امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سعید حلافی:از قول من نوشته‌اند كه فلافل فروشی می‌كنم

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سعید حلافی:از قول من نوشته‌اند كه فلافل فروشی می‌كنم 1

سعید حلافی که با نفت آبادان به سطح اول فوتبال ایران رسید و سپس به پرسپولیس، داماش و پیکان پیوست، این روزها به پادگان می رود و مشغول انجام خدمت سربازي است.
سعید حلافی اولين فوتبالیستی است که به جرم دریافت کارت معافیت جعلی سربازی و استفاده از آن از سوی شعبه دوم بازپرسی رسیدگی به جرائم ورزشی احضار و پس از تفهیم اتهام بازداشت شد. البته حلافی بعد از محرز شدن تخلفش به حوزه نظام وظیفه معرفی و به تیم نظامی نیروی زمینی خود را معرفی کرده بود اما او اين روزها تنها در كنار تيم نيروي زميني تمرين مي كند و سعي مي‌كند آمادگي خود را حفظ كند. او اميدوار است با كسر خدمتي كه به خاطر سابقه رزم پدرش براي او ميسر مي شود بتواند زودتر به فوتبال برگردد و فكر مي كند امكان بازي او در نيم فصل دوم فراهم شود.


در مصاحبه با او از شايعاتي كه پيرامون او مطرح است پرسيديم و احوال روزهاي محروميتش را جويا شديم. مصاحبه او را با بانک ورزش مي خوانيد.

اوضاع و احوالتان به چه گونه است؟
در حال حاضر به انجام خدمت سربازي مشغولم وكار خاصي نمي كنم.

به چه كاري مشغول هستيد؟
يك مغازه دارم كه برادرم در آن كار مي كند متاسفانه از قول من نوشته اند كه فلافل فروشي مي كنم اما اين حقيقت ندارد. مغازه مال من است اما برادرم و افراد ديگري  آنجا مشغول هستند ونمي‌دانم چرا اين صحبت ها را از قول من نوشته‌اند.خودم تمرين مي كنم تا براي فصل آينده آمادگي خود را از دست ندهم.

زماني كه در پرسپوليس بازي مي كرديد به اندازه صنعت نفت موفق نبوديد دليل اين امر چه بود؟
زماني كه من به پرسپوليس رفتم بازيكن هاي بزرگي در تيم حضور داشتند و تيم مثل تيم جوان الان نبود.آقاي باقري، هاشميان و ديگر ملي پوشان هم در تيم بودند و بازي زياد به من نمي رسيد طبيعي بود كه نتوانم خوب بدرخشم.

كار كردن با علي دايي چگونه بود؟
علي دايي من را به پرسپوليس برد و براي من افتخاري بود كه با او كار كنم. الگوي فني و اخلاقي خوبي براي من و ساير بازيكنان جوان به حساب مي‌آمد  ولي متاسفانه نگداشتند كه علي دايي بماند و شرايط براي ادامه حضور من هم مهيا نبود. بعد از آن به صنعت نفت و سپس داماش رفتم.

در داماش دوره خوبي را سپري كرديد.
بله براي داماش مفيد بودم و گل‌هاي خوبي زدم. در چهار بازي چهار گل زدم حتي اگر چند دقيقه هم به زمين مي‌آمدم موثر بودم.گفته بودند اگر به همين صورت ادامه بدهي حتما به تيم ملي دعوت مي شوي. درست از همان زمان ديگردر اين تيم به من بازي ندادند.

چرا ديگر به شما بازي نرسيد؟
دليل اصلي اين بود كه آقاي درخشان از تيم رفت و در پست خودم بازيكن هاي ديگري بودند كه بيشتر دوست داشتند آنها به چشم بيايند. مربيان جديد هم به من اعتقاد زيادي نداشتند.

شايعه خودكشي شما در همان زمان شنيده مي‌شد آيا اين شايعات حقيقت داشتند؟
نخير به هيچ وجه. گفته بودند من با 95 قرص خودكشي كردم اما چطور چنين چيزي ممكن است؟ من فقط به خاطر ناراحتي يك قرص ديازپام خوردم كه باعث خواب آلودگي من شد و چون مدت طولاني خوابيده بودم هم تيمي هايم نتوانسته بودند بيدارم كنند و نگران شدند. يكسري افراد هستند كه با من دشمني دارند و نمي دانم مشكل آنها با من چيست و من هم آنها را به خدا واگذار كرده ام.

بعد از آن قضيه محروميت شما پيش آمد
بله پارسال از داماش به پيكان رفتم كه در حال سقوط بود ولي آقاي كاظمي تيم را تقويت كرد و تيم به ليگ برتر هم رفت. ولي باز حاشيه سازي ها شروع شد و گفتند كارت من مشكل داشته و فقط هم مرا محروم كردند. بعد با اعتراض رسانه ها بازيكنان ديگر هم محروم شدند . شايد اگر از من هم حمايت مي شد من هم محروم نمي شدم. الان هم يك سال از خدمتم گذشته است. براي نيروي زميني با نامه دادگاه 20دقيقه بازي كردم و گل هم زدم كه از فرداي همان روز دوباره مصاحبه كردند كه اين بازيكنان نبايد بازي كنند.

مشكل كارت معافيت شما چه بود آيا براي دريافت آن به كسي پول داده بوديد يا صحبتي كرده بوديد؟
نه به هيچ وجه. من مشكل پزشكي داشتم و چند دكتر هم آن را تاييد كرده بودند. خيلي ها هم با همين معافيت من دارند بازي مي كنند .معافيت خيلي از بازيكنان هم نمره چشم است اما كسي نمي پرسد اگر چشم يك نفر اين‌قدر ضعيف است چطور فوتبال بازي مي كند.

آيا اعتراض به حكم كرده ايد؟
بله اعتراض كردم ولي زورم به اين افراد نرسيد. من واقعا بدشانس ترين بازيكن ايران بوده ام  و در حق من ظلم شد و كسي هم از من حمايت نكرد. البته الان هم سن زيادي ندارم ، 25 ساله هستم و از 16 سالگي هم در ليگ برتر بازي كرده ام. اميدوارم كه از نيم فصل دوم و با كسر خدمتي كه ممكن است بگيرم بتوانم دوباره بازي كنم. اگر خدا بخواهد سعي مي كنم در كشور ديگري فوتبالم را ادامه بدهم و به جايي بروم كه ديگر اين همه حاشيه دنبال من نباشد. هربار تلاش كردم تا خوب ظاهر شوم و پيشرفت كنم اما هر بار به يك دليلي مسائل جانبي وارد كارم شد و نتوانستم ادامه بدهم. الان بايد در تيم ملي  بودم مي توانيد از هم بازي هاي سابقم مثل عليرضا جهانبخش بپرسيد كه من چطور بازيكني  از نظر اخلاقي و فني بودم.

چرا در يك تيم نظامي بازي نكرديد؟
اجازه بازي كردن نداشتم، الان در تيم نيروي‌زميني تمرين مي كنم تا مجوز بازي كردنم صادر شود.

قبلا گفته بوديد فوتبال بي رحم است چرا اين‌طور فكر مي كنيد؟
واقعا همين طور است. بعضي بازيكن ها حمايت مي شوند و پيشرفت مي كنند اما براي بازيكنان خوزستاني معمولا اين اتفاق نمي افتد. فوتبال مال خوزستان است اما چرا ديگر بازيكن از خوزستان نمي‌آيد؟ 120 بازيكن كارت معافيت‌شان باطل شده چرا بايد اين اتفاق بيفتد. ما مي توانستيم براي تيم ملي بازي كنيم و مفيد باشيم چرا بايد اين فرصت را از ما بگيرند، الان دوسال است ما بازي نكرده ايم بازي كردن ما چه اشكالي براي كسي به وجود مي‌آورد. دست كم در اوج بوديم ورزش مي‌كرديم و سالم مي‌مانديم اما عده اي خواستند ما بيرون بمانيم.

آمادگي بدني تان را حفظ كرده ايد؟
بله هم با تيم تمرين مي كنم هم اختصاصي تمرينات جداگانه اي انجام مي دهم و سعي مي‌كنم خودم را نبازم. هر چند بازگشت به شرايط حرفه‌اي پس از دو سال سخت است اما فعلا چاره‌اي هم ندارم. تمام تلاشم را مي كنم و انشاءا...  اين بار كه برگردم حتما موفق خواهم شد كه حق خودم را از فوتبال بگيرم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سعید معروف آماده احضار آلکنو برای حضور در اردو/ خوشخبر: در حال تلاش برای حضور آلکنو ه
  سریال ناکامی سعید ملایی با شکست مقابل نفر سوم آسیا
  دستاوردی بزرگ برای سعید معروف
  سعید عزت اللهی؛ استقلالی یا پرسپولیسی؟
  درخشش سعید معروف در چین
  شروع قدرتمند یاران سعید معروف در لیگ چین
  رونمایی از سعید معروف پس از ۴۲۹ روز!
  باورنکردنی؛ سعید معروف یک سال دور از والیبال!
  تختی در وصیت‌نامه‌اش چه نوشته بود؟
  تغییر تابعیت تایید شد؛سعید ملایی با پرچم مغولستان در المپیک

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان