امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دستگیری جاعل حرفه‌ای اسناد بانکی

#1
رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری یک جاعل حرفه ای که اقدام به جعل بیش از 60 فقره مجوز اسناد بانکی در مشهد کرده بود، خبر داد.

سرهنگ حسین بیدمشکی ‌در گفت‌وگو با ایسنا، درتشریح جزئیات این خبر گفت:‌ درپی کسب خبری مبنی بر تهیه ضمانت نامه‌های جعلی برای اخذ وام توسط فردی سودجو به نام «ج» رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و مشخص شد که این فرد برای افراد متقاضی وام در سطح شهر مشهد اقدام به تهیه ضمانت نامه کرده‌ است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پس از هماهنگی با مقام قضایی تعدادی از پرونده‌های درخواست وام در تعدادی از بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری مشهد را به صورت دقیق مورد بررسی قراردادند، افزود: در بررسی‌های به عمل آمده کارآگاهان پلیس آگاهی، 10 ضمانت نامه جعلی وام از دو بانک و تعداد 41 ضمانت نامه جعلی وام از دو موسسه مالی واعتباری کشف و ضبط شد.

بیدمشکی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با به دست آوردن این اطلاعات تحقیقات گسترده ای را در این خصوص شروع و پس از حدود 20 روز محل اختفای جاعل را در خیابان وحدت شهر مشهد شناسایی کردند.

وی اضافه کرد:‌ کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با شناسایی محل در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کرده و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی اوراق جعلی به همراه مهرهای جعلی با عناوین مختلف را کشف و ضبط کردند.

به گفته رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی متهم پس از انتقال به مقرانتظامی در بازجوئی‌های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس، به 51 فقره جعل ضمانت نامه وام و 9 فقره جعل نامه‌های اداری برخی ادرات دولتی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: متهم با قرار صادره روانه زندان شد اما تحقیقات کماکان برای کشف سایر موارد احتمالی ادامه دارد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information دستگیری زن قاتل در آشتیان!
  دستگیری ۷ سرشبکه فساد سازمان‌ یافته
  جزییات دستگیری پسری که عکس‌هایش با دختران در تلگرامـ منتشر شُد
  یک زن، دزد حرفه ای اتومبیلـ
  دزد حرفه ای با اموال سرقتی عکس سلفی می‌گرفت
  سرقت خونین طلافروشی در مشهد با دستگیری قاتلان پایان یافت(+تصاویر)
  دستگیری تعدادی از مامورنمایان شکارچی دختران
  دستگیری عامل‌فروش داروی غیرمجاز در اینستاگرام
  دستگیری مردی که زن دایی78ساله اش را کشت
  دختر صدام ماجرای دستگیری پدرش را افشا کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان