امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امتیازات: 4.25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انواع جن..............

#1

پدربزرگ طایفه ی جن شومان نام داردواین شخص کسی است که

خداوند اورا ازآتش خلاص کرده است  ![/size
================================================================================​=================================================

انواع جن ها


انواع جن.............. 1

جن خناس:این شیطان مخفی در درون انسان راه یافته به وسوسه انسان می پردازد هر گاه انسان یاد خدا کنداز انسان دور میشود این جن مانند خون در دل انسان راه دارد خواندن سوره ناس برای دفع این جن موثر است.

جن قفندر:امام صادق(ع) فرمودند:هرکس۴۰ روز در منزلش یکی از آلات موسیقی نواخته شود خداوند شیطانی بنام قفندر را بر او مسلط میکن که اعضای بدنش را بر روی اعضای مشابه صاحب خانه می گذارد وحیای او سلب می شود ونسبت به سخنانی که به او گفته میشود بی مبالات وبی خیال می گردد.

جن لاقیس:این جن همجنس بازی را به زنان آموخت وآنان را به این کار وسوسه میکند.

جن زوال:این جن در نطفه انسان های مخالف اهل بیت (ع)شریک می شود واگر آن فرد پسر باشد لواط کار واگر دختر باشد زنا کار خواهد بودگفتن بسم ا.. اول شروع نزدیکی بین زن وشوهر دورش می کند.

جن داسم:وقتی انسان وارد خانه شد ونام خدا را ذکر نکرده وسلام نگفت او را وسوسه می کند وبین او وخانواده اش شر به پا می کند و اگر هنگام غذا خوردن نام خدا را ذکر نکند در غذای او شریک می شود.

جن آل:این نوع جن ها از جنس زن بوده و به زنان بار دار ونوزاد ها ضرر می زنند و از آهن می تر سند مثل چاقو چه بسا نقل شده توسط عده ای از زنان تسخیر شدند.

جن زکتبور:او در بازار ها بوده ومردم سوگند دروغ وتعریف دروغ کالا و بیهوده گویی ترغیب می کند.

جن اعور:او انسان را به زنا تشویق و وسوسه می کند .

جن هزع:امام صادق(ع)فرمودند ابلیس شیطانی دارد بنام هزع که شب بین مشرق ومغرب می گردند وهنگام خوام خواب نزد مردم رفته وباعث خواب های پریشان می شوند.

جن عارض:این نوع جن ها برخی انسان ها را مریض میکنند.

جن صالح:این جن ها انسان هایی را که راهشان را گم کرده اند به مقصد میرسانند هر گاه راه گم کردید ندا کنید یا صالح اغثنی .

جن عفریت:به خبیث ترین جن وقدرت مندترین عفریت می گویند.

جن سعالی:این جن ها ساحر و جادو گرند وبه انسان های خبیس که با آنها رابطه دارند سحر می آموزند وانسان ها را فریب داده واز راهشان منحرف می کنند گاهی اوقات گرگ ها آنهارا شگار کرده و می خورند.

جن رباینده:این جن از برخی انسان ها که خوشش بیاید آنهارا می رباید.

جن رها یا زها:این جن وقت نماز صبح سراغ انسان ها آمده وآنهارا وسوسه به خواب می کند و میگوید بخواب وقت نماز نشده واگر بیدار نشود ووقت بگذرد به صورت او بول می کند وبرگشته دمش را می جنباند و بانگ شادی بر می آورد(البته ادرارش هم مانند خودش قبل رویت نیست ولی سنگینی روح می آورد)

جن ولهان:اگر به هنگام وضو نام خدا را بر زبان نیاورد اورا وسوسه می کند تا نمازش یادش برود.

جن خیزب:پیامبرفرمودند این شیطان انسان را در حال نماز وسوسه کرده حواسش را پرت می کند ونماز انسان را قطع می کند برای دفع آن به خدا پناه برده و۳بار برسمت راستت فوت کن.

انواع جن دیگر هم هست به نام زوبعه.متکون.تمریح.مذهب.عیثم.ام الطبیان.غول.عامر.مره.ردهه.مطرش و....



منبع:کتاب جن وروح ازنظر علم ودین(محمد حسین پور محمد)
================================================================================​=================================================

شیطان وشما

انواع جن.............. 1


خلاصه ی کتاب: غزاله رشیدزاده: ترجمه های استفاده شده در این کتاب نیز به دلیل اهمیت آن از ترجمه شیوا و زیبای حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی استفاده شده است. از آیات قرآن به خوبی استفاده می شودکه با خلاف آنچه در بین مردم مشهور است و آنها جنییان را از ما بهتران می دانند،انسان به مراتب بهتر از آنهاست.به دلیل اینکه تمام پیامبران الهی از انسان برگزیده شده اند وجنیان به پیامبر اسلام که از نوع بشر بود ایمان آوردند و از او تبعیت کردندو اصولا واجب شدن سجده در برابر آدم بر شیطان که بنا به تصریح قران آن روز شیطان از بزرگان طایفه جن بود،دلیل بر فضیلت نوع انسان بر جن می باشد.

================================================================================​=================================================

جن حقیقت یادروغ؟قرآن کریم از محکمترین ادله
قران معجزه ی بزرگ خاتم پیامبران،حضرت محمد (ص)درمسایل پیچیده علمی،اعتقادی،اجتماعی و...همیشه روشنگرظلمتهای زندگی انسان بوده که عقل درتبیین حل آن عاجز بوده است،عقل انسان با توجه به انکه بهترین ودیعه ی الهی در وجود آدمی است به خیلی از حقایق این عالم آگاه نیست واگراین حقایق از منبع آسمانی وحی که آن نیز باعقل به اثبات رسیده است به آن عرضه می شود به راحتی میتوان درک نمود وبه آن معتقد شود محکمترین دلیل برای وجود جن آیات نورانی قران کریم وروایات صحیحه می باشد که نمی توان به آن خدشه ای وارد نمود،سوره های مبارکه ی انعام آیات 100،112،128 اعراف38،130  اسرار179 کهف 88 نمل17، 50  سبا 12،14،39 فصلت 41 احقاف18،29  ذاریات 29الرحمن56  الجن1،5،33  و...
انسان بهتر ازجن!
از آیات قرآن به خوبی استفاده می شودکه با خلاف آنچه در بین مردم مشهور است و آنها جنییان را از ما بهتران می دانند،انسان به مراتب بهتر از آنهاست.به دلیل اینکه تمام پیامبران الهی از انسان برگزیده شده اند وجنیان به پیامبر اسلام که از نوع بشر بود ایمان آوردند و از او تبعیت کردندو اصولا واجب شدن سجده در برابر آدم بر شیطان که بنا به تصریح قران آن روز شیطان از بزرگان طایفه جن بود،دلیل بر فضیلت نوع انسان بر جن می باشد.
شهید مطهری می فرمایند:قران موجود دیگری را به نام جن معرفی نمود البته اینکه اغلب جن را به دیو رجمه می کنند غلط است جن در ردیف انسان است و مخلوقی است که درجه اش از انسان پایین تر است و گو اینکه از نظر بعضی از قدرت ها برانسان می چربد و توانایی های دارد که انسان ندارد ولی ازنظر درجه ی وجودی از انسان پست تراست.
ایشان درجلد نهم آشنایی با قرآن می فرمایند:اجنه در آنچه فضیلت و کمال واقعی است از انسان پایین ترند یعنی دون انسان هستند وبعضی چیزها از انسان بیشتر دارند که آنها کمال واقعی شمرده نمی شوند،آنها درمراحل ایمانی و معنوی از انسان پایین تر بوده و آن مراتبی که افراد بشر طی میکنند،طی نمی کنند که مثلا به مقام پیغمبری برسند.
در این جهت تابع بشر هستند یعنی پیغمبر های بشر،هادی وراهنمای آنها هستند نه اینکه از خود پیغمبری داشته باشند،البته در بین آنها مومن واقعی هم وجود دارد.
آفرینش جن
قران کریم می فرماید:این نوع مخلوق (جن)ازآتش خلق شده است همچنان که نوع بشرازخاک خلق شده است ودراین باب فرموده:والجانَِّ خَلَقناهٌ من قَبلَ من نار السّموم وجن را پیش ازآن از آتش گرم وسوزان خلق کردیم درآیه ی دیگر نیز می خوانیم که وخَلَقَ الجانَّ من مّارج من نّار وخداوند جن راازشعله های مختلط ومتحرک آتش خلق کرد.
امام باقر می فرمایند:«خداوند ملائکه از نور خلق نمود واجنه را ازآتش وحیوانات را ازآب وبشر راازازخاک،پس طاعت رادرملائکه قرارداده وگناه کردن رادرانس وجن.»
آفرینش جن قبل از خلقت انسان
کلمه جن به معنای نوعی از مخلوقات خداست.قران کریم وجود چنین موجوداتی را تصدیق کرده ودر آن مطالبی را بیان کرده است.اول اینکه این نوع از مخلوقات قبل از بشر خلق شده اند والجَّان خَلَقنَهٌ من قَبلٌ من نَّارالسَموم وجن را پیش از آن از آتش گرم وسوزان خلق کردیم.
در موردشیطان هم خوب است بدانیدکه او اولین نسل از نسل شیطان نیست.مفسرحضرت آیت الله جوادی آملی می فرمایند:
«اگرچه آدم اولین انسان ازنسل کنونی است.لکن قطعا ابلیس اولین جن ازنسل جنیان نیست» وخداوند درباره ی وی می فرماید:«کان منَ الجنَ»از این آیه معلوم می شودقبل از وی افراد دیگری از جن خلق شده بودند ولی ابلیس اولین وسوسه گرودشمن بشر به شمار آمده وآغاز گر بغضا وعداوت است.
پدربزرگ طایفه ی جن
در عیون اخبارالرضا،مرحوم صدوق به سندخودازحضرت رضا (ص)روایت کرده که فرمود:مردی شامی درضمن سوالاتی که از علی(ص) کردپرسید:نام پدر بزرگ طایفه جن چیست؟ حضرت فرمودند:شومان واین شخص کسی است که خداوند اورا ازآتش خالص کرده است.

حل یک مشکل،آیاجسم نامحسوس وجود دارد؟
شهیدمطهری می فرمایند:فلاسفه قدیم این چنین فکر می کردند که هرچه جسم است قابل احساس ودیدن است وهر چه قابل دیدن نیست جسم نیست.آنگاه مجبور بودند این چنین بگویند که جن به دلیل اینکه دیده نمی شودپس باید بگویم جسم نیست ولی خودشان به اشکال برخورد می کردند،می گفتند با برداشت های قران جور درنمی آید چون قران می گوید انسان را از گل آفریدیم و جن را از من نَّار السّموم،بدهی است که آتش جسم است و از جسم آفریده شده است.این بود که این مسئله به صورت یک مشکل باقی ماند،یا خیلی افراد این ها را به صورت یک سمبل یک می دانستند یعنی فکر می کردند قران با این تعبیرات نخواسته بگوید یک موجود واقعی به نام جن هست بلکه این ها را سمبل یک امور دیگه قرار داده است.

پاسخ یک پرسش؟؟
یک پرسش پیش می آید واین است که چطور ممکن است یک موجود گاهی مریی و گاهی نامریی شود،یا به هنگام مریی شدن به هر شکلی درآیند...
جواب این پرسش این است که اجنه موجوداتی هستند دارای جسم بسیار لطیف و این جسم بسیار لطیف،قدرت انبساط وانقباض دارد.در حال عادی جسمشان منبسط است ودر حال انبساط دیده نمی شوند ولی وقتی خود را منقبض می کنند می توان آنها را دید ولمس کرد.





================================================================================​=================================================

همه چیزدرباره جن وروح

انواع جن.............. 1

   چهره واقعی جن ها :موهای زیادی دارندسرهایشان گردنبوده ودرازهست چشم هایشان گردنبوده وطویل میباشدودرامتداددرازی سرشان وبه اندازه ی سرشان کشیده شده حدقه چشمانشان کوچک است دندانهایشان مانندحیوانات وحشی تیزوباریک وبزرگ هست.                
   جن ازشعله های بی دوداتش افریده شده.عمرشان طولانی است چون بدن انهالطیف است ودرمعرض خطرات نخواهندبود.
   ۲-جنیان ازغذای مناسب باخلقت خودتغذیه می کنندمانند بوکشیدن استخوان واستفاده ازپس مانده غذای انسانها(ازشیره وجودانهااستفاده می کنندچون دراکثرمواقع حجم ان کم نمیشود).
   سرعت وقدرت انها بیشتراز انسانهای معمولی است مسافرت زیادرادرزمان کم طی می کنند.ازدواج کرده وتناسل وتولددارندواجتماعی زندگی می کنند.

   درروی کره زمین دربعد دیگری زندگی می کنندوزمان ومکان برایشان محدودیت ایجاد نمی کند درشرایط عادی علاقه ای به دیده شدن ندارند.
   در روایت امده باهرانسان دونفر جنی از نسل ابلیس متولد می شودتا او را گمراه کنند.توانایی عبور از اجسام سخت ماننددیوار دارندصندق وارد شدن به خانه های در بسته وفرو رفتن به زمین را دارند.
   جن ها می توانندبه شکل های مختلف انسان وحیوان مخصوصآ ماروسگهای سیاه وگربه سیاه دیده شوند.البته می گویند پیامبر(ص) در لیله الجن یعنی شبی که هفتادهزار جن مسلمان شدند از انها خواسته به شکل مار در برابر انسان ظاهر نشوند(اگربه شکل مار دیده شوند بایدفورا انهارابکشند چون کافرند)
   همه ی جن هایی که مسلمان شدند شیعه ی علی(ع) هستند.
   امام صادق(ع)میفرمایند:هرگاه چیزی می خوریدوسگی سیاه آمد ازآن غذابه آن سگ بدهید یا اورا از انجا برانید بعد بخورید زیرا سگ سیاه از ضعیفان جن هاستندونفس بدی دارند.


منبع:کتاب جن وروح ازنظرعلم ودین .نویسنده:محمدحسین پورمحمد
================================================================================​=================================================

به قول یکی از بچه های فلش خور سپاس ندی جن زده شی  ایشالا.....................[/size]
انواع جن.............. 1
پاسخ
 سپاس شده توسط serpent ، ایرانی اسلامی ، IM JUST TIRED ، mr.destiny ، ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، bahare_021 ، هلیا78 ، LOVE8 ، Cute+Girl ، مروارید ، mehrdadno ، نیلا....... ، ♥zed bazi♥ ، ساناز (خفاش شب) ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، ✓SHINE AGAIN✓ ، ÆҐÆŠĦ ، سمیرا۸۰ ، امیر شیطون ، IMTiNa ، girl of chaos ، [ SouL ] ، حسن CR7 ، shuu ، L²evi ، K33 ، مهدی1381 ، آروشا راد ، mahya . m ، √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ . ، @پوریا@ ، م‍حمّد ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב ، amir mahdi 1383
آگهی
#2
(24-06-2015، 14:18)سرباز خدا نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
اجنه وارد زندگی نمیتونن وارد شن

البته تا قبل زمان حضرت سلیمان میتونستن یه سری کارو انجام بدن

ببین همین مدیر بخش انحمن مذهبی بهم هر شب مث دیشب تذکر میده...............پس چرا انسان جن زده میشه؟؟؟؟؟؟؟
انواع جن.............. 1
پاسخ
#3
انسانی جن زده میشه که اولا اجدادش کاری کرده باشن
که نسل اندر نسل یا به صورت فرد (یعنی یهنفر از بین چند برادر یا نوه) جن زده میشن
دوم این که با علوم غریبه سر و کار داشته باشه که عاقبتش جهنمه
در صورت اول میشه دفعشون کرد

ولی دومی دیگه با کرام الکاتبینه

...................
جن هرگز نمیتونه تو امور زندگی وارد شه

الته افلا بین زن و شوهر جدایی بندازه
ولی اگر شخص مومن یا مومنه باشه اتفاقی براش نمی افته

نماز سحر رو باطل میکنه

برا همینه اینقدر همه میگن  نماز بخونید!

تو قران هم داریم
سوره فلق و ناس

یه جایی دیگه هم خدا میگه از سحر به خدا پناه ببرید که بنیان های سحر مثل خانه عنکبوت سست و بی بنیانه
شیعیان امامم لذت ببرن
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انواع جن.............. 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انواع جن.............. 1


پاسخ
#4
شیطان در وهله نخست هیچ تسلطی بر انسان ها ندارد . کار او فقط وسوسه و دعوت به گناه و زیبا نشان دادن زشتی ها و کوچک نشان دادن گناهان و جرأت بخشیدن بر گناه است:
«وَ قالَ الشَّیْطانُ لَمَّا قُضِیَ الْأَمْرُ إِنَّ اللَّهَ وَعَدَكُمْ وَعْدَ الْحَقِّ وَ وَعَدْتُكُمْ فَأَخْلَفْتُكُمْ وَ ما كانَ لِیَ عَلَیْكُمْ مِنْ سُلْطانٍ إِلاَّ أَنْ دَعَوْتُكُمْ فَاسْتَجَبْتُمْ لی‏ فَلا تَلُومُونی‏ وَ لُومُوا أَنْفُسَكُم‏»؛ (1)
«و شیطان، هنگامى كه كار تمام مى‏شود، مى‏گوید: خداوند به شما وعده حق داد و من به شما وعده (باطل) دادم. پس تخلّف كردم. من بر شما تسلّطى نداشتم، جز این كه دعوتتان كردم و شما دعوت مرا پذیرفتید. بنابراین، مرا سرزنش نكنید؛ خود را سرزنش كنید».
از این رو، شیطان در ابتدای امر بر هیچ کس و هیچ گاه بر مؤمنان ولایت و تسلط نداشته و نخواهد داشت . اگر کسی ولایت خدا را رد کند و ولایت شیطان را بپذیرد، آن گاه شیطان بر وجود او حاکم می شود و افسارش را به دست می گیرد و او را می چرخاند:
«إِنَّهُ لَیْسَ لَهُ سُلْطانٌ عَلَى الَّذینَ آمَنُوا وَ عَلى‏ رَبِّهِمْ یَتَوَكَّلُون‏ إِنَّما سُلْطانُهُ عَلَى الَّذینَ یَتَوَلَّوْنَهُ وَ الَّذینَ هُمْ بِهِ مُشْرِكُون‏»؛(2)
«او بر كسانى كه ایمان دارند و بر پروردگارشان توكّل مى‏كنند، تسلّطى ندارد. تسلّط او تنها بر كسانى است كه او را به سرپرستى خود برگزیده‏اند و آن ها كه نسبت به او [خدا] شرك مى‏ورزند (و فرمان شیطان را به جاى فرمان خدا، گردن مى‏نهند)».
اما جنیان، اعم از مؤمن و کافر، در عالم خودشان هستند و به عالم ما کار ندارند. آری بعضی انسان های کافر و شرور با یادگرفتن راه و رسم ارتباط با جنیان، جنیان شرور را به خدمت می گیرند و کارهایی به ضرر مؤمنان انجام می دهند. راه در امان ماندن از شر این افراد هم ایمان، تقوا، توکل و پناه بردن به خدا است . اگر کسی به خدا پناه ببرد و در امان خدا واقع شود، هیچ موجودی را توان ضربه زدن به او نیست؛ مگر این که خود خدا برای فتنه و امتحان اجازه دهد که در این صورت، به اراده خدا واقع می گردد تا ما را بیازماید . در این حال باید ببینیم در آن صحنه تکلیفمان چیست و بدان عمل کنیم تا سربلند بیرون آییم.

پی نوشت ها:
1. ابراهیم (14) آیه 22.
2. نحل (16) آیه 99 و 100.
منبع:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.pasokhgoo.ir/node/23506


پس آنچه از این جواب متقن و کامل به دست می آید:
1-جنیان، اعم از مؤمن و کافر، در عالم خودشان هستند و به عالم ما کار ندارند.
2-بعضی انسان های کافر و شرور با یادگرفتن راه و رسم ارتباط با جنیان، جنیان شرور را به خدمت می گیرند و کارهایی به ضرر مؤمنان انجام می دهند
ای امان از این انسان دوپا
جن بنده خدا کاری به این بشر دو پا نداره که
3- اگر کسی به خدا پناه ببرد و در امان خدا واقع شود، هیچ موجودی را توان ضربه زدن به او نیست؛ مگر این که خود خدا برای فتنه و امتحان اجازه دهد که در این صورت، به اراده خدا واقع می گردد تا ما را بیازماید .
پاسخ
 سپاس شده توسط Xx - wounded -xX
#5
(24-06-2015، 14:21)گروهOnly God نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(24-06-2015، 14:18)سرباز خدا نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
اجنه وارد زندگی نمیتونن وارد شن

البته تا قبل زمان حضرت سلیمان میتونستن یه سری کارو انجام بدن

ببین همین مدیر بخش انحمن مذهبی بهم هر شب مث دیشب تذکر میده...............پس چرا انسان جن زده میشه؟؟؟؟؟؟؟


برادره من شما بحث بکن ولی تو چهاچوب ها باش Shy


درضمن اجنه میتونن وارد زندگی ما بشن کی گفته نمیتونن؟

هم اجنه و هم شیاطین ..
انواع جن.............. 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Xx - wounded -xX
#6
درضمن اجنه میتونن وارد زندگی ما بشن کی گفته نمیتونن؟

هم اجنه و هم شیاطین ..



 

برخی از انسانها معتقدند روح و یا جن وارد بدن انسان می شوند ولی واقعیت این است كه این مدعیان از حقیقت روح و جن به خوبی آگاه نیستند و برای درك بهتر حقیقت روح و جن و رابطه آنها با انسان باید به عرفان قرآن و اهل بیت علیهم السلام تمسك جست و علاوه  بر آن باید عملا در این موارد تجربیات زیادی كسب كرد تا  در حقیقت این مسایل اظهار نظر كرد و اما آنچه از بیانات قرآنی و اهل بیت علیهم السلام استفاده می گردد این است كه روح هیچ وقت نمی تواند وارد بدن انسان گردد بلكه روح بعد از فراقت از بدن به عالم برزخ منتقل شده و در چار چوب نظام و قوانین آن عالم به حیات برزخی خود ادامه می دهد و نمی تواند از جار چوب قوانین آن عالم تخطی نماید و اما  برخی از مدعیان عرفان را عقیده بر این است كه روح های سرگردان وارد برخی از انسانهای ضعیف شده و آنها را تسخیر می كنند و باید برای مداوای آنها آن روح های سر گردان را از بدن آنها خارج نمود و برای این كار باید پول هنگفتی به این مدعیان پرداخت كرد تا روح های سرگردان را از بدن آنها خارج نمایند اما به اعتقاد قرآن و اهل بیت ، روح می تواند بنا به عللی برخی از انسانها را نفرین نماید و اما جن می تواند بدن یك انسان را تسخیر نماید ولی آنها نمی توانند انسانهای مومن و اولیای خدا را تسخیر نمایند بلكه انسانهایی را تسخیر می نمایند كه بر اثر انجام دادن كارهای زشت و شیطانی در دام شیطان و جن ها افتاده و آنها با تسحیر چنین افرادی برخی از امور زندگی آنها را در دست گرفته و در زندگی آنها اخلال ایجاد می كنند و برای دفع آنها نیز باید از متخصصین این امر استفاده كرد .
پاسخ
 سپاس شده توسط bahare_021
آگهی
#7
(24-06-2015، 15:44)romia نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
درضمن اجنه میتونن وارد زندگی ما بشن کی گفته نمیتونن؟

هم اجنه و هم شیاطین ..



 


برخی از انسانها معتقدند روح و یا جن وارد بدن انسان می شوند ولی واقعیت این است كه این مدعیان از حقیقت روح و جن به خوبی آگاه نیستند و برای درك بهتر حقیقت روح و جن و رابطه آنها با انسان باید به عرفان قرآن و اهل بیت علیهم السلام تمسك جست و علاوه  بر آن باید عملا در این موارد تجربیات زیادی كسب كرد تا  در حقیقت این مسایل اظهار نظر كرد و اما آنچه از بیانات قرآنی و اهل بیت علیهم السلام استفاده می گردد این است كه روح هیچ وقت نمی تواند وارد بدن انسان گردد بلكه روح بعد از فراقت از بدن به عالم برزخ منتقل شده و در چار چوب نظام و قوانین آن عالم به حیات برزخی خود ادامه می دهد و نمی تواند از جار چوب قوانین آن عالم تخطی نماید و اما  برخی از مدعیان عرفان را عقیده بر این است كه روح های سرگردان وارد برخی از انسانهای ضعیف شده و آنها را تسخیر می كنند و باید برای مداوای آنها آن روح های سر گردان را از بدن آنها خارج نمود و برای این كار باید پول هنگفتی به این مدعیان پرداخت كرد تا روح های سرگردان را از بدن آنها خارج نمایند اما به اعتقاد قرآن و اهل بیت ، روح می تواند بنا به عللی برخی از انسانها را نفرین نماید و اما جن می تواند بدن یك انسان را تسخیر نماید ولی آنها نمی توانند انسانهای مومن و اولیای خدا را تسخیر نمایند بلكه انسانهایی را تسخیر می نمایند كه بر اثر انجام دادن كارهای زشت و شیطانی در دام شیطان و جن ها افتاده و آنها با تسحیر چنین افرادی برخی از امور زندگی آنها را در دست گرفته و در زندگی آنها اخلال ایجاد می كنند و برای دفع آنها نیز باید از متخصصین این امر استفاده كرد .


دقت کنی درباره روح صحبت کرده!

قبول دارم روح نمیتونه وارد بدن کسی بشه ولی صحبت درباره اجنه و شیاطین فرق میکنه رومیا جان ..

من خودم جن دیدم بابامو عموهامم دیدن فامیلامونم بودن کسایی که جنا اذیتشون میکردن و یا بعضیهاشونم کفشاشونو جلو در جفت میکرد (که این نشانه خوب بودن طرف هست)

پس نمیشه گفت وارد زندگی ما نمیشن

اگه هزارتا مدرکم بیارین بگین نمیشن وقتی من با چشم خودم دیدم بازم باورم نمیشه ((;
انواع جن.............. 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Xx - wounded -xX ، IM JUST TIRED
#8
(24-06-2015، 15:59)bahare_021 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(24-06-2015، 15:44)romia نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
درضمن اجنه میتونن وارد زندگی ما بشن کی گفته نمیتونن؟

هم اجنه و هم شیاطین ..



 



برخی از انسانها معتقدند روح و یا جن وارد بدن انسان می شوند ولی واقعیت این است كه این مدعیان از حقیقت روح و جن به خوبی آگاه نیستند و برای درك بهتر حقیقت روح و جن و رابطه آنها با انسان باید به عرفان قرآن و اهل بیت علیهم السلام تمسك جست و علاوه  بر آن باید عملا در این موارد تجربیات زیادی كسب كرد تا  در حقیقت این مسایل اظهار نظر كرد و اما آنچه از بیانات قرآنی و اهل بیت علیهم السلام استفاده می گردد این است كه روح هیچ وقت نمی تواند وارد بدن انسان گردد بلكه روح بعد از فراقت از بدن به عالم برزخ منتقل شده و در چار چوب نظام و قوانین آن عالم به حیات برزخی خود ادامه می دهد و نمی تواند از جار چوب قوانین آن عالم تخطی نماید و اما  برخی از مدعیان عرفان را عقیده بر این است كه روح های سرگردان وارد برخی از انسانهای ضعیف شده و آنها را تسخیر می كنند و باید برای مداوای آنها آن روح های سر گردان را از بدن آنها خارج نمود و برای این كار باید پول هنگفتی به این مدعیان پرداخت كرد تا روح های سرگردان را از بدن آنها خارج نمایند اما به اعتقاد قرآن و اهل بیت ، روح می تواند بنا به عللی برخی از انسانها را نفرین نماید و اما جن می تواند بدن یك انسان را تسخیر نماید ولی آنها نمی توانند انسانهای مومن و اولیای خدا را تسخیر نمایند بلكه انسانهایی را تسخیر می نمایند كه بر اثر انجام دادن كارهای زشت و شیطانی در دام شیطان و جن ها افتاده و آنها با تسحیر چنین افرادی برخی از امور زندگی آنها را در دست گرفته و در زندگی آنها اخلال ایجاد می كنند و برای دفع آنها نیز باید از متخصصین این امر استفاده كرد .


دقت کنی درباره روح صحبت کرده!

قبول دارم روح نمیتونه وارد بدن کسی بشه ولی صحبت درباره اجنه و شیاطین فرق میکنه رومیا جان ..

من خودم جن دیدم بابامو عموهامم دیدن فامیلامونم بودن کسایی که جنا اذیتشون میکردن و یا بعضیهاشونم کفشاشونو جلو در جفت میکرد (که این نشانه خوب بودن طرف هست)

پس نمیشه گفت وارد زندگی ما نمیشن

اگه هزارتا مدرکم بیارین بگین نمیشن وقتی من با چشم خودم دیدم بازم باورم نمیشه ((;
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://tabsiir.blogfa.com/cat-37.aspx
پاسخ
 سپاس شده توسط Xx - wounded -xX
#9
(24-06-2015، 15:44)romia نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
درضمن اجنه میتونن وارد زندگی ما بشن کی گفته نمیتونن؟

هم اجنه و هم شیاطین ..



 


برخی از انسانها معتقدند روح و یا جن وارد بدن انسان می شوند ولی واقعیت این است كه این مدعیان از حقیقت روح و جن به خوبی آگاه نیستند و برای درك بهتر حقیقت روح و جن و رابطه آنها با انسان باید به عرفان قرآن و اهل بیت علیهم السلام تمسك جست و علاوه  بر آن باید عملا در این موارد تجربیات زیادی كسب كرد تا  در حقیقت این مسایل اظهار نظر كرد و اما آنچه از بیانات قرآنی و اهل بیت علیهم السلام استفاده می گردد این است كه روح هیچ وقت نمی تواند وارد بدن انسان گردد بلكه روح بعد از فراقت از بدن به عالم برزخ منتقل شده و در چار چوب نظام و قوانین آن عالم به حیات برزخی خود ادامه می دهد و نمی تواند از جار چوب قوانین آن عالم تخطی نماید و اما  برخی از مدعیان عرفان را عقیده بر این است كه روح های سرگردان وارد برخی از انسانهای ضعیف شده و آنها را تسخیر می كنند و باید برای مداوای آنها آن روح های سر گردان را از بدن آنها خارج نمود و برای این كار باید پول هنگفتی به این مدعیان پرداخت كرد تا روح های سرگردان را از بدن آنها خارج نمایند اما به اعتقاد قرآن و اهل بیت ، روح می تواند بنا به عللی برخی از انسانها را نفرین نماید و اما جن می تواند بدن یك انسان را تسخیر نماید ولی آنها نمی توانند انسانهای مومن و اولیای خدا را تسخیر نمایند بلكه انسانهایی را تسخیر می نمایند كه بر اثر انجام دادن كارهای زشت و شیطانی در دام شیطان و جن ها افتاده و آنها با تسحیر چنین افرادی برخی از امور زندگی آنها را در دست گرفته و در زندگی آنها اخلال ایجاد می كنند و برای دفع آنها نیز باید از متخصصین این امر استفاده كرد .

روح ها هم میتونن
در ادامه بحثbahare_021
من مثال میزنم
 یکی از دوستام اینطوری تعریف میکرد
میگفت خونه بابابزرگم روی یه قبرستون بوده و اونا خبر نداشتن
بعد بعضی از شبا این روح ها میومدن دایی هاشو میترسوندن
بعضی اوقات هم بعضی روح ها اونا رو برای نماز صبح بیدار میکردند
و یه مثال دیگه از یه روح خبیث هم میزنم
بابا بزرگم با مامانم رفته بودن فردوس
برای شب میرن توی یه مدرسه
سرایدار میگه که اینجا روح داره بهتره اینجا نخوابید ولی بابا بزرگم قبول نمیکنه و مامانم میره تو خوابگاه پیش بقیه دانش آموزه بابا بزرگم هم میره توی اتاق سرایدار
بعد نیمه شب بابا بزرگم بیدار میشه و میبینه یه چیزی روی شکمش نشسته (و اینکه لج خواب باشه رو تکذیب میکنم چون هنگام فلج خواب آدم نمیتونه تکون بخوره)بابا بزرگم غلت (قلت ،قلط،)میزنه و میگه یا علی یه دفعه میبینه هیچی نیس
اون چیزی که روی شکمش بوده غیب شده
پاسخ
 سپاس شده توسط Xx - wounded -xX ، bahare_021
#10
من مادر بزرگم بچه دار نمیشده با مامانش رفته ی جایی نزدیک اراک بعد ی زنی ی چادر انداخته رو سرش اینه و اینجور چیزام گذاشته کنارش بعد ی کاسه اب بزرگم گذاشته جلوش گفت بعد از چند دقیقه چند تا جن اومدن با صندلی نشستن تو اب بعد یکیشون اومد جلو یه بچه دستش بود گفت این بچه تازه متولد شده ما بود فلان تاریخ ک داشتی برنجتو اب کش میکردی وقتی اب جوش از سینک ریخته بیرون این بچه بغل من بود و اب ریختو سوخت مادرش نفرینت کرد اون زنه هم ی سری چیزا گفتو اون جن ها هم رفتن بعد از نه ماهم مامان من اومده دنیا بچه ها ب ماماناتون بگید وقتی برنجو و ماکارونی و این جور چیزا رو ابکش میکنن بسم الله بگن
اونـــیـــ کِـــ میـــبـخشـــه یـــه مِهرَبونـــِ
وَاـــی اونـــیـــ کِـــ فرصـــتِ دوبـــارِه مـــیدِه
~~~~~~~ یـــه اَحمـــقـــِ ~~~~~~~
پاسخ
 سپاس شده توسط Xx - wounded -xX ، mr.destiny


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان