امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چرا بازی Cyberpunk 2077 تا سال ۲۰۱۷ منتشر نخواهد شد

#1
چرا بازی Cyberpunk 2077 تا سال ۲۰۱۷ منتشر نخواهد شد 1

چندی پیش شرکت سازنده ی CD Projekt Red سازنده ی بازی های بزرگ و شگفتی هایی همچون The Witcher 3 تریلری از عنوان آینده ی خود با نام Cyberpunk 2077 را منتشر کرد.

از این تریلر نمی شد چیز زیادی درباره ی این بازی متوجه شد مضمون آن کاملا مشخص نبود و تنها چیزی که می شد از آن بفهمیم این بود که این بازی در آینده رخ خواهد داد زیرا با توجه به سلاح ها و محیط می توانستیم این حدس را بزنیم.
پس از انتشار این تریلر از این بازی دیگر از CD Projekt Red هیچ چیز نشنیدیم جز سکوت هم چنان درباره ی CD Projekt Red سکوت بود و هیچ اطلاعات و اخباری منتشر نمی شد تا این که آن ها در اوایل سال جاری اعلام کردند این تریلر برای درک بهتر این بازی منتشر شد و آن ها تا سال ۲۰۱۷ قصد انتشار هیچ گونه اخباری را از این بازی نخواهند داشت .
اکنون پس از گذشت مدت زمانی طولانی مدیر عامل و رئیس بازار یابی این استودیو سکوت را شکستند و دلایل خود برای این که این بازی تا ۲۰۱۷ منتشر نمی شود را بیان نمودند.
آن ها در رابطه با تریلر بیان کردند که این تریلر تنها برای درک بهتر از این بازی منتشر شد و آن ها قصد داشتند تا عکس العمل کاربران را در مقابل این تریلر مشاهده کنند زیرا آن ها برای ساخت این پروژه بسیار هیجان زده بودند و می خواستند ببینند کاربران چه واکنشی در برابر معرفی Cyberpunk 2077 از خود نشان خواهند داد و اکنون در حال کار بر روی این بازی می باشند.
آن ها اعلام کردند که به تازگی بسیار تحت تاثیر سیاست عالی بازاریابی بازی  Fallout 4 قرار گرفته اند و تصمیم دارند تا سیاستی همچون Fallout 4 را برای این بازی پیش گیرند از آن جایی که این عمل سازندگان Fallout 4 باعث شد پس از معرفی بازی خود بسیار مورد تحسین و استقبال قرار بگیرد اکنون سازندگان بسیاری همچون CD Projekt Red نیز تصمیم دارد این عمل را برای Cyberpunk 2077 انجام دهد و امیدوار است که پس از انتشار آن بتواند این بازی را به موفقیت برساند.
بنا براین آن ها تصمیم گرفتند کاری مشابه با این عمل سازندگان بازی Fallout 4 انجام دهند و بنا بر آن پس از انتشر تریلری کوتاه و نامفهوم از این بازی دیگر هیچ گونه اطلاعات و اخباری از آن را منتشر نکنند تا وقتی که این بازی به طور کامل ساخته و طراحی شود پس از آن به صورت کامل در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.
به نظر سازندگان Cyberpunk 2077 این یک عملی است که بازی را واقعی تر به نمایش می گذارد و باعث می شود پس از انتشار بیشتر مورد توجه کاربران قرار گیرد.
با توجه به این توضیحات و این پیچیدگی ها این عمل برای این شرکت بسیار مهم می باشد و آن ها اعلام کردند که قرار است عنوان Cyberpunk 2077 موفق تر از بازی The Witcher 3 بسازند آن ها می خواهند شمشیر ها را تبدیل به تفنگ کنند و با بازی Cyberpunk 2077 موفقیتی بزرگ تر از The Witcher 3 برای شرکت خود بسازند.
در رابطه با داستان Cyberpunk 2077 فعلا اطلاعات زیادی موجود نیست اما این بازی جامعه ای در سال ۲۰۷۷ را به نمایش می کشد که در آن تکنولوژی های پیشرفته موجود است و شما ویژگی های مربوط به آینده را در آن مشاهده خواهید کرد در Cyberpunk 2077 با جهانی روبه رو خواهید شد که دارای تکنولوژی فوق مدرن با جامعه انسانی degenerated می باشد.
با وجود تمامی این توضیحات باید تا سال ۲۰۱۷ برای دیدن این بازی صبر کنیم تا ببینیم  قرار است چگونه در سال ۲۰۱۷ نیز بازی جدید خود را به شگفتی تحسین شده ی سال بدل می کند .
منبع : بازی تاک
پاسخ
آگهی
#2
ناشناختس برا من این اسم.من اهل بازی هستم.ولی نمیدونم چرا این ناشناختس؟
پاسخ
#3
حیف شد
زمانه به من بدی کرد تو بدی نکن

به سلامتی سه کس سرباز  زندونی  بیکس

چرا بازی Cyberpunk 2077 تا سال ۲۰۱۷ منتشر نخواهد شد 1



چرا بازی Cyberpunk 2077 تا سال ۲۰۱۷ منتشر نخواهد شد 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رسمی: بازی WWE 2K21 امسال منتشر نخواهد شد
  بازی chimera squad برای کنسول های نسل هشت منتشر میشود
Information بزرگترین بازی اکشن ( Hack `n` Slash ) تاریخی و مذهبی جهان اسلام منتشر شد
  Cyberpunk 2077 با تاخیر مواجه شد
Smile آپدیت درایور Nvidia GeForce برای نسخه بتا CoD: Black Ops Cold War منتشر شد
  سیستم مورد نیاز بازی Cyberpunk 2077 اعلام شد
Star دقیقه از گیم‌پلی بازی Mafia: Definitive Edition منتشر شد
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  شایعات جدیدی در مورد بازی Far Cry 6 منتشر شد
  شایعه: در آینده اطلاعات بیشتری از سری Prince of Persia منتشر خواهد شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان