امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چند میگیری لایک بزنی؟!

#1
چند میگیری لایک بزنی؟!

بازار داغ لایک فروشی در کوچه پس کوچه های اینستاگرام برپا شده است.
به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ این روزها برای اینکه پست‌هایتان در شبکه‌های اجتماعی لایک‌های زیادی بگیرد و فالوور یا همان دنبال کننده های بیشتری را جذب کنید یا باید  چهره مشهوری باشید و یا ترفندهای دیگری را بکار بگیرید. پست‌ها و عکس‌های پر زرق و برق و گاهی هم بی محتوا و بی معنی برخی چهره‌های محبوب کلی لایک دارد آن هم فقط بخاطر معروف و مشهور بودنشان!!

اما اگر کاربر عادی باشید هر چقدر هم که مطالب و تصاویر با محتوا و مضمون مناسب به اشتراک بگذارید تعداد لایک‌هایتان به سختی افزایش پیدا می کند. در این بین هستند افراد زیادی که مشهور نیستند اما می خواهند در دنیای مجازی برای خودشان اسم و رسمی پیدا کنند. اینجاست  که سایت های سودجو وارد عمل می شوند و با لایک های ساختگی زیر پست های خودشیفته ها برای جیب آنها کیسه می دوزند.


چند میگیری لایک بزنی؟! 1چند میگیری لایک بزنی؟! 1




گاهی سادگی و یک رنگی هم یک دنیا لایک دارد. عکس‌هایی که بدون روتوش به اشتراک گذاشته می‌شوند. خبرنگاران تیزبین گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران هم نمونه‌ای از این صفحات را رصد کرده‌اند که می‌توان به صفحه محمد قاسم ترابی یا همان (سالار پولاد) اشاره کرد.



چند میگیری لایک بزنی؟! 1


سالار پولاد نامی آشنا برای اهالی اینستاگرام است، مردی که با کیلومترها فاصله از پایتخت، صبح‌ها ساعت سه از خواب بیدار و تا هشت شب کار می‌کند و تصاویری از کار روزمره و زندگی خود را در این شبکه به اشتراک می‌گذارد و با هر پستی که به اشتراک می‌گذارد چهار هزار و پنج هزار تایی هم لایک می‌گیرد.



چند میگیری لایک بزنی؟! 1چند میگیری لایک بزنی؟! 1چند میگیری لایک بزنی؟! 1


علیرضا رئیسی هم جوانی است از جنوب و چابهار که با تصاویری بدون روتوش و فتوشاپ نظر بیست و هفت هزار فالوور را به سمت خود جلب کرده است. تصاویری زیبا که سعی دارد تا زندگی در روستا و یا مشکلات مردم را بازتاب دهند. پس همیشه هم عکس‌های پر زرق و برق لایک‌های بیشتری نمی‌گیرند بلکه سادگی ها هم در فضای مجازی یک دنیا لایک دارد.

پاسخ
آگهی
#2
چِ خوبِه اینستا پُر شِه از این پِسجا
چند میگیری لایک بزنی؟! 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان