امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بزرگترين اشتباه زندگی من رفتن به استقلال بود

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بزرگترين اشتباه زندگی من رفتن به استقلال بود 1


گفتگوي اختصاصي بازيكني كه زماني از خرز اسپانيا پيشنهاد داشت و حالا خانه‌نشين شده است را مي‌خوانيد.
 مهرداد اولادي مهاجم سابق پرسپوليس كه به خاطر مشكلات سربازي محروم شده  از پيشنهادات اروپايي‌اش مي‌گويد. گفتگوي اختصاصي بازيكني كه زماني از خرز اسپانيا پيشنهاد داشت و حالا خانه‌نشين شده است را مي‌خوانيد.


اوضاع احوالتان چگونه است در حال حاضر به چه كاري مشغول هستيد؟

روال هر روزم اين است كه صبح و بعد از ظهر دو نوبت تمرين حرفه اي مي كنم و مدت زيادي نيست كه از فوتبال دورم تنها چند هفته، نزديك به سه ماه است كه بازي نمي كنم. خيلي از فوتباليست ها بوده اند كه يك يا دو سال محروم يا مصدوم بوده اند و دوباره برگشته اند. انشالله در فصل نقل و انتقالات پيشنهادات را بررسي مي كنم و به ليگ بر مي گردم و دوباره بازي حرفه اي را از سر مي گيرم. بدنم را آماده نگه داشته ام.

برنامه تان براي انتخاب تيم به چه ترتيب خواهد بود.؟

دوست دارم در تهران در تيمي بازي كنم كه بهتر ديده شوم و مثل 6 ماه پيش كه در تيم ملي بودم به جايگاه خودم برگردم.

در پرسپوليس موفق بوديد و بعد از آن تصميم گرفتيد به اسپانيا برويد.

بله 4 سال در امارات بودم و چند پيشنهاد اروپايي داشتم، ترجيح دادم با وجود قراردادهاي خوبی كه مي توانستم داشته باشم به ایران بیایم. در آن زمان مشكل خدمت سربازي هم داشتم و چند سال ايران نيامده بودم. فشار روي من در آن زمان زياد بود و خانواده ام خواسته بودند كه قبل از هركاري خدمت سربازي ام را انجام بدهم. پيشنهاد اسپانيايي ام از خرز بود كه موقعيت خوبي مي توانست برايم باشد اما تصميم گرفتم براي انجام خدمت به ملوان بروم كه سبك زندگي ايم خيلي عوض شد. الان هم بيرون نشسته ام و اميدوارم مردم و مربيان مرا فراموش نكنند چون 48 بازي ملي دارم و دليلي ندارد با اين رزومه خوب در 29 سالگي فوتبالم تمام شود

چرا از ملوان جدا شديد؟

خدمت سربازي از نظر من يك وظيفه ملي است و من به همين منظور به ملوان رفتم و از همه موقعيت هايم چشم پوشي كردم و هيچ دريافتي هم نداشتم. پس از پايان دوران خدمتم به تهران برگشتم. با وجود علاقه اي كه به ملوان و مردم انزلي داشتم ولي به خاطر مشكلات خانوادگي كه داشتم ناچار شدم برگردم.

گفته بوديد از رفتن به استقلال پشيمان هستيد.

من به خاطر اين كه بهتر ديده شوم با آقاي كی‌روش و دوستان و كمك مربيان صحبت كردم و گفتند بهتر است در استقلال يا پرسپوليس باشم تا بتوانم در تيم براي جام جهاني باشم. در آن زمان پرسپوليس در پست من مهاجم داشت و نيازي به من نبود من هم به استقلال رفتم كه اين بزرگترين اشتباه زندگي من بود و بارها به خاطر آن عذر خواهي كردم. البته اين كه از تيمي به تيم ديگر برويد كار حرفه اي است اما من با وجود احترامي كه براي استقلال و هوادارانش قايلم نبايد با سابقه چند سال بازي در پرسپوليس به استقلال مي رفتم. زيرا احساسات هواداران پرسپوليس جريحه دار شد و به خاطر اين مساله بسيار پشيمان هستم.

قصد داريد به پرسپوليس برگرديد؟

من از تصميمي كه در مورد رفتن به استقلال گرفتم بسيار پشيمان هستم اما پشيماني سودي ندارد، اما من هرگز وارد رابطه بازي نشده ام و رابطه اي با مربيان يا دلالان نداشتم و ندارم و اين بستگي به اين دارد كه مسوولان باشگاه پرسپوليس ابراز تمايل كنند يا نه. خيلي دوست دارم دوباره به تيم برگردم و بازهم بتوانم دل هواداران را شاد كنم و از دلشان در بياورم و اصلا قرارداد و پول يا شهرت براي من مهم نيست. فقط مي خواهم در تيم باشم و دوباره شادي مردم و پرسپوليسي ها را ببينم و به استقلال رفتن مرا فراموش كنند. البته با وجود ارتباط نداشتن، من فكر مي كنم براي برگشت به پرسپوليس كار سختي دارم.

حاشيه هايي هم در صفحات اجتماعي اطراف شما وجود دارد.

منظورتان امير تتلو است؟

بله

من هرگز در صفحه اينستاگرام عكس با كسي نگذاشته ام و دنبال حاشيه نبودم و با شخص خاصي معاشرت ندارم كه حاشيه ساز باشد. مدتي كه از فوتبال دور بودم بدون حاشيه راحت زندگي كردم. قصد ندارم وارد مسايل حاشيه اي شوم، من يك فوتباليست حرفه اي هستم و دوست دارم تنها به فوتبالم بپردازم
پاسخ
آگهی
#2
از خداشم باشه پیرن اس اس رو بپوشه
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان