امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حال و روز ستاره های سینما؛ از مهناز افشار تا گلزار

#1
همه جای دنیا وقتی حرف از سینما می‌شود اولین چیزی که برای مخاطبان پیگیر هنر هفتم مهم است خبرهایی است که در متن و حاشیه حضور بازیگران و ستاره‌های سینما وجود دارد.

بازیگران سینما همان‌قدر که حضورشان در فیلم‌های سینمایی می‌تواند خبرساز باشد، نبودشان هم برای مردم نگران‌کننده است. سینمای ایران هم از این قاعده مستثنا نیست. مردم بسیار پیگیر خبر حضور ستاره‌هایشان در فیلم‌ها هستند و از احوالات آنها که بازی نمی‌کنند هم خبر می‌گیرند. ستاره‌های سینما همیشه کم خبر ولی فعالند. آنها عادت دارند کمتر مصاحبه کنند؛ ولی در عمل به یکباره اخباری با محوریتشان منتشر می‌شود که در برخی اوقات باورکردن این قبیل همکاری‌ها دور از ذهن و عجیب به نظر می‌رسد. در این گزارش سعی شده است به احوالات حال حاضر بازیگران ستاره سینمای ایران پرداخته شود. آنها که بودن و نبودنشان می‌تواند در سرنوشت گیشه سینمای ایران تاثیر مستقیم داشته باشد.

 رضا عطاران، علاقه‌مند پروژه‌های خارجی
 
حال و روز ستاره های سینما؛ از مهناز افشار تا گلزار 1
سوپراستار طناز و محبوب سینما این روزها در برزیل مشغول کار است و در تازه‌ترین فیلم سینمایی منوچهر هادی، با نام «من سالوادور نیستم»، بازی می‌کند. این فیلم داستان یک ایرانی در برزیل است که کارش ذبح اسلامی برای رستوران‌ها است. او توسط دختری برزیلی با شخصی به نام سالوادور اشتباه گرفته می‌شود و این آغاز ماجرا است. «من سالوادور نیستم» یک پروژه سنگین است. ظاهرا عطاران به بازی در کشورهای خارجی علاقه‌مند شده و بعد از بازی در فرانسه برای فیلم «رد کارپت» این‌بار برزیل را برای تجربه جدیدش انتخاب کرده است.

محمدرضا گلزار، تکاپوی سوپر استار
 
حال و روز ستاره های سینما؛ از مهناز افشار تا گلزار 1
 
او سال گذشته، بعد از چند سال غیبت، سال شلوغی را تجربه کرد. به نظر می‌رسد آقای سوپراستار با نزدیک شدن به میانسالی به تکاپو افتاده تا سال‌های کم‌کاری‌اش را جبران کند. او از اسفند سال گذشته به فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» به کارگردانی پدرام علیزاده پیوسته است. فیلم‌نامه «خشکسالی و دورغ» به قلم محمد یعقوبی و براساس اقتباس از نمایشنامه‌ای به همین نام نوشته شده است که آیدا کیخانی، خاطره اسدی و علی سرابی دیگر بازیگران آن هستند.

بهرام رادان، همکاری با فدراسیون شنا
 
حال و روز ستاره های سینما؛ از مهناز افشار تا گلزار 1
 
پاییز سال گذشته بهرام رادان خبر از بازی در فیلم «سنتوری ۲» به کارگردانی داریوش مهرجویی داد. پروژه‌ای که هنوز بعد از چندین ماه خبری از ساخت آن نیست. البته او این روزها سر خود را با کارهای دیگری غیر از بازیگری گرم کرده است. این ستاره سینمای ایران برای مسابقات توسعه جهانی واترپلو قول همکاری به فدراسیون شنا داده است. رادان در دیداری که اواخر فروردین ماه با محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا داشت، قول همکاری برای پوشش تصویری مسابقات توسعه جهانی واترپلو (فینا ترافی) را برای تهیه فیلم بلند مسابقات داد. رادان ظاهرا قرار است به فدراسیونی‌ها برای پیدا کردن اسپانسر هم کمک کند. این رقابت‌ها سوم تا هشتم خردادماه با حضور ۱۲ تیم در استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شیرودی تهران برگزار می‌شود.

نیکی کریمی، مترجم دائمی حنیف قریشی
 
حال و روز ستاره های سینما؛ از مهناز افشار تا گلزار 1
این سوپراستار سینمای ایران درحالی‌که مقدمات اکران فیلم جدید خود، «شیفت شب» را در مقام کارگردان آماده می‌کند، این روزها به دنیای ادبیات بازگشته است. «عشق سال‌های غم» جدیدترین کتاب ترجمه نیکی کریمی به تازگی منتشر شده است.

 این بازیگر و کارگردان سینمای ایران که تاکنون چهار کتاب ترجمه کرده است، برای دومین بار به سراغ یکی از آثار حنیف قریشی نویسنده پاکستانی تبار متولد لندن رفته است. او چند سال قبل هم کتاب «نزدیکی» دیگر اثر حنیف قریشی را ترجمه کرده بود. کتاب «عشق سال‌های غم» شامل ۱۰ قصه است که در لندن می‌گذرد و در آن عشق، نفرت، غم و شادی در روابط بین آدم‌ها روایت می‌شود. کریمی که ترجمه برایش کاری لذت‌بخش است تمام عید مشغول ترجمه کتاب جدید از هایکوهای ژاپنی بوده است.

پرویز پرستویی، منتظر نقش حاج قاسم سلیمانی
 
حال و روز ستاره های سینما؛ از مهناز افشار تا گلزار 1
 
حضور این بازیگر سرشناس سینمای ایران در فیلم «سردار» در نقش سردار حاج قاسم سلیمانی قطعی شده است.
سید سعید حسن پور که سابقه ساخت چند مستند، فیلم کوتاه و نیمه بلند را در کارنامه دارد، در نخستین تجربه بلند و سینمایی‌اش سراغ ساخت فیلمی براساس زندگی و مبارزات این سردار پرآوازه ایرانی رفته است.
 به نظر می‌آید این فیلم با توجه به اهمیت موضوع آن از پروژه‌های سنگین و حساس سال ۹۴ باشد.

ترانه علیدوستی، یک مادر تمام وقت
 
حال و روز ستاره های سینما؛ از مهناز افشار تا گلزار 1
 
ترانه علیدوستی که این روزها فیلم «استراحت مطلق» را روی پرده سینما دارد همچنان مشغول بازی در سریال «شهرزاد» حسن فتحی است. مجموعه‌ای که به‌زودی فیلمبرداری آن تمام شده و به احتمال زیاد قسمت‌های آغازین آن تا پایان وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود. علاوه‌بر کار تمام وقت بازیگری، ترانه علیدوستی همیشه و در همه جا یک مادر تمام عیار است و از دختر خردسالش حنا غافل نمی‌شود.

شهاب حسینی، حضور در شبکه نمایش خانگی
 
حال و روز ستاره های سینما؛ از مهناز افشار تا گلزار 1
 
سوپراستار محبوب سینما در روزهای پایانی فیلمبرداری سریال «شهرزاد» قرار دارد. این سریال شبکه نمایش خانگی قرار است مرداد ماه امسال در دسترس علاقه مندان قرار گیرد. این بازیگر سرشناس از اول خرداد بازی در فیلم سینمایی جدید مجتبی فراورده را شروع خواهد کرد.

حامد بهداد، عقربه ستاره روی 220
 
حال و روز ستاره های سینما؛ از مهناز افشار تا گلزار 1
ستاره جنجالی سینما این روزها سرش خیلی شلوغ است. او علاوه‌بر نقش آفرینی در سریال «دندون طلا» داوود میرباقری برای شبکه خانگی، قرار است در فیلم جدید علیرضا امینی هم بازی کند. «عقربه ستاره روی ۲۲۰» سومین همکاری حامد بهداد و علیرضا امینی بعد از «هفت دقیقه تا پاییز» و «انتهای خیابان هشتم» است.

باران کوثری، بازی در لانتوری
 
حال و روز ستاره های سینما؛ از مهناز افشار تا گلزار 1
 
او در حال حاضر مشغول بازی در فیلم «لانتوری» است. کوثری برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم «کوچه بی نام» در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر شد. او همچنین شایعات پیراموی حضورش در «عقربه روی ۲۲۰» علیرضا امینی را به شدت تکذیب کرد.

مهناز افشار، منتظر به دنیا آمدن دخترش
 
حال و روز ستاره های سینما؛ از مهناز افشار تا گلزار 1
 
مهناز افشار مدتی است از کشور خارج شده تا ماه‌های آخر بارداری‌اش را در خارج از ایران بگذراند. با این اوصاف به نظر می‌رسد امسال، سال کم‌کاری مهناز افشار باشد. بازیگری که در سال‌های اخیر توانست با پشتکار زیاد پیشرفت قابل‌توجهی در حرفه‌اش بکند. او درحالی‌که امسال دو فیلم «دلم می‌خواد» و «نهنگ عنبر» را آماده نمایش دارد، سال 94 را احتمالا با فرزند تازه به دنیا آمده‌اش خواهد گذراند.
پاسخ
 سپاس شده توسط bieber fan
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سینما کلاسیک:_در یک شب اتفاق افتاد_
  « سینما وحشت ! »
  پرکارترین کارگردان های تاریخ سینما را بشناسید
  جیک جیلنهال احتمالا ستاره اصلی فیلم Ambulance مایکل بی خواهد بود
  دکتر اکبر عالمی، مستندساز، مجری و استاد سینما درگذشت
  تمرکز اصلی شرکت دیزنی به جای سینما روی شبکه آنلاین خواهد بود
  محمدرضا گلزار در فیلم جدید حمید نعمت الله حضور خواهد داشت
  کلویی گریس مورتس ستاره سریال The Peripheral شبکه آمازون خواهد بود
  هالک ستاره ترامپ در هالیوود را تخریب کرد
  متاسفانه برای حضور در سینما باید به محفل‌های خصوصی و شبانه بروید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان