان زن نیز تمامی حرکات آن ها به وسیله Motion Capture انجام شده است و تیم سازنده دقت کافی را در این بخش چاشنی کار کرده اند! در آخر یک نمایش دیدنی با صحبت های زیبا PELE و حبس شدن نفس های حاضرین در کنفرانس خبری.
E3 2015: بررسی و تحلیل کنفرانس Electronic Arts 1
MADDEN NFL 16
نمایشی دیگر از محبوب ترین بازی ورزشی آمریکا!. شاید برای اکثر گیمر ها این عنوان و نمایش های آن خسته کننده باشد ولی نمی توان از بزرگی NFL چشم پوشی کرد. این بار تغییرات زیادی به سراغ این نسخه آمده است و طی نمایش بازی شاهد قرار دادن Ultimate Team برای این عنوان هستیم. می توانید تیمی از ستارگان جهان در فوتبال آمریکایی بسازید و با آن ها به مسابقه دادن بپردازید و در بخش آنلاین سایر تیم های ساخته شده توسط سایرین را در هم بکوبید.همچنین در این نسخه سیستم پرتاپ توپ گرفتن توپ و همچنین حملات بازیکنان با واقعیت بسیار نزدیک شده است و همچنین هوش مصنوعی بازیکنان نیز ارتقا یافته است.
Mirror’s Edge Catalyst
خیلی ها منتظر حضور این مجموعه زیبا بودن و اکثرا علاقه مندان بر این باور هستند که نمایش Mirror’s Edge Caralyst بی نظیر بود!!! ولی وقتش رسیده کمی واقع بین باشیم. این عنوان جز ارائه یک گرافیک بی نظیر چیز دیگری برای معرفی نداشت. صحنه های پشت سر هم از محیط بازی در صورتی که می توانستند یک نمایش کامل از مبارزات در یکی از مراحل بازی را رونمایی کنند با بیشتر با طراحی مراحل و قابلیت های جدید آشنا شویم. در آخر هم نمایشی سینماتیک و دیدنی از این بازی شاهد بودیم که داستان را برای مخاطبین شرح می داد.
E3 2015: بررسی و تحلیل کنفرانس Electronic Arts 1
Star Wars: Battlefront
نمایش این عنوان  قطعا برای هواداران سبک Si-Fi و همچنین شوتر بهترین نمایش بود. پیتر مور به خوبی قدرت Forsbite را با صحبت های خود به رخ می کشد. اینکه یک موتور گرافیکی چطور در خلق یک هنر سهم بسزایی را ایفا می کند و همچنین می تواند زندگی عادی را با زندگی و نبرد در کهشکان های دور دست را به نمایش بگذارد. پس از این صحبت ها با نمایشی از صحنه مبارزه و گیم پلی بازی به خوبی به این صحبت ها پی خواهیم برد. به عبارتی هسته و گیم پلی بازی Battlefield  است ولی با طعم و چاشنی Star Wars. مبارزات با سفینه ها و همچنین مبارزات بر روی زمین دقیقا هواداران را یاد سری Battlefield خواهد انداخت.
در آخر EA در کنار معرفی فرانچایز های خود توانست IP های خوب و جدید را هم معرفی کند و همچنین اهمیت دادن به بخش Mobile Games و تکمیل بازی های ورزشی خود و ارائه Ultimate Team و موتور گرافیکی Forsbite خبر خوبی بود که دوست داران این سبک را خوشحال کرد.
E3 2015: بررسی و تحلیل کنفرانس Electronic Arts 1

منبع : پردیس گیم
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان