امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پرسپولیس به دنبال خوشبختی مقابل الهلال زخمی

#1
پرسپولیس به دنبال خوشبختی مقابل الهلال زخمی 1

به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خبرگزاری تسنیم ، حالا کار حساس شده است. پرسپولیس باید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی به مصاف الهلالی برود که با توجه به شکست در دیدار رفت، زخم خورده است. الهلالی که در خانه‌اش دست به هر کاری خواهد زد تا پرسپولیس را با نتیجه‌ای مطلوب شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی برسد.

پرسپولیس که در دیدار رفت میزبان بود، موفق شد در دقایق پایانی یک گل به میهمان خود بزند تا با پیروزی راهی عربستان شود. پیروزی با یک گل اندوخته پرسپولیس برای مقابله با الهلال است اما نمی‌تواند شاگردان برانکو ایوانکوویچ را برای حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا مطمئن کند. در این بین یک موضوع می‌تواند کمکی بزرگ برای سرخپوشان باشد و بدون شک انگیزه پرسپولیسی‌ها و البته انتحاری بازی کردن احتمالی الهلالی‌ها به نماینده فوتبال کشورمان کمک خواهد کرد.
شاگردان برانکو پس از حضور این مربی کروات به صورت کلی تغییر کرده‌اند و نوع بازی آنها به شکل دیگری شده است. در حالی که پیش از این بازیکنان پرسپولیس از دقیقه 70-60 به بعد نفسی برای جنگیدن نداشتند و بسیاری از بازی‌ها را نیز بعد از این دقایق از دست دادند اما حالا تا آخرین نفس می‌جنگند و این موضوع را در دو بازی مهم قبلی خود نشان داده‌اند. پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال موفق شد پس از دقیقه 60 بازی به گل برسد و در دیدار رفت با الهلال هم این تیم در آخرین دقیقه بازی به گل رسید. حالا این امیدواری وجود دارد که پرسپولیسی‌ها در بازی برگشت هم مقابل الهلال تا آخرین نفس‌های خود بجنگند و پیروزی دیگری را رقم بزنند.
همانطور که برانکو گفته پرسپولیس ترسی از الهلال ندارد. بازیکنان این تیم هم پس از دو بازی سنگین مقابل استقلال و الهلال ریکاوری مناسبی انجام داده‌اند تا به خوبی برای مهم‌ترین دیدار فصل‌شان آماده شوند. پرسپولیس با این شرایط باید در ورزشگاه 68 هزار و 752 نفری پادشاه فهد شهر ریاض به مصاف الهلال برود. این دیدار از ساعت 22:35 سه‌شنبه شب برگزار می‌شود.
به گزارش تسنیم، در یکی دیگر از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی تیم نفت ایران چهارشنبه شب در خانه الاهلی عربستان به مصاف این تیم خواهد رفت.
پرسپولیس به دنبال خوشبختی مقابل الهلال زخمی 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مسابقات WWE | ری میستریو مقابل تاجیری
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بحرین با یک تیم جدید مقابل ایران !
  یحیی به دنبال انتقام تنها شکست لیگ نوزدهم
  الهلال باز هم به دنبال سرمربی جدید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان