امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جدایی طارمی از پرسپولیس قطعی شد!

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدایی طارمی از پرسپولیس قطعی شد! 1


به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
افکارنیوز ،ماجرا به چند روز قبل برمی‌گردد. شنیدیم پس از اتمام بازی با الهلال که به شکست ۳ بر صفر پرسپولیس انجامید، محمدحسین نژادفلاح در فرودگاه ریاض رفت کنار مهدی طارمی نشست.


گويا قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس رو به مهدي طارمي كرده و به او مي‌گويد: «من ۱۵۰ ميليون تومان به قراردادت اضافه كردم كه به درد تيم بخوري و اين جوري بازي كردن و اخراج شدن به درد من نمي‌خورد و...!»
جوان بوشهري كه اصولاً آدم كم‌حرفي است در تمام اين مدت سكوت كرده و سرش را پايين انداخته بود اما به شدت دلخور و ناراحت شد.

مهدي طارمي همان لحظه تصميم خود را گرفت كه با اين وضعيت در پرسپوليس نماند بهتر است. شماره ۱۷ پرسپوليس به قدري ناراحت بود كه بلافاصله پس از رسيدن به تهران راهي بوشهر شد. او به دوستان نزديك خود گفته است با اين شرايط در پرسپوليس نمي‌ماند و حتي حوصله ندارد در تهران بماند!

قرار است اين بازيكن روز يك‌شنبه به تهران بيايد و با صلاحديد كارلوس كروش به اردوي تيم ملي ملحق شود. با اين حساب مهدي طارمي را بايد اولين جدا شده پرسپوليس در فصل آتي دانست. اين بازيكن سه پيشنهاد از تركيه، لخوياي قطر و القادسيه كويت دارد البته طارمي از يكي از تيم‌هاي هلندي هم پيشنهاد داشت كه به دليل پيشنهاد مالي سران اين باشگاه، منتفي شد.

گفته مي‌شود لخوياي قطر مبلغ ۷۵۰ هزار دلار و القادسيه كويت يك ميليون و دويست ‌هزار دلار به طارمي پيشنهاد داده‌اند كه به احتمال فراوان مهاجم پرسپوليس به ليگ كويت مي‌پيوندد.

نكته: شايد جالب باشد بدانيد مهدي طارمي در گفت‌وگو با يكي از نزديكانش گفته است در ايران فقط دوست دارد براي پرسپوليس بازي كند اما شرايط فعلي و برخورد مسئولان اين باشگاه باعث شده كه اگر از مالديو هم پيشنهاد داشته باشد، مي‌رود!

مهاجم پرسپوليس اولين بازي ليگ پانزدهم را از دست داد
مهدي طارمي، مهاجم تيم پرسپوليس در اولين بازي رسمي آتي تيمش در ليگ پانزدهم محروم خواهد بود. با توجه به اينكه طارمي در ديدار برگشت مرحله يك‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا اخراج شده اين بازيكن در اولين بازي رسمي بعدي باشگاهي از همراهي تيمي كه فصل آينده با آن قرارداد خواهد داشت محروم مي‌شود. با توجه به اينكه تيم پرسپوليس از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا حذف شده، طبق ماده ۳۸ پاراگراف ۲ بند C از آيين‌نامه انضباطي كنفدراسيون فوتبال آسيا در اولين مسابقه رسمي باشگاهي اين محروميت اعمال خواهد شد. بنابراين اگر طارمي در ليگ پانزدهم به پيشنهادات خارجي‌‌اش پاسخ منفي بدهد و در پرسپوليس بماند، اولين بازي ليگ آينده را به خاطر محروميت از دست مي‌دهد.
.
پاسخ
 سپاس شده توسط Mason
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
  مهدی طارمی؛ این‌بار شلیک و گل از روی نقطه پنالتی
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  مخالفت هافبک ناکام با جدایی از بارسلونا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان