امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زمان توزیع کتاب های درسی دانش آموزان

#1
حسین طلایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی زواره امروز در مراسم بازدید اصحاب رسانه از چاپخانه کتاب‌های درسی، اظهار داشت: محتوای کتب درسی براساس اسناد بالادستی و به تناسب فصل یادگیری دانش‌آموزان تولید می‌شود.

وی افزود: طی سال‌های اخیر تغییر رویکردی را شاهد بودیم به گونه‌ای که در کنار کتب درسی بسته آمزوشی به دانش آموزان ارائه می‌‌شود تا سطح یادگیری آنها بهبود یابد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ادامه داد: امسال در نحوه توزیع کتب درسی تفاوتی را شاهد هستیم به گونه‌ای که کتاب دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی در کل کشور و دوره ابتدایی در شهر تهران به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد و بدین منظور سامانه‌ای را طراحی کرده‌ایم که از اول تیر فعال می‌شود و خانواده‌ها با مراجعه به آن می توانند اقدام به خرید کتاب‌های درسی کنند.

طلایی ادامه داد: اصلاح فرآیند توزیع کتب درسی، رفع دغدغه خانواده‌ها در زمینه تهیه کتاب‌های درسی و توسعه فرآیند شهروند الکترونیک از اهداف فروش اینترنتی کتاب‌های درسی است.

وی افزود: دانش‌آموزان دوره پیش‌دانشگاهی و ابتدایی بعد از ثبت‌نام در مدارس می‌توانند به پایگاه الکترونیکی فروش کتاب‌های درسی مراجعه کرده و براساس کد دانش‌آموزی کتاب درسی را تهیه و وجه آن را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ادامه داد: پس از انجام این مرحله، کد رهگیری به دانش‌آموزان ارائه می‌شود که همزمان این کد رهگیری در سامانه مدارس نیز ثبت می‌شود و خانواده‌ها می‌توانند با اعلام این کد به مدارس، کتاب‌های درسی را دریافت کنند.

طلایی با اشاره به اینکه کتب درسی دوره ابتدایی، پیش‌دانشگاهی و دانش‌آموزان شاخه فنی و حرفه‌ای توسط مدارس توزیع می‌شود، بیان کرد: کتب درسی دانش آموزان دوره متوسطه ‌اول و دوم توسط کتاب فروشی‌ها عرضه می‌شود.

وی گفت: کتاب‌های درسی از 15 شهریور در استان‌ها توزیع می‌شود که در شهر تهران و استان البرز این کتب از 18 شهریور توزیع می‌شود. امسال تیراژ کتاب‌های درسی 124 میلیون جلد از 980 عنوان و کتب درسی و قیمت کتب درسی افزایش 15 درصدی داشته است.
زمان توزیع کتاب های درسی دانش آموزان 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  زمان اعلام نتیجه کنکور فرهنگیان مشخص شد
Subarrow قدرت‌های جهانی به دنبال احیای برجام تا قبل از زمان انقضای توافق ایران-آژانس هستند
  اقدام عجیب در کتاب فارسی پایه هفتم
  نحوه حضور دانش آموزان مدارس غیردولتی اعلام شده است!
Heart شکایت خانواده ترامپ از کتاب برادرزاده رئیس‌جمهور آمریکا رد شد
Heart زمان فروش بلیت قطارهای مسافری تغییر کرد
Heart زمان فروش بلیت قطارهای مسافری تغییر کرد
  زمان مهار کرونا به رفتار اجتماعی بستگی دارد
  زمان رویت هلال ماه شوال در غروب شنبه 3 خرداد است
Exclamation زمان ثبت‌نام مدارس در مقاطع اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم اعلام شد !

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان