امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اولویت فوتبالم در ایران، سپاهان است

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اولویت فوتبالم در ایران، سپاهان است 1

هافبک مدافع ملی‌پوش سپاهان گفت: اگر ترکمنستان را دست‌کم بگیریم شاید اتفاقات بدی پس از این دیدار رقم بخورد.
 احسان حاج‌صفی مدافع هافبک تیم ملی ایران با حضور در دیدار مقابل ازبکستان موفق شد در 26 سالگی رکورد 70 بازی ملی برای تیم ملی را به ثبت برساند.
 بر همین اساس با حاج‌صفی ستاره این روزهای تیم ملی فوتبال ایران در مورد مسائل مربوط به تیم ملی، باشگاه سپاهان و پیشنهاداتی که این روزها به او می‌رسد گفت‌وگویی انجام دادیم که متن آن را در زیر می‌خوانید؛
 
**: از دیدار با ازبکستان آغاز کن. این مسابقات چطور بود؟
بازی را خوب شروع کردیم اما چون 2-3 ماه در کنار هم نبودیم کمی ناهماهنگ بودیم. هر چند که اردوی 3 هفته‌ای باعث شده بود تا مقداری بازیکنان از شرایط هم آگاهی پیدا کنند اما حضور در بازی‌های دوستانه بیشتر از هر چیزی می‌تواند به هماهنگی ملی‌پوشان کمک کند. بنابراین در بازی با ازبکستان به خاطر دوری 3 ماهه بازیکنان از هم ناهماهنگی‌هایی وجود داشت. با این حال بازی  خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم با تیمی جوان یک بر صفر حریف را شکست دهیم.
 
**: در مورد تیم ملی جوان صحبت کردی. از این جوانگرایی بیشتر برایمان می‌گویی و البته ثمراتی که می‌تواند داشته باشد.
اولین حاصل آن این است که بازیکنان حاضر در لیگ و جوانانی که در فوتبال ایران هستند از انگیزه خوبی برای حضور در تیم ملی برخوردار شدند چرا که کی‌روش نشان داده است علاقه زیادی به جوانان ایرانی دارد. ضمن اینکه همین جوانان به خوبی جواب اعتماد او را دادند و با نمایش خوب خوب جای هیچ انتقادی نگذاشتند.
 

**: در دیدار با ازبکستان در دو موقعیت و از روی ضربات کاشته می‌توانستی دروازه ازبک‌ها را باز کنی.
درست است. دو کاشته گیرم آمد که یکی از آنها در نیمه اول نصیبم شد نتوانستم از آن به خوبی بهره بگیرم و دیگری در نیمه دوم به دست آمد که با اینکه دورتر بود اما در زاویه دلخواهم قرار داشت و توپ با فاصله کم و با بدشانسی به اوت رفت. در هر صورت سعی می‌کنم در بازی با ترکمنستان اگر چنین توپ‌هایی گیرم آمد حتما آن را تبدیل به گل کنم. دوست دارم با یک گل زیبا این تیم را شکست دهیم.
 

**: در این دیدار حتی بازوبند هم به تو رسید و با این روند به نظر می رسد خیلی زود با وجود سن کمی که داری به باشگاه صدتایی‌ها برسی.
اول یک موضوع در خصوص کاپیتانی بگویم چون در این مورد سوءتفاهم شده است. برخی رسانه‌ها نوشتند حاج‌صفی کاپیتان دوم تیم ملی شده است که البته در دیدار با ازبکستان چون حسینی و شجاعی در میدان حضور نداشتند این بازوبند به من رسید در غیر این صورت من کاپیتان چهارم تیم ملی هستم. در مورد سؤال شما باید بگویم لطف خدا بود از 16 سالگی به اردوهای تیم ملی دعوت شدم و همواره توانستم جواب اعتماد مربیان را به بهترین شکل بدهم. نمایش خوب در لیگ باعث شده است تا به صورت مداوم در تیم ملی باشم.
 
**: با این حال کی‌روش نیز علاقه خاصی به تو داشته چرا که همیشه در تمام لیست‌های او در چند سال اخیر نام تو به چشم می‌خورد. به نظر این علاقه دو طرفه است؟
بله صد در صد. کی‌روش با بازیکنان بسیار خوب رفتار می‌کند و این رابطه دوست داشتن دوطرفه است و همین باعث می‌شود تا بازیکنان نیز با جان و دل برای تیم ملی بازی کنند و البته همین دوستی و صمیمیت باعث می‌شود تیم ملی نتایج خوبی بگیرد.
 
**: کمی از دیدار با ترکمنستان صحبت کن .به نظر می رسد در این مسابقه کار راحتی داریم.
در دور اول تیم‌ها خیلی قوی نیستند و به نظر این دور از رقابت‌ها راحت‌تر است اما این موضوع باعث نمی‌شود حریف را دست کم بگیریم و باید مثل بازی‌های قبل تمرکز لازم را داشته باشیم. چرا که اگر ترکمنستان را دست کم بگیریم اتفاقات بدی برای ما رخ دهد. از همان اول باید با تمرکز بالا و انگیزه خاصی به مصاف ترکمنستان برویم تا با برد این تیم با دست پر به ایران برگردیم.
 
**: قبل از اینکه به ازبکستان بروی تیم ملی خیی اذیت شد. آیا حالا این مشکلات برطرف شده است.
درست است، مشکلاتی بود اما یک مقدار اذیت شدیم. خدا را شکر در این سفر مشکلات‌مان حل شد و در حال حاضر فقط تمرکز و انگیزه‌مان موفقیت تیم ملی است.
 

**: هوشنگ مقدس سرپرست سابق تیم ملی علیه تیم ملی و کی‌روش افشاگری‌هایی را انجام داد. نظرت در این مورد چیست؟
گذشته‌ها گذشته اما از کسانی که قبلا در تیم ملی بودند می‌خواهم با این صحبت‌ها دیگر برای این تیم حاشیه‌سازی نکند. کی‌روش چنین آدمی نیست که برخی‌ها می‌گویند. او همیشه به فکر موفقیت و سربلندی تیم ملی و ایران است و از این شخصیت‌ها ندارد که بخواهد به منافع افراد فکر کند.
 

**: کمی هم در مورد باشگاهت صحبت کنیم. آیا با سپاهان قرارداد داری؟
خیر. قراردادم تمام شده اما باید ببینم برای فصل آینده سپاهان من را می‌خواهد یا خیر که البته فعلا خبری از این باشگاه نیست و باید ببینم چه می‌شود.
 
**: گویا نمی‌خواهی تا بازگشت به ایران در مورد پیشنهاداتی که داری صحبت کنی؟
اجازه دهید فعلا تمرکزم روی دیدارهای تیم ملی است و بعد از بازی با ازبکستان در این مورد تصمیم‌گیری خواهم کرد البته تمایلم این است که اگر به اروپا نروم همچنان در سپاهان بازی کنم و اولویتم در ایران این تیم اصفهانی است. باید ببینم مسئولان سپاهان چه تصمیمی برای آینده همکاری با یکدیگر می‌گیرند.
 

**: مطرح شده بود که از تیم بوخوم آلمان پیشنهاد داری؟
از این باشگاه کسی با من صحبتی نکرده و خودم در آن خبر ندارم و فکر نمی‌کنم چنین پیشنهادی باشد. خبری از بوخوم و اطلاعی از پیشنهادی که به من شده است ندارم.
 
**: یعنی به پیشنهادات خارجی فکر نمی‌کنی؟
چرا. در درجه اول اولویتم حضور در اروپاست و اگر نشد به حضور در سپاهان فکر می‌کنم.
 
**: تجربه کار با حسین فرکی چطور بود. او نیز در سپاهان ماندگار شد.
حسین آقا مربی خیلی خوبی بود که توانست 2 سال پیاپی تیم‌هایش را قهرمان لیگ کند. او از لحاظ فنی بسیار خوب و از لحاظ اخلاقی انسانی باشخصیت است. اگر امسال ماندم امیدوارم روزهای خوبی را دوباره با هم رقم بزنم و اگر قسم شد دوباره بتوانیم با یکدیگر و تیم سپاهان جشن قهرمانی بگیریم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خشم سپاهان با ۹گل سر آلمالیق خالی شد!
  صید بزرگ سپاهان؛ غفور راهی اصفهان شد
  آرزوی موفقیت سرمربی سابق سپاهان برای حریف پرسپولیس
  گل‌گهر و استقلال به سپاهان اضافه شدند
  خبر خوش مرزبان برای هواداران سپاهان
  کانال هواداران سپاهان
  کرنر عجیب سپاهان، سوژه بین‌المللی شد (عکس)
  عالمی: شروع لیگ برتر کار اشتباهی است/ چرا سپاهان بازیکن خارجی بگیرد و استقلال نگیرد؟
  خاطره‌بازی با مهاجرانی درباره بازی ایران و فرانسه/ تقابل پلاتینی و ستاره‌های ایران +
  لک: اولویت اولم شهروند ساری است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان