امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پلیس در تعقیب عامل جنایت سه‌شنبه آخر سال

#1
پلیس در تعقیب عامل جنایت سه‌شنبه آخر سال 1
عاملان قتل پسر جوان در پارک که در آخرین سه‌شنبه سال گذشته رخ داده است، تحت تعقیب ویژه پلیس جنایی پایتخت قرار دارند.
ساعت 6 عصر 26 اسفند ماه سال 93 گزارشی از یک دعوای خونین از پلیس 110 به دست مأموران کلانتری سعادت‌آباد رسید که نشان می‌داد در پارکی چند جوان به جان هم افتاده‌اند. همزمان با رسیدن مأموران به صحنه دعوا، از آنجا که جوان 20 ساله‌ای نیمه‌جان و با پیکری خون‌آلود روی زمین افتاده بود، آمبولانس اورژانس وی را به بیمارستان بهمن رساند و این در حالی بود که پسرعمو و دوستان وی نیز همراهی‌شان می‌کردند.
 
هنوز چند ساعتی نگذشته بود که «مصطفی» با وجود اقدامات پزشکی به کام مرگ فرو رفت و ماجرای این جنایت به بازپرس ویژه قتل مخابره شد. همان شب تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی تهران مأموریت یافت پرده از جزئیات این دعوای مرگبار بردارد و عاملان جنایت را به دام اندازند.
بدین‌ترتیب تیم‌های جنایی و تجسس کلانتری وارد عمل شدند و پس از تحقیقات میدانی دریافتند سه جوان در پارک با انگیزه‌ای کودکانه و نگاه‌های چپ‌چپ با مصطفی و همراهانش درگیر شده و وی را هدف ضربات چاقو قرار دادند.
با توجه به اینکه پسرعمو و دوستان مصطفی و همچنین شاهدان جنایت قاتلان فراری را می‌شناختند، کارآگاهان توانستند آنها را شناسایی کنند و همگی را تحت تعقیب قرار دهند.
گفت‌و‌گو با پدر مقتول
پدر داغدار مصطفی به گروه شوک گفت: سه‌شنبه آخر سال برادرزاده‌ام با من تماس گرفت و گفت مصطفی توسط چند پسر چاقو خورده و به بیمارستان بهمن منتقل شده است. شوکه شدم و خودم را فوراً به بیمارستان رساندم، ولی مصطفی به علت وارد شدن سه ضربه چاقو به سینه‌اش خونریزی شدید داشت و بیهوش شده بود.
چند ساعت در بیمارستان منتظر به هوش آمدن پسرم بودیم تا اینکه از پزشکان شنیدیم کار از کار گذشته و پسرم برای همیشه ما را تنها گذاشته است. وی افزود: وقتی ماجرا را از برادرزاده‌ام پرسیدم، شنیدم ساعت چهار عصر همراه دو نفر از دوستانشان سراغ مصطفی در محل کارش نزدیک تجریش رفته بعد از دیدن مصطفی تصمیم گرفته‌اند به سمت سعادت‌آباد بروند و با دیدن چند تن از دوستانشان به سمت خانه برگردند که این اتفاق افتاده است.

برادرزاده‌ام گفت در سعادت‌آباد به پارک نزدیک پل مدیریت رفته‌اند و در آنجا منتظر دوستانشان بودند که چند جوان با ناسزاگویی مزاحم آنها شده‌اند و انگار هشت نفری بودند، بعد هم درگیر شده و ناگهان همه پراکنده شده بودند و این در حالی بود که مصطفی با بدنی خون‌آلود داخل پارک افتاده بود. پدر قربانی گفت: پسرم فرزند چهارم من بود، بعد از گرفتن مدرک دیپلم بتازگی گچکار ساختمان شده بود و گچکاری بیمارستانی در تجریش نخستین کاری بود که داشت همراه برادرش انجام می‌داد. وی افزود: من دو دختر و سه پسر دارم و تنها پسر مجردم مصطفی بود که قسمت نشد او را در لباس دامادی ببینم. بعد از مرگ پسرم پرونده به اداره آگاهی منتقل شد اما تا امروز هیچ خبری در‌خصوص دستگیری متهمان نشده. با وجود اینکه دوستان مصطفی قاتلان را شناسایی کرده‌اند، حتی آدرس هم در اختیار مأموران قرار داده‌اند، اما هنوز خبری در این خصوص نشده است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  عامل جنايت 10 هزار تومانی قصاص شد
  بازسازی جنایت مردی با کاپشن زرد
  کلیسا، عامل احتمالی شیوع کرونا در فرانسه
  20 سال سکوت در برابر اعمال شیطانی یک سیاستمدار/ یک قربانی: پلیس تماشاچی تجاوز به کودک
  آدم ربایی در پوشش پلیس
  تعقیب و گریز پدر و پسر، جان پسر را گرفت
  افشای جنایت مادر از سوی دختر ۱۲ ساله
  افسر پلیس همسرش را با ضربات چاقو کشت + عکس
  جنایت هولناکی که یک کودک رقم زد!
  افسر پلیس همسرش را با ضربات چاقو کشت ..!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان