امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

برانکو: الهلال باید قاطعانه قهرمان آسیا شود

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
برانکو: الهلال باید قاطعانه قهرمان آسیا شود 1
به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری امروز مسابقه برگشت تیمش برابر الهلال را مهمترین بازی فصل تیمش نامید.


پرسپولیس در حالی فردا تهران را به مقصد ریاض ترک می‌کند که سرمربی این تیم با مشکلات فراوانی برای حضوری قدرتمند برای این حریف مواجه است. سرمربی پرسپولیس در آخرین صحبت‌هایش درباره شرایط تیمش صحبت کرد.

صعود در ریاض اتفاق بزرگی برای ماست
آگاهی داریم در بازی رفت یک نتیجه خوب به دست آوردیم و این حق را باید برای خودمان قائل باشیم که با امید زیادی به ریاض برویم که اگر بتوانیم صعود کنیم اتفاق بزرگی رخ داده است.

مصائب بازیکنان مصدوم
تا جایی که به شرایط تیم مربوط می شود مشکلات ما کما فی السابق سر جای خودش مانده است همانطور که پیش از شروع مسابقه مشکل داشتیم. بنگر به جز مشکلی که در پشت پایش داشت الان دنده هایش هم مشکل پیدا کرده است. گابریل مشکل دارد و مهرداد کفشگری هم مشکل دارد و شرایطش امروز بررسی خواهد شد. اینها مشکلات جاری ما هستند. ولی نوبت به بازیکنان جوانتر ما می رسد و با کمک آنها باید شرایط را بهبود ببخشیم.

در ریاض از نتیجه‌مان در تهران دفاع می‌کنیم
من قبلا گفتم الهلال برترین تیم آسیاست ولی ما آنها را شکست دادیم و یک امتیاز بزرگ نسبت به آنها داریم و الان نیمه دوم مسابقه دور دوم جام باشگاه های آسیا برگزار خواهد شد و اوضاع بسیار خوب خواهد بود ولی اینجا درصدی برای تعیین سطح وجود ندارد. ما آنجا برای زدن گل گرایش خواهیم داشت تا از نتیجه مان در تهران دفاع کنیم.

از بیانیه فدراسیون عربستان ترسی به دل راه نمی‌دهیم
من از محتوای اطلاعیه آنها خبری ندارم ولی تعجبی ندارد اگر چنین کرده باشند. مطمئنا آنها 70 هزار نفر را به استادیوم می آورند تا روی تیم و داوری تاثیر بگذارد اما اصلا دلیلی نمی بینم تا  نگران باشیم و یا ترسی به دل راه دهیم. ما به آنجا می رویم تا مسابقه خودمان را برگزار کنیم. نمی دانم بعد از مسابقه در تهران دست به چه تحریکاتی زده اند. درست است در آن روز 110 هزار نفر برای حمایت از پرسپولیس آمده بودند ولی آنها دوست داشتند 10 هزار نفر بیایند. آن تماشاگران برای ما فوق العاده هواداری کردند. من هیچ حادثه غیرعادی در بازی رفت ندیدم و تازه برخلاف آن هم بود. امیدوارم فقط به واقعیت های فوتبال توجه کنیم. ما ترسی از تحریکات آنها نداریم و در بازی رفت در دقیقه 92 گل مان را به ثمر رساندیم.

الهلال باید قاطعانه قهرمان آسیا شود
باز هم تکرار می کنم عربستانی ها تیم بسیار خوبی در اختیار دارند. تیمی صاحب تجربه و تیمی که باید به شکل قاطعانه قهرمان آسیا می شد. الهلالی ها در لیگ عربستان سوم شدند و الان برای آنها فقط جام قهرمانان باقی مانده است. آنها تیم خیلی خوبی دارند که هم در دفاع باکیفیت هستند، هم در خط میانی و هم در خط حمله. احتمالا قرار است در بازی برگشت تیاگو بازی کند. ناصر الشمرانی هم فکر می کنم بازی خواهد کرد. یعنی دو بازیکن باکیفیت به جمع آنها اضافه خواهد شد. شماره 24 آنها که در این مسابقه برابر ما بازی کرد بازیکن ذخیره آنها بود.او بازیکن تیم ملی عربستان است و بسیار هم عالی کار می کند.

باید از داور، تماشاگر و تیم الهلال قوی‌تر باشیم
ما از آنها انتظار بازی هجومی داریم. بازی که سرشار از تحریکات خواهد بود علی الخصوص نسبت به داوری. ما باید از الهلال، داور و همچنین تماشاگران آنها قوی تر باشیم. من از هیچ چیزی نمی ترسم و دلیلی نیست که بازیکنان من هم بخواهند بترسند. مگر قرار است آنجا چه اتفاقی رخ بدهد؟ مگر غیر از این است که هواداران آنها می خواهند هیاهو کنند؟ چنین داد و بیدادهایی در بازی بارسلونا و رئال هم وجود دارد. هواداران رئال علیه بارسلونایی ها و هواداران بارسلونایی ها علیه رئال همین کار را می کنند. بهترین مسکن برای این مقابله بازی خوب است. تماشاگران روی سکو هستند و کاری از آنها برنمی آید. تماشاگران باید بازیکنان خود را تشویق کنند. هیچ مسابقه ای شیرین تر از این بازی نیست که جلوی این تماشاگر به میدان بروی. من با تیم ملی به جده رفتم ولی مشکلاتی پیش نیامد. ما برای فوتبال می رویم و هدف مان انجام یک مسابقه خوب است.

گل الهلال آفساید بود و متوجه ناراحتی‌شان نمی‌شوم
آنها پول های هنگفتی را هزینه کرده اند و باشگاه بزرگی هستند. طبیعی است چنین بهانه هایی آورده شود. من نمی دانم مشکل چیست. اول گفتند داور مقصر است. این در حالی بود که من فیلم بازی را مجددا دیدم و گل شان کاملا آفساید بود. همچنین در دو صحنه دو بازیکن آنها در آفساید بودند ولی داور در آن صحنه آفساید نگرفت و ما شانس آوردیم که به خاطر اشتباه داور گل نخوردیم.
.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باید بیشتر راه برویم
  فیورنتینا 1-3 اینتر: قهرمان به صدر رفت
  الهلال باز هم به دنبال سرمربی جدید
  آمار خیره کننده هافبک مورد نظر الهلال
  رئیس الهلال نظاره گر عملکرد مارگا (عکس)
  نقشه راه صعود تراکتور ایران در آسیا
  حذف ستاره‌های ایرانی از فهرست برترین بازیکنان آسیا!
  استقلال، صدرنشین مقتدر گروه سوم آسیا
  این را باید پذیرفت؛ زیدان نابغه تاکتیک است
  مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان