امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نقشه دزد فرصت طلب برای سرقت طلاهای تازه عروسـ

#1
نقشه دزد فرصت طلب برای سرقت طلاهای تازه عروسـ 1
عروس و داماد وقتی در‌ماه عسل بودند نمی‌دانستند طلا و جواهراتی که در شب عروسی‌شان هدیه گرفته‌اند، از سوی یک سارق فرصت طلب سرقت خواهد شد.
ماجرا از اين قرار بود كه مادر عروس همه طلا و جواهرات دختر و دامادش را داخل كيفي گذاشته و راهي خانه آنها در غرب پايتخت شد. هرچند دختر و دامادش در‌ماه عسل بودند اما زن ميانسال قصد داشت سري به خانه آنها بزند. او اما كيف را در لابي جا گذاشت و 2ساعت بعد وقتي متوجه شد و به آنجا برگشت اثري از كيف نبود.

زن ميانسال كه براي گزارش ماجرا نزد ماموران پليس رفته بود به آنها گفت: من اصلا متوجه نشدم، كيف طلاهايي كه دخترم در شب عروسي‌اش هديه گرفته بود را در لابي جا گذاشته‌ام، تا اينكه بعد از 2ساعت وقتي فهميدم كه كيف ناپديد شده همه جا را گشتم اما اثري از آن بود. يك دفعه يادم افتاد كه كيف را در لابي جا گذاشته‌ام. زماني كه برگشتم كيف همانجا بود اما طلا و جواهراتي كه داخلش بود به سرقت رفته بود.
 
دزد فرصت طلب
به‌نظر مي‌رسيد كه سرقت از سوي يكي از ساكنان ساختمان صورت گرفته است. براي همين كارآگاهان به تحقيق از همه افرادي كه در آنجا زندگي مي‌كردند پرداختند. از سوي ديگر وقتي مشخص شد كه ساختمان مجهز به دوربين مداربسته است به بازبيني تصاوير آن پرداختند و با ماجراي عجيبي روبه‌رو شدند. آنچه در اين ماجرا عجيب به‌نظر مي‌رسيد اين بود كه 2ساعت از فيلم دوربين مداربسته پاك شده بود و آن هم درست زماني بود كه زن ميانسال با كيف طلايي وارد ساختمان شده و در لابي وسايلش را روي زمين گذاشت تا موبايلش را پاسخ دهد و پس از آن كيف طلايي را در لابي جا گذاشت.

همين كافي بود تا شك مأموران به يقين تبديل شود كه سرقت را يكي از ساكنان ساختمان انجام داده كه به دوربين مداربسته دسترسي داشته است. در بين آنها پسرجواني بود كه رفتارهاي مرموزي داشت، با اينكه اصرار داشت بي‌گناه است اما قاضي پرونده دستور بازرسي از خانه‌اش را داد كه مأموران در بازرسي از آنجا مشروبات الكلي كشف كردندو همين باعث دستگيري پسر جوان شد. او در بازجويي‌ها مدعي بود كه دست به سرقت نزده با اين حال پليس در تحقيقات پي برد كه وي با همسرش اختلاف داشته و او به تازگي مهريه‌اش را به اجرا گذاشته است.براي همين دستور بازداشت مردجوان صادر شد.

پرداخت مهريه
تنها مظنون پرونده سرقت طلايي مقابل قاضي روستا بازپرس دادسراي ناحيه 5تهران قرار گرفت تا اينكه وي در تحقيقات به سرقت كيف طلايي اعتراف كرد. وي گفت: 3سال پيش ازدواج كردم اما مدت‌هاست كه با همسرم اختلاف داريم تا جايي كه او قهر كرده و از خانه من رفته است. از روزي كه با او دچاراختلاف شدم به مشروبات الكلي روي آورده‌ام.

وي ادامه داد: چندروز پيش متوجه شدم همسرم مهريه‌اش را به اجرا گذاشته است از آن روز به بعد خيلي به‌هم ريختم تا اينكه روز حادثه وقتي در پاركينگ بودم متوجه شدم كه زن همسايه كيفش را در لابي جا گذاشته است. او وقتي رفت كيف را باز كردم و وقتي با مشتي طلا روبه‌رو شدم وسوسه سرقت آنها به جانم افتاد.

براي همين طلاها را برداشتم. اما يك دفعه ياد دوربين مداربسته ساختمان افتادم. آنجا بود كه كليد دوربين را از يكي از بستگانم كه او هم در ساختمان زندگي مي‌كرد سرقت كردم و فيلم دزدي را پاك كردم.به گزارش همشهري، قاضي پرونده براي اين متهم قرار قانوني صادر كرد و تحقيقات از وي همچنان ادامه دارد تا زواياي پنهان آشكار شود.
 
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  یک اسیدپاشی تازه در جلفا/زن عصبانی مایع لوله بازکن را به صورت مادر و دختر پاشید
  مرگ 3 زن در سرقت مسلحانه از یک فروشگاه +تصاویر
  نقشه شوم یک زن برای ربودن نوزاد غریبه
  نقشه مـَرگبار نَـوه ناخلفـ
  مرد فریبکاری که به جای خرید خودرو اقدام به سرقت آنها می‌کرد، بازداشت شد
  شکنجه داماد جوان برای سرقت کیف پول ! + عکس
  سرقت خونین طلافروشی در مشهد با دستگیری قاتلان پایان یافت(+تصاویر)
  دزدان مسلح،طلاهای مسروقه از آرایشگاه زنانه را در خودرو گذاشتند و فرار کردند
  زن85ساله امریکایی که تمام عمرش را با سرقت جواهرات گذرانده،دستگیر شد
  سرقت طلا به بهانه ضمانت استخدامـ

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان