امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فهرست بازیکنان مازاد و خریدهای پرسپولیس لو رفت!

#1
اما گفته می شود محمد حسین نژاد فلاح به خیال اینکه حسین هدایتی دوست قدیمی اش برنده مزایده باشگاه پرسپولیس است برای تعجیل در امور باشگاه از برانکو درخواست کرده است فهرست بازیکنان مازاد پرسپولیس را به وی ارائه دهد.

برانکو ایوانکوویچ که پیش از این نیز اعلام کرده بود برخی بازیکنان در فهرست فصل بعد حضور ندارند، بنا به درخواست نژاد فلاح فهرست بازیکنان مازاد خود را در اختیار وی قرار داده تا او پس از بازگشت تیم از ریاض موضوع عدم همکاری با بازیکنان مشخص شده را به آنها ابلاغ کند تا آنها تیم بعدی خود را به باشگاه معرفی کنند.
از شواهد و مستندات موجود پیداست که برانکو قصد خانه تکانی اساسی در باشگاه را دارد به همین خاطر نام شش بازیکن را در فهرست بازیکنان مازاد قرار داده تا رسما این نفرات از تیم فوتبال پرسپولیس جدا شوند. هرچند این خبر از سوی باشگاه مورد تایید یا تکذیب قرار نگرفت اما گفته می شود محمدرضا خانزاده، تادو، میردورقی، جعفرپور، اسماعیل زاده، دغاغله، همامی بازیکنانی هستند که باید خود را برای جدایی از پرسپولیس آماده کنند و برای فصل بعد تیمی جدید پیدا کنند.
در این میان صحبت از فرناندو گابریل بازیکن برزیلی پرسپولیس هم به گوش می رسد که احتمالا او هم جایی در تیم برانکو نخواهد داشت.  گفته می شود برانکو به دنبال راهی است تا تیم فصل آینده اش را با کمترین میزان حاشیه ببندد و به همین دلیل بدون شک بازیکنان حاشیه ساز در تیم سال آینده جایی نخواهند داشت.
اما همزمان با انتشار فهرست بازیکنان مازاد پرسپولیس فهرست بازیکنان مورد نظر برانکو برای پیوستن به پرسپولیس هم از سوی برخی محافل خبری منتشر شد تا مشخص شود برانکو به دنبال صید
 ستاره های شاخص است تا بتواند به واسطه حضور آنها زمینه موفقیت پرسپولیس را برای خود فراهم آورد.
در فهرست مذکور نام بازیکنانی چون سید جلال حسینی، محمدرضا خلعتبری، آندرانیک تیموریان، رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه دیده می شود که به جز اشکان دژاگه احتمال پیوستن سایر گزینه های مورد نظر برانکو به پرسپولیس وجود دارد البته به این شرط که مالک جدید باشگاه پرسپولیس برای این اتفاق هزینه قابل توجهی را در نظر بگیرد و بتواند با پیشنهادهای اغواکننده، این نفرات را به ترکیب تیم اضافه کند.
فهرست بازیکنان مازاد و خریدهای پرسپولیس لو رفت! 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Smile سلطه کامل لژیونرها بر فهرست تیم ملی
  27 ستاره در فهرست جدید تیم ملی
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  پنج خارجی و یک لژیونر در فهرست تیم‌ملی چین

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان