امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پرسپولیس- الهلال؛ مسابقه ای فراتر از فوتبال/ جشن صعود 80 میلیونی در ریاض؟

#1
پرسپولیس- الهلال؛ مسابقه ای فراتر از فوتبال/ جشن صعود 80 میلیونی در ریاض؟ 1

تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه شب میهمان تیم الهلال عربستان است و در صورت کسب یک مساوی به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد.

به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، سه شنبه شب پرسپولیس در ورزشگاه ملک فهد ریاض عربستان و در ساعت 22 و 35 دقیقه به مصاف الهلال خواهد رفت. سرخپوشان در بازی رفت در دقیقه 93 با گل به خودی حریف توانست یک برد شیرین در تهران به دست بیاورد و اکنون با اندوخته ای بیشتر و خیالی راحت تر به مصاف حریف پرحاشیه خود خواهد رفت.
الهلال  برای اینکه در لیگ قهرمانان آسیا بتوانند پرسپولیس را شکست بدهند. جنگ روانی، حاشیه ای و رسانه ای را از فرودگاه امام خمینی(ره) تهران آغاز کردند جایی که هواپیمای پرسپولیس را 5 ساعت در فرودگاه نگه داشتند و اجازه پرواز ندادند! همین رفتار نشانگر این است که مسابقه پرسپولیس ایران و الهلال عربستان فراتر از یک مسابقه فوتبال است. الهلا برای 5 ساعت تاخیر هواپیمای سرخپوشان، هزینه های میلیاردی انجام دادند و امیدوارند با این رفتارهای ناجوانمردانه و خارج از عرف فوتبال بتوانند پیروز شوند اما شاید نمی دانند که جوانان شایسته و پرتوان ایرانی در شرایط سخت بهترین عملکرد را خواهند داشت. 
پرسپولیس بعد از یک فصل کابوس وار در لیگ برتر توانست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و اکنون نیز برای رسیدن به جمع 8 تیم برتر آسیا فقط کافی است در ریاض یک مساوی بگیرد. الهلال می داند که کار بسیار سختی مقابل پرسپولیس دارد. به گفته برانکو آنها بهترین تیم آسیا هستند و فصل گذشته نیز شایسته قهرمانی بودند اما پرسپولیس خیلی برتر از بهترین تیم آسیا بود که توانست این تیم را  در تهران شکست بدهد. 
مسئولان الهلال تلاش کردند باخت خود را در بازی رفت به داور ربط بدهند و به زمین و زمان و AFC شکایت کردند به همین دلیل بازیکنان پرسپولیس باید هوشیار باشند و بدانند که در ریاض و مقابل تماشاگران عربستانی قطعا داور با الهلال مهربان تر خواهد بود.
همانطور که سرمربی کاربلد پرسپولیس گفت شاگردانش باید قویتر از داور، تماشاگران و تیم الهلال باشند. 
پرسپولیس اگر بتواند به جمع 8 تیم آسیا برسد ،جشن صعودش را در قلب عربستان می گیرد جشنی که باعث خواهد شد 80 میلیون ایرانی غرق شادی شوند و همراه سرخپوشان در ریاض شادمان شوند. 
از نظر فنی هم پرفسور برانکو استاد کارهای دفاعی است و می داند که اولویت اول تیمش در میدان این است که گل نخورد در ضدحملات خود با حرکات انفجاری و سریع عالیشاه و طارمی به فکر گلزنی باشد. سرخپوشان اگر یک گل بزنند حریف باید سه گل برای صعود بزند به همین دلیل الهلال می داند که نباید بی گدار به آب بزند و باید مراقب ضدحملات هم باشد. سرخپوشان حتی در صورت باخت 2 بر یک هم صعود می کنند.
پرسپولیس- الهلال؛ مسابقه ای فراتر از فوتبال/ جشن صعود 80 میلیونی در ریاض؟ 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Video مسابقه آریا داوری در برابر آکیرا توزاوا
  کشتی کج WWE | آرشیو چند مسابقه رومن رینز Vs کوین اونز
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان