امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هشدار سردار سلیمانی: اگر کسی ملت را از خطر داعش آگاه نکند و برای دفع این بلا تلاش نکن

#1
هشدار سردار سلیمانی: اگر کسی ملت را از خطر داعش آگاه نکند و برای دفع این بلا تلاش نکن 1
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران هشدار داد که اگر کسی ملت را از خطر داعش آگاه نکند و برای دفع این بلا تلاش نکند در مصیبت آینده شریک است.
 روز یکشنبه، سخنان سردار سلیمانی  در گردهمایی ایثارگران و رزمندگان استان کرمان را منتشر کرد اما به دلیل اهمیت این سخنان و تکیه رسانه های مختلف و دیگر سخنان ایشان، بار دیگر متن کامل سخنان سردار سلیمانی را منتشر می کنیم:

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران هشدار داد که اگر کسی ملت را از خطر داعش آگاه نکند و برای دفع این بلا تلاش نکند در مصیبت آینده شریک است.

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی عصر امروز در گردهمایی بزرگ جانبازان و رزمندگان استان کرمان  ‌اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس یک نبرد استثنایی بود و از استثنایی‌ترین صحنه‌های دفاع مقدس ‌محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: عملیات بیت‌المقدس به همین دلیل با ویژگی‌هایی که داشت به عنوان روز ملی در بین اهالی جنگ نامگذاری شده است.فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران عنوان کرد: این عملیات محور اصلی پیروزی ایران و محور اصلی شکست دشمنان محسوب می‌شود.

سلیمانی از استاندار کرمان به عنوان شهید زنده نام برد و بیان داشت: رزم‌حسینی در حالی امروز در مسند استانداری کرمان قرار دارد که دیروز یکی از فرماندهان عملیات بیت‌المقدس بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره حمله داعش به عراق گفت: آقای اوباما فاصله پایگاه‌های شما ‌با رمادی چند کیلومتر است و چه طور می‌شود کشتار در یک کشور صورت گیرد، شما به بهانه حمایت از آن ملت در آن کشور استقرار پیدا کنید، اما هیچ غلطی نکنید، این اسمش چیست.

وی بیان داشت: آیا این چیزی به غیر از شریک بودن در توطئه و ضلعی از توطئه است و این به غیر از این است که هیچ اراده‌ای برای مقابله با آن وجود ندارد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با طرح این سئوال که اقتصاد داعش از کجا تامین می‌شود، گفت: از چاه‌های نفت کرکوک از چاه‌های نفت سوریه، اما به کجا صادر می‌شود، زیرا با تانکر و ۲۰ لیتری که صادر نمی‌شود، بلکه نفت‌کش‌ها می‌برند و هزاران نفت‌کش آن را حمل می‌کنند.

سلیمانی تاکید کرد: این نفت‌ها را کجا می‌برند از زیر زمین یا از روی زمین و از طریق کشورهای موجود در اتحاد بین‌المللی، آیا برای مقابله با داعش است.

وی اضافه کرد: این توطئه خطرناکی ‌علیه جهان اسلام است و والله اگر کسی در تشخیص آن شک کند، باید به فکر و عقل خودش شک کند.سلیمانی ادامه داد: منافع ملی یعنی محفوظ نگه داشتن یک ملت از یک کشتار وحشیانه و نظام جمهوری اسلامی به مقابله با پدیده خطرناک داعش توجه کرده است.

وی تصریح کرد: امروز به شکل حقیقی و راستین به غیر از جمهوری اسلامی کسی در تقابل با داعش قرار ندارد، مگر ملت‌هایی که در کنار جمهوری اسلامی ایران و یا مورد حمایت کشور ما هستند.

این فرمانده ارشد نظامی عنوان کرد: به عنوان یک انسان نمی‌توانیم ملت‌های اطراف خود را دچار چنین بلای سهمگینی مانند داعش ببینیم و دلیل دینی و منافع ملی هم برای ما مهم است.

سلیمانی با تاکید بر اینکه منافع ملی ما در سودجویی نیست و از عراق چیزی نمی‌خواهیم و نیازی به خاک و نفت عراق نداریم، بیان داشت: وقتی می‌گوییم منافع ملی یعنی مصونیت‌بخشی به ملت خود و ملت‌ اساس مسئله و در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و سیاسی هم همین است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر کسی ملت را از خطر داعش آگاه نکند و برای دفع این بلا تلاش نکند در مصیبت آینده شریک است و این یک عامل بزرگ و عین منافع ملی است.

سردار سلیمانی در ادامه افزود: طاعون و بلای داعش که سر بریدن انسان برای آن آسانتر از گوسفند است و صدها نفر را خواباندن و سر بریدن و فریاد الله اکبر سر دادن خطر بزرگی است.

وی بیان کرد: در درون جامعه بحثی مطرح است به نام منافع ملی که بعضی دانسته و برخی نادانسته منافع ملی را تعریف به غلط می کنند.

سردار سلیمانی گفت: این افراد تعریف جامع، کامل و منصفانه ای در چارچوب منافع ملی به ملت ارایه نمی کنند و بر امواج سیاسی سوار و به مناقشه، حربه و رقابت سیاسی تبدیل می کنند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Clocket حمله تروریستی داعش به مسکو
  بمب گذاری کرمان: جنایت دوم داعش پس از حمله تروریستی حرم شاه چراغ !
Star نان گران نشد! هشدار برای گران فروشان!
  هشدار فرابورس درباره دستکاری قیمت سهام در شبکه‌های اجتماعی
Heart توئیتر بار دیگر به مطلب ترامپ برچسب هشدار زد
Heart هشدار وزیر خارجه پاکستان نسبت به "ماجراجویی اشتباه" هند
  ایران و ایرانی از تلاش برای رسیدن به تعالی باز نمی‌ایستد
Heart تلاش برای تحویل زودتر از موعد خودروهای ایران خودرو
Heart تا نابودی داعش در عراق می‌مانیم
  استان کرمان به وضعیت هشدار رسید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان