امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رقابت بر سر زدن فغانی، چه کسی پیروز می‌شود؟

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رقابت بر سر زدن فغانی، چه کسی پیروز می‌شود؟ 1

وبسایت رسمی برنامه نود - درحالی‌که چیزی حدود ۹ روز از اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت تهران گذشته، ظاهرا رقابت‌ جدی‌ای جهت حمله به علیرضا فغانی وجود دارد.
به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، درحالی‌که ۹ روز از اتفاقات در آخرین روز رقابت‌های لیگ برتر گذشته است، همچنان ماجرای دیدار تراکتورسازی و نفت تهران جریان‌ساز است؛ اتفاقاتی که بارها و بارها از سوی رسانه‌ها و اهالی فوتبال ارزیابی شده و نظرات مختلفی هم در‌ این باره داده شده است.

جوی که در روزهای گذشته در فوتبال ایران بیشتر مشاهده شده است، این بوده که تراکتورسازی قهرمان لیگ بوده ولی عده‌ای مجهول الهویه بازی را سه بر سه کرده‌اند و حق این تیم را خورده‌اند. ظاهرا مدعیان این تئوری فراموش کرده‌اند که بازی ۳ بر ۳ بوده و همان قدر که حق تراکتور با شایعه تساوی دو بر دو سپاهان و سایپا خورده شده، حق نفت هم خورده شده است.

ظاهرا تنها تفاوت نفت و تراکتور در خاموش بودن نفتی‌ها و نداشتن حامی است. برای آنها مدیر کل ورزش و جوانان استان نمی‌گوید که خواهان حداکثر محرومیت برای فغانی هستیم. برای نفتی‌ها، عضو شورای شهر، داور بازی را به خیانت متهم نمی‌کند و با فریاد و هیاهو نمی‌گوید که هرکس چشم دیدن قهرمانی تراکتور را ندارد، به دکتر مراجعه کند! برای نفت، رئیس هیات مدیره باشگاه نمی‌گوید یک درصد هم فکر نمی‌کردیم که قهرمان نشویم.

گاهی اوقات ناخودآگاه از این هجمه تعجب می‌کنید و فکر می‌کنید که چرا عده‌ای از پیشکسوتان فوتبال روی عدم ورود سیاسی‌ها به ورزش تاکید می‌کنند. شاید بد نبود شروین اسبقیان(مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی) و شیری آذر(عضو شورای شهر تبریز)به همراه سردار کریمیان کمی هم به جای حمله به فغانی به خودشان سوزنی می‌زدند. چرا آنها تونی اولیویرا را محکوم نمی‌کنند که به چه دلیل بازی ۳ بر ۱ جلو افتاده را با ۳ بر ۳ عوض کرده؟ آنها در دقیقه ۷۶ گل دوم را خوردند و آیا ۱۵ دقیقه بستن بازی برای بازیکنان تراکتورسازی با کمک هواداران پرشمارشان کار سختی بود؟ چرا این عزیزان از خود نمی‌پرسند که بر فرض فغانی به دنبال انتقام از تراکتوری‌ها بوده‌ است، چرا تیموریان بهانه اخراجش را به دست او داده است؟

انصاف حلقه گم شده وقایع تبریز است و ظاهرا رقابتی بین مسئولان آذربایجان شرقی برای حمله به فغانی شکل گرفته و هر روز باید منتظر یک مصاحبه جدید از مسئولان آن استان بود. احتمالا آنها خودشان هم می‌دانند که هجمه‌ای که ایجاد کرده‌اند ره به جایی نمی‌برد و تنها به دنبال تبرئه خودشان هستند و می‌خواهند هواداران تراکتورسازی را رودر روی فغانی‌ای قرار دهند که امید اول ایران جهت حضور در رقابت‌های جام جهانی روسیه است.
 
رقابت بر سر زدن فغانی، چه کسی پیروز می‌شود؟ 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فوری: بحرین میزبان ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی
  تغییر در زمان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی و اعلام تاریخ جدید
  از سرگیری رقابت‌های فوتبال جمهوری چک از ۵ خرداد
  شرایط از سرگیری رقابت‌های فوتبال در کره جنوبی
  فغانی: پرسپولیسی بوده‌ام
  رقابت‌های جودوی قهرمانی بزرگسالان آسیا لغو شد
  اولین مدال طلای ایران در رقابت های کشتی آسیا در هند
  اشکانی: ملاک ما رقابت‌های انتخابی است
  رقابت جالب دروازه‌بان‌های تراکتور
  فرشید باقری: باید رقابت‌کردن را یاد بگیرم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان