امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

علي بن حسين:‌ اگر جاي بلاتر بودم سالها پيش استعفا مي کردم

#1
علی ابن حسین نامزد ریاست فیفا گفت فدراسیون بین المللی فوتبال در زمان سپ بلاتر بیشتر مثل یک شرکت تجاری بود تا یک سازمان خدمات رسان و اگر جای بلاتر بودم سالها پیش استعفا می کردم.
به گزارش سی ان ان، علی بن حسین شاهزاده اردنی که از نامزدهای انتخابات اخیر ریاست فیفا بود در گفتگو با برنامه امانپور شبکه سی ان ان گفت فکر می کنم در پی جنجالهای اخیر همه به شدت نگران فیفا هستند.

من از جمله افرادی هستم که در این زمینه نگرانم و برای ایجاد تغییر تلاش کرده ام و به این تلاش های خود ادامه خواهم داد.

به طور قطع مشکلات بسیار زیادی وجود دارد با این حال باید مشکلات ایجاد شده را حل و فصل کنیم و فیفا را در مسیری درست قرار دهیم.
وحدت و یکپارچگی در نهادی مانند فیفا بسیار مهم است با این حال باید این اتحاد به شکلی درست صورت گیرد و من متعهد به پیگیری این مسئله هستم.

وی گفت متاسفانه هم حامیان مالی و هم فدراسیون های کشورهای عضو فیفا همگی در این جنجال ها آسیب دیده اند زیرا فیفا در زمان مدیریت قبلی به جای آنکه مانند یک سازمان خدماتی اقدام کند بیشتر مانند یک شرکت تجاری عمل کرده است ، فیفا باید یک نهاد غیرانتفاعی باشد فیفا قرار است که به کشورهای ضعیف تر برای پیشبرد فوتبال کمک کند با این حال همه چیز در جهت عکس بود و در نهایت تنها راهی که باقی مانده است ایجاد تغییرات گسترده واقعی است و این تغییر نباید تنها به یک فرد محدود شود چرا که این روند هیچگاه محدود به یک فرد نمی شود.

شاهزاده اردنی گفت من از اتهاماتی که ضد سپ بلاتر مطرح شد واقعا شوکه و غافلگیر شدم فکر می کنم این رویدادی بسیار ناراحت کننده برای کل فوتبال بود زیرا افرادی بسیار مهمی در جهان فوتبال برای رای آوردن دوباره بلاتر تلاش کردند با این حال اگر من جای سپ بلاتر بودم فورا استعفا می دادم و شاید این استعفا سالها پیش صورت می گرفت زیرا در نهایت کل این رویدادها در زمانی صورت گرفته است که وی ریاست فیفا را به عهده داشته است.

این موضع گیری که سپ بلاتر پس از متهم شدن فیفا صورت داده است مضحک است این گونه مسائل سیاسی به طور کلی به ورزش فوتبال لطمه می زند و آنچه روی داده است واقعا مایه شرمندگی است.
 
علی بن حسین اردنی در پاسخ به سئوال امان پور درباره احتمال برگزار نشدن جام جهانی در قطر یا روسیه به علت جنجالهای کنونی گفت باید منتظر نتایج تحقیقات جنایی باشیم ، همه حق دارند که میزبان جام جهانی باشند با این حال باید قوانین و چارچوب ها به ویژه مسایل مربوط به حقوق بشر را رعایت کنند.
این یک مسئولیت است که برگزار کنندگان جام جهانی باید به آن پایبند باشند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  زلاتان: از قصد روی آسپیلیکوئتا خطا کردم
  کمالوند: تصمیمم برای استعفا قطعی است
  آلوز: نیامده بودم در ایران تفریح کنم
  مخالفت شاهین با استعفا؛ فراز در راه تهران!
  مسی: بهتر بود درباره سوارز سکوت می‌کردم
  من تیمو ورنر را راضی کردم بیاید چلسی
  ناظمی: اسامی مربیان بزرگی که در فوتبال مطرح کردم تخیل نبود
  دلیل استعفای نایب رییس بانوان دوچرخه سواری؛ مسوول بودم اما اختیاری نداشتم
  دبیر سابق دوچرخه سواری: استعفا دادم تا شریک تصمیمات اشتباه نباشم
  قلعه‌نویی: به خاطر تعهدی که داشتم پیشنهاد تیم ملی را رد کردم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان