امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نظر هیئت مدیره به بقای منصوریان در نفت

#1



به گزارش "ورزش سه"، این گفت و گوی مهم درباره آینده باشگاه نفت و البته استقلال است. نفتی ها می خواهند بدانند اگر سرمربی تیمشان گزینه استقلال است چرا درخواست رسمی در این زمینه وجود ندارد؟

مذاکره خلاف اخلاق حرفه ایست
آقای منصوریان یکسال دیگر با نفت قرارداد دارد و این خلاف اخلاق حرفه ایست که با ایشان مذاکره یا توافق کنند. البته هواداران استقلال ممکن است انتظار داشته باشند . آنها علاقه مند به سرمربی خوب و محبوب و کاربلد و مدیر هستند و آقای منصوریان در این دسته‌بندی می گنجد. این حق طبیعی هواداران استقلال هم هست چون این باشگاه گزینه دیگری مثل آقای منصوریان ندارد.

هیئت مدیره باید موافقت کند
حتی اگر استقلال به سرمربی ما  نیاز داشته باشند هیئت  مدیره باشگاه نفت باید موافقت کنند. ایشان نمی توانند بدون نظر و رضایت ما منتقل بشوند. اگر باشگاه استقلال از ما درخواست رسمی کرد، به آن فکر می کنیم این مسئله  باید در هیئت مدیره مطرح شود. اطلاعی هم  که دارم این است که هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره  موافق جدایی ایشان نیستند.

باشگاه ما مربی ساز است
اگر شرایط مناسب نبود و رای به نبودن ایشان شد، باشگاه مربی ساز نفت به مربیان دیگری مثل خود آقای گل محمدی آقای منصوریان و آقای فرکی  فکر می کند.  البته در صحبت های رسمی آقای منصوریان، نشانه ای از جدایی ندیدم. البته  ایشان دلش می خواهد هواداران استقلال از وی رضایت داشته باشند.

کار نیمه تمام منصوریان
باشگاه نفت  باشگاه بزرگی است وامسال  بهترین نتیجه را در بین همه باشگاه ها گرفته است. آقای منصوریان هدف گذاریش موفقیت در تیم نفت بوده و حالا با صعود به جمع  هشت تیم برتر آسیا امیدواریم بماند کار نیمه تمامش را تمام کند.

منصوریان در استقلال سختی می کشد
خودم به لحاظ شخصی توصیه نمی کنم ایشان برود و به نظر من نمی تواند موفقیت خودش در نفت را در استقلال تکرار کند. ساختار مدیریتی نفت و بی حاشیه گی این تیم خیلی در توفیق به ایشان کمک کرده است.

تعیین شرط مورد قبول ما نیست
الان زمین تعیین شرایط ازسوی ایشان نیست و الا ما هم به ایشان می گوییم  قراردادش را تمام کند. تعیین شرط مخصوص مربی ایست که تازه به بخواهد به تیمی ملحق بشود .

خوشبین هستیم
ما خوشبین هستیم که آقای منصوریان بماند و در جلسات هم صحبتی از رفتن نبوده اما هواداران ایشان را می خواهند. تا اینجایش هم بحثی نیست ولی از این به بعدش موافقت هیئت مدیره نفت را طلب می کند.
.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دیدار صمیمانه منصوریان و آذری در اراک(عکس)
  مکافات اینستاگرامی منصوریان بعد از قرارداد سه ساله!
  رسمی؛ منصوریان سرمربی تراکتور شد
  عضو هیات مدیره استقلال چطور به پرسپولیس پول پرداخت کرد؟
  آیا استقلال، هیات مدیره دارد؟
  عضو هیات مدیره استقلال: 20 درصد قرارداد بازیکنان 10 میلیارد تومان نیست
  منصوریان: یک جای کار می‌لنگد که هواداران به ورزشگاه نمی‌آیند
  منصوریان رفت !
  لعنت به بی سوادی فوتبال؛ صحبت های منصوریان بعد از نشست خبری!
  فریبا: منصوریان باید در مورد رضائیان نظر بدهد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان