امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی مایکل کریک

#1
مایکل کریک متولد 28 جولای 1981 است ، وی هم اکنون هافبک باشگاه منچستریونایتد است که در تیم ملی انگلستان نیز عضویت دارد .


وی سابقه بیش از 300 بازی در لیگ برتر انگلستان و 50 بازی در لیگ قهرمانان دارد ( تا آپریل 2011) ، کریک به عنوان هافبک میانی ایفا وظیفه میکند و در زمان انتقالش به یونایتد ، به علت توانایی بازی خلاقانه و مبتکرانه و همچنین پاس ها و سانترهای با کیفیت شهرت پیدا کرده بود .


کریک کار خود را از اکادمی نوجوانان وستهام شروع کرد و در سال 1997 به این آکادمی پیوست و دو سال بعد همراه با وستهام ، قهرمان جام حذفی جوانان انگلستان شد .

قبل از اینکه در فصل 2000-2001 ، بتواند به تیم اصلی راه یابد و جایی در ترکیب اصلی پیدا کند در فصل قبل از آن دو بار به تیم های سویندون و بیرمنگام قرض داده شد .

مایکل در فصل 2002-2003 تجربه تلخ سقوط به دسته پایین تر را با وستهام تجربه کرد اما در فصل بعد در لیگ Championship در تیم منتخب فصل قرار گرفت . او در طی این مدت 150 بار برای چکش ها به میدان رفت و در تابستان 2004 راهی دیگر تیم شهر لندن یعنی تاتنهام شد . مبلغ این قرارداد 3.5 میلیون پوند بود.


وی در تاتنهام در طول دو فصل 75 بار به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند ، و تابستان 2006 با مبلغ نزدیک به 18 میلیون پوند راهی یونایتد شد .

از همان ابتدا و قرار گرفتن در ترکیب یونایتد ، خوش درخشید و جای ثابتی برای خود در ترکیب باز کرد ، وی در اولین فصل حضورش ، بیش از 50 بار برای یونایتد به میدان رفت و نقش کلیدی در قهرمانی یونایتد در لیگ برتر در آن فصل داشت .

فصل بعد نیز با موفقیت همراه بود و کریک عضو تیمی بود که توانست قهرمان اروپا شود ، وی در فینال اروپا 120 دقیقه در زمین حضور داشت و به همراه تیمش در ضربات پنالتی 6-5 بر چلسی پیروز شد و دومین جام قهرمانی فصل را به دست آورد .

فصل بعد ، وی همراه یونایتد به سومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر دست یافت ، اگرچه که در فینال اروپا مغلوب بارسلونا شدند و از دستیابی دوباره به قهرمانی اروپا بازماندند .

اولین مدال وی در مسابقات اتحادیه فوتبال اتگلستان در سال 2009 به ثمر نشست ، با این حال برای اولین بار در طول حضور در یونایتد ، دست وی از قهرمانی لیگ برتر به همراه یونایتد بازماند .


کریک تجربه زیادی در تیم های پایه انگلستان دارد و برای رده های مختلف ملی بازی کرده است . در سطح بزرگسالان اولین بازی ملی وی در سال 2001 اتفاق افتاد و تاکنون 22 بازی ملی در کارنامه خود دارد . او بیشتر در تیم ملی زیر سایه افرادی همچون لمپارد ، جرارد و گرت بری بوده است که بیشتر نسبت به وی ترجیح داده شده اند .

او همچنین تجربه حضور در دو تورمنت بزرگ ملی ، یعنی جام های جهانی 2006 و 2010 را در کارنامه دارد ، که در اولی حضور داشت و موفق به انجام یک مسابقه شد اما در دومی ، حتی یک دقیقه به کار گرفته نشد.


زندگی شخصی

کریک فرزند وینس و لین کریک است که در سال 1981 در والسند به دنیا آمد . وی فوتبال را از 5 سالگی شروع کرد و در باشگاه پسران والسند در مسابقات فوتبال پنج نفره ، شب های شنبه به فوتبال بازی کردن میپرداخت .

فوتبال برای مایکل در سن 12 سالگی جدی تر شد ، زمانی که برای Calder High School انتخاب شد . هنگامی که وی برای تیم زیر 16 ساله های باشگاه پسران والسند بازی میکرد ، برای حضور در تیم ملی این سطح انتخاب شد .


در سن 13 سالگی ، مایکل کریک نوجوان در برنامه B*B*C که اختصاص به کودکان داشت و نام آن Live & kicking بود ، نمایش داده شد ، قسمت 49 این برنامه که بخش های از آن مایکل کریک نیز دیده میشد ، روز 4 فوریه 1995 به نمایش گذاشته شد .

در طول سالهای تحصیل در دبیرستان ، وی موفق شد به آکادمی وستهام بپیوندد ، و ابتدا به عنوان مهاجم برای وستهام بازی میکرد . اما کم کم تبدیل به هافبک شد . او در طول حضور در آکادمی وستهام در مدرسه Wallsend's Western Middle School حضور داشت و مدرک GCSE را در سال 1997 دریافت کرد .


مایکل یک برادر به نام Graeme دارد که 4 سال از خودش کوچکتر است ، وی نیز در تیم اکادمی وستهام بازی میکرد اما مصدومیت های متعدد ، باعث شد تا درخشش برادرش را نداشته باشد ، وی مدتی مربی تیم آکادمی نیوکاسل برای تیم های زیر 10 سال و زیر 16 سال آنها بود . و هم اکنون مربی – بازیکن تیم Team Northumbria F.C است .

کریک روز 16 ژوئن 2007 با Lisa Roughead ازدواج کرد ، روزی که دقیقا روز ازدواج گری نویل و جرارد دو ستاره انگلیسی دیگر است . این دو همدیگر را از دوران مدرسه میشناختند و هم اکنون یک فرزند پسر و دختر به نام های Louise و Jacey دارند .


وستهام یونایتد

مایکل عضوی از تیم جوانان وستهام بود که در سال 1997 ، موفق به فتح جام حذفی جوانان شد . او دوبار در پیروزی 9-0 وستهام در مجموع دو بازی مقابل کاونتری ، موفق به گلزنی شد .

بعد از این موفقیت ، هری ردنپ سرمربی وقت وستهام ، اعلام کرد که مشکلات کریک در ابتدای راه ، از نظر قوای جسمانی و فیزیکی بود که باعث شده بود وی در دو فصل اول حضور بارها دچار مصدومیت شود و حاشیه نشین گردد.

سرانجام 24 جولای 1999 در جام اینترتوتو ، در مقابل تیم Jokerit برای اولین بار برای وستهام به میدان رفت . اولین بازی وی در لیگ ، 5 هفته بعد فرارسید، وی در روز 28 آگوست ، در بازی مقابل برادفوردسیتی ، که با پیروزی 3-0 وستهام خاتمه یافت جایگزین ریو فردیناند شد .


نوامبر 1999 ، کریک بصورت قرضی و 1 ماهه به باشگاه سویندون تاون فرستاده شد ، و اولین بازیش را برای آنها در تساوی 0-0 مقابل نورویچ سیتی انجام داد .

23 نوامبر وی موفق شد اولین گل دوران حرفه ایش را در باخت 2-1 تیمش مقابل چارلتون به ثمر برساند ، 4 دسامبر وی موفق شد دومین گلش را در بازه دوران قرضیش در سویندون به ثمر برساند وی این بار در تساوی 1-1 مقابل WallSall گلزنی کرد .

با وجود نمایش های خوب در سویندون در 6 مسابقه ، نتوانست کمکی به تیم برای پیروزی هایی که لازم داشتند انجام دهد . آخرین بازی وی برای سویندون 18 دسامبر در شکست 3-0 مقابل منچسترسیتی بود.

در فوریه 2000 بار دیگر توسط وستهام قرض داده شد و این بار به بیرمنگام ! وی در طول دوران قرضیش در بیرمنگام دو بازی انجام داد و در بازگشت به وستهام ، 22 آپریل در پیروزی 5-0 مقابل کاونتری ، گل اول تیمش را به ثمر رساند . این گل اولین گل وی برای وستهام در دوران حضورش در این باشگاه بود ، او در پایان اولین فصل حضورش در وستهام به عنوان یکی از نامزدهای بهترین بازیکن جوان سال وستهام انتخاب شد.


اما پیشرفت ناگهانی کریک در فصل 2000-2001 رقم خورد و وی در این فصل به ترکیب اصلی وستهام رسید و 41 بار برای آنها بازی کرد ، که شامل 33 بازی در لیگ برتر بود . تنها گل وی در این فصل برای وستهام ، 9 دسامبر 2000 ، رقم خورد که در تساوی 1-1 مقابل استون ویلا موفق به گلزنی شد .

پاداش بازی های خوب کریک ، تمدید قراردادش بود که وی را تا سال 2005 در باشگاه لندنی نگاه میداشت، 20ام آپریل 2001 ، در کنار هم تیمی اش جو کول ، نامزد بهترین بازیکن جوان FA شدند ، این افتخار سرانجام روز 29 آپریل به استیون جرارد از لیورپول رسید . و در پایان فصل برای دومین سال پیاپی به عنوان یکی از نامزدهای بهترین بازیکن جوان سال وستهام انتخاب شد .

فصل 2001-2002 ، کریک برای وستهام 32 بازی انجام داد ، او در این فصل دو بار برای وستهام گلزنی کرد که اولین آن در باخت سنگین 7-1 به بلکبرن در 14 اکتبر رقم خورد و دیگری 10 روز بعد در پیروزی 2-1 مقابل چلسی .


پیش از پایان فصل مصدومیت کشاله ران ، باعث شد تا وی ادامه فصل را از دست دهد و همچنین ، شانس حضور در ترکیب تیم زیر 21 ساله های انگلستان برای مسابقات جام ملت های اروپا زیر 21 سال در سال 2002 را از دست بدهد .

فصل 2002-2003 فصلی سخت برای کریک بود ، زیرا وی همراه با وستهام به دسته پایین تر سقوط کردند، و بسیاری از هم تیمی هایش نظیر ، جو کول ، جرمین دفو و فردریک کانوته وستهام را ترک کردند، ولی کریک در اولین فصل سقوط وستهام ، چکش ها را ترک نکرد .


مایکل در توصیف خروج بسیاری از بازیکنان تیم بعد از سقوط تیم به دسته اول گفت : " من واقعا از این موضوع ناامید شدم ، خصوصا وقتی به کیفیت بازیکنانی که در طی 6-7 ماه گذشته این باشگاه را ترک کردند ، فکر میکنم ، بیشتر ناراحت میشوم ، ولی این برای من به نوعی خوب و خارق العاده است زیرا شرایط کل باشگاه هم اکنون تغییر کرده است ."


فصل 2003 – 2004 اولین فصل کریک با وستهام در Championship بود که در پایان توانستند به رتبه چهارم برسند و شانس خود را در پلی آف جستجو کنند ، ولی در فینال 1-0 به کریستال پالاس باختند و شانس حضور دوباره در لیگ برتر را از دست دادند . کریک در آن فصل در تیم منتخب FA در لیگ Championship حضور داشت .


تاتنهام هاتسپر

بعد از یک فصل حضور در لیگ پایین تر ، کریک این احساس را داشت که باید Championship را ترک کند و اعلام کرد که : حقیقیت این است که من تصور میکنم ، بیش از این نمیتوانم در لیگ دسته اول بازی کنم .


باشگاه های زیادی از جمله ؛ پورتسموث ، آرسنال ، اورتون ، وست بروم علاقمند به جذب وی بودند. اما سرانجام این تاتنهام بود که موفق عمل کرد و این بازیکن را جذب کرد . 20 آگوست توافق بین دو باشگاه برقرار شد و 4 روز بعد ، پس از گذراندن تست پزشکی باشگاه تاتنهام ، با مبلغ 3.5 میلیون پوند به طور رسمی به دیگر باشگاه لندنی پیوست .


او کارش را با گلزنی در تیم رزروها آغاز کرد و اولین حضورش با تیم اصلی به علت مصدومیتش ، به تاخیر افتاد ، وی پیراهن شمار 23 تاتنهام را پوشید و روز 18 اکتبر در شکست 1-0 مقابل پورتسموث ، اولین حضورش را با پیراهن تاتنهام ثبت کرد .

با وجود بازگشت از مصدومیت وی کمتر توسط ژاک سانتینی مربی وقت تاتنهام ، دیده میشد و مورد استفاده قرار میگرفت ، البته گمانه زنی ها خبر از این میداد که دلیل اصلی این اتفاق این بوده است که خرید کریک نظر فرانک آرنسن (مدیر فوتبالی باشگاه تاتنهام ) بوده است تا ژاک سانتینی .

با رفتن سانتینی و حضور مارتین یول به عنوان مربی جدید ، وی به یکباره به ترکیب اصلی راه یافت و جزء تیم اصلی شد . اولین شروع رسمی وی برای تاتنهام همزمان شد با اولین حضور مارتین یول روی نیمکت اسپرز ، این مسابقه بین تاتنهام و برنلی در جام اتحادیه برگزار میشد . وی در این مسابقه یک پاس گل به رابی کین داد ، و در نهایت اسپرز با نتیجه 3-0 پیروز شد .


18 دسامبر ، در پیروزی 5-1 مقابل ساوتهمپتون ، نمایشی با قدرت را از کریک مشاهده شد که پیشرفتش در این مدت را نشان میداد ، وی در فصل 2004-2005 ، 29 بازی برای اسپرز در لیگ انجام داد اما موفق به گلزنی نشد . وی با تاتنهام در آن فصل به مقام نهم در لیگ برتر دست یافت .
اولین گل کریک برای اسپرز ، سوم دسامبر 2005 رخ داد ، این گل ، گل پیروزی بخش اسپرز در برد 3-2 این تیم مقابل ساندرلند بود . 8 آپریل 2006 ، دومین گل وی برای تاتنهام به ثمر رسید ، این گل در پیروزی 2-1 مقابل من سیتی اتفاق افتاد .


دو هفته بعد کریک به خاطر نمایش خوبش در داربی شمال لندن که منجر به تساوی 1-1 خارج از خانه در برابر آرسنال شد ، بسیار ستایش شد .

7 می 2006 در آخرین بازی لیگ مقابل وستهام ، کریک یکی از 10 بازیکنی بود که به علت خوردن غذا در هتل ، قبل از مسابقه دچار مسمومیت شد . با این حال وی از ابتدا مقابل تیم سابقش به میدان رفت ولی دقیقه 63 تعویض شد ، مسابقه ای که در نهایت با شکست 2-1 تاتنهام خاتمه یافت . شکستی که به منزله ، از دست دادن جایگاه چهارمی جدول و تحویل آن به رقیب همشهری یعنی آرسنال بود ، تا آنها به لیگ قهرمانان صعود کنند .

او در فصل 2005 -2006 بیشتر از هر بازیکن دیگری در تاتنهام ، پاس و سانتر انجام داده بود ، و در پایان فصل در کنار میدو ، بهترین پاسور تیم بود .


منچستریونایتد

2006-2008
10 ژوئن 2006 تاتنهام اعلام کرد که آنها پیشنهاد باشگاه منچستریونایتد را برای خرید کریک ، که چشم های فرگوسن را برای جانشینی روی کین گرفته بود را رد کرده اند .


مارتین یول نیز اصرار داشت که مایکل در تاتنهام میماند ، و گفت : من نمیخوام بازیکنی مثل مایکل را از دست بدهم ، وی بهترین هافبک ما در فصل قبل بود .

با این حال 28 جولای اعلام شد که تاتنهام پیشنهاد باشگاه منچستریونایتد را پذیرفته است و قرارداد به امضا خواهد رسید . سه روز بعد قرارداد نهایی شد و با کریک به امضا رسید . با این حال رقم قرارداد عمومی نشد تا اینکه دیوید گیل این رقم را 14 میلیون پوند عنوان کرد که میتواند تا 18.6 میلیون پوند افزایش یابد . رقمی که کریک را تبدیل به ششمین بازیکن گران قیمت یونایتد در ان برهه زمانی میکرد . وی شماره 16ی را بر تن کرد که پیش از ان متعلق به روی کین کاپیتان اسبق باشگاه بود .


اولین بازی وی برای یونایتد ، در تورمنت 4 جانبه هلند ، در پیروزی 3-1 یونایتد مقابل پورتو صورت گرفت ، اما وی در دیدار فینال مقابل آژاکس مصدوم شد و اعلام شد که این مصدومیت باعث میشود وی ابتدای فصل 2006-2007 را از دست بدهد .

وی خود را برای بازی دوم فصل آماده کرد و اولین بازی رسمی وی برای یونایتد در 27 آگوست و پیروزی 3 بر صفر یونایتد مقابل چارلتون انجام شد . سه روز بعد اولین شروعش برای یونایتد در پیروزی 2-1 خارج از خانه مقابل واتفورد اتفاق افتاد .


وی در اواخر دسامبر دچار مصدومیت شد و دو بازی را از دست داد تا اینکه به آخرین بازی سال 2006 رسید و به تیمش در پیروزی خانگی 3-2 مقابل ردینگ کمک کرد .

13 ژانویه 2007 اولین گل کریک برای یونایتد وارد دروازه استون ویلا شد تا یکی از سه گل تیمش را در این پیروزی به ثمر برساند . 1 ماه بعد در هفدهم فوریه ، اولین گلش در جام حذفی را مقابل ردینگ در تساوی 1-1 یونایتد مقابل میهمان به ثمر رساند .

گلزنی های کریک در این فصل ادامه داشت و در 31 مارچ ، در پیروزی 4-1 یونایتد مقابل بلکبرن ، یکی از گل های یونایتد را به ثمر رساند و باعث پیروزی تیمش شد . اولین گل اروپایی وی 10 اپریل مقابل رم ثبت شد ، وی در پیروزی 7-1 یونایتد مقابل رم ، دو گل برای یونایتد وارد دروازه حریف ایتالیایی کرد .
این پیروزی به منزله صعود یونایتد به نیمه نهایی بود اگرچه که در مرحله بعد در مجموع با نتیجه 5-3 از میلان شکست خوردند و امیدهای فینال تمام انگلیسی با لیورپول برای انها از بین رفت .



آخرین گل فصل وی 17 آپریل در پیروزی 2-0 مقابل شفیلد رقم خورد که گل اول یونایتد را به ثمر رساند ، فصل اول حضور وی در یونایتد موفقیت آمیز بود و وی همراه یونایتد به قهرمانی لیگ برتر رسید .
با حضور هارگریوز و اندرسون در تابستان 2007 در یونایتد ، کریک دریافت که در فصل جدید پیش رو ، جای وی در ترکیب تیم تضمین شده نیست .

 

در اکتبر 2007 در جریان دیدار خانگی مقابل رم در لیگ قهرمانان ، که با پیروزی 1-0 یونایتد همراه شد ، از ناحیه آرنج دچار شکستگی شد . و به علت این مصدومیت نزدیک 6 هفته به دور از میادین بود .
وی توانست سوم نوامبر به میادین بازگردد و جای اندرسون را در نیمه دوم بازی مقابل آرسنال که با تساوی 2-2 خاتمه یافت ، گرفت.



اولین گل فصل کریک ، 10 فوریه 2008 به ثمر رسید ، وی در وقت های اضافه داربی شهر منچستر ، یکی از گل های خورده تیمش را جبران کرد اما مانع شکست 2-1 تیمش نشد .

دومین و آخرین گل فصل وی ، در جریان دیدار آخر خانگی فصل و در هفته سی و هفتم مقابل وستهام ثبت شد که موفق شد گل چهارم یونایتد را وارد دروازه وستهام کند . هفته بعد نیز با پیروزی مقابل ویگان ، کریک به همراه یونایتد موفق شد برای دومین بار پیاپی قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیرد .


18 آپریل 2008 ، قرارداد جدید 5 ساله ای به کریک در کنار دو هم تیمی دیگرش یعنی فردیناند و براون پیشنهاد شد . و سرانجام 18 می ، قرارداد 4 ساله جدید کریک با یونایتد امضا شد که وی را تا ژوئن 2012 در یونایتد نگاه میداشت .

21 می 2008 کریک در ترکیب منچستریونایتد قرار گرفت تا اولین فینال اروپایی خود را تجربه کند . این مسابقه در پایان 120 دقیقه به تساوی 1-1 رسید و کریک تا پایان کار در زمین حضور داشت و در ضربات پنالتی ، پنالتی دوم تیمش را وارد دروازه پیتر چک کرد تا به یونایتد در رسیدن به قهرمانی دیگر کمک کرده باشد .


2008 – تاکنون
در جریان دیدار اول فصل 2008-2009 مقابل نیوکاسل مصدوم شد و در دقیقه 25 تعویض شد . و فردای مسابقه تائید شد که مصدومیت وی موجب خواهد شد تا کریک دست کم 3 هفته از میادین به دور باشد و به این ترتیب وی دیدار سوپرکاپ اروپا مقابل زنیت در 29 آگوست را از دست داد .


او روز 13 سپتامبر دوباره به میادین برگشت و در ترکیب اصلی دیدار مقابل لیورپول در آنفیلد به میدان رفت اما مصدومیت دیگری نصیبش شد و در بین دو نیمه تعویض شد . سه روز بعد اعلام شد که برخورد وی با یوسی بنایون در دیدار مقابل لیورپول باعث شده است تا یک استخوان در پای وی شکسته شود و به این معنی بود که کریک نزدیک 6 هفته از میادین به دور خواهد بود .

اول نوامبر بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت ها ، به میادین بازگشت و در پیروزی 4-3 خانگی مقابل هال سیتی گل اول یونایتد را وارد دروازه حریف کرد . 2 هفته بعد در پیروزی 5-0 خانگی مقابل استوک گل دیگری را برای یونایتد به ثمر رساند .


اولین گل وی در سال 2009 در جریان پیروزی 2-0 مقابل پورتسموث در دقایق پایانی ثبت شد . 13 می 2009 در پیروزی باارزش 2-1 یونایتد مقابل ویگان ، پاس گل اول را برای توز ارسال کرد و گل دوم را خودش به ثمر رساند . این گل اولین گل کریک در خارج از خانه برای یونایتد بود و باعث پیروزی یونایتد شد تا آنها از دو بازی باقیمانده لیگ فقط نیاز به یک تساوی برای سومین قهرمانی پیاپی لیگ داشته باشند .

18می 2009 ، کریک به همراه یونایتد بعد از تساوی 0-0 مقابل آرسنال به 18مین قهرمانی لیگ رسیدند . 9 روز بعد در جریان فینال لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت . مسابقه ای که کریک به بدی از آن یاد میکند و آن را بدترین شب دوران ورزشی اش میداند .


کریک در 30 سپتامبر 2009 ، اولین گل فصل 2009-2010 خودش را در پیروزی 2-1 مقابل وولفسبورگ در لیگ قهرمانان به ثمر رساند . دو ماه بعد اولین گل وی در لیگ مقابل اورتون ثبت شد وی گل دوم تیمش را در پیروز خانگی 3-0 یونایتد به ثمر رساند .

در ماه دسامبر بود که بحران مصدومیت در خط دفاعی گریبان یونایتد را گرفت و فرگوسن مجبور شد برای اولین بار از کریک در خط دفاعی استفاده کند و این هافبک وسط ، این بار در نقش مدافع وسط ظاهر شد و در بازی هایی مثل فولام و وستهام در لیگ برتر در پست دفاع بازی کرد . وی حتی در لیگ قهرمانان در دفاع سه نفره نیز نقش دفاع وسط را ایفا کرد و در کنار دارن فلچر و پاتریس اورا ، دفاع سه نفره یونایتد را در پیروزی 3-1 مقابل وولوفسبورگ در اروپا تشکیل دادند .


سومین گل فصل وی در پیروزی 5-0 خانگی مقابل ویگان رقم خورد ، یک ماه بعد در 25 ژانویه 2010 ، اولین گل دوران حرفه ای کریک در جام اتحادیه گل حساسی بود به تیم همشهری و آن هم در مرحله نیمه نهایی که کمک کرد تا یونایتد رقیب همشهری را با نتیجه 4-3 در مجموع دو بازی رفت و برگشت شکست دهد و به فینال صعود کند .

6 فوریه ضربه کریک به دروازه پورتسموث نشست اما بعدا این گل به نام مدافع حریف ریچارد هیوز ثبت شد . با این حال 26 می ، کمیته تشخیص گل در اتحادیه فوتبال انگلستان این گل را به نام کریک ثبت کرد.

16 فوریه وی برای اولین بار در تاریخ دوران بازیگریش از زمین مسابقه اخراج شد این اتفاق بعد از دریافت دو کارت زرد در دیدار مقابل میلان در لیگ قهرمانان اتفاق افتاد . وی کارت زرد دوم را در دقایق اضافه نیمه دوم بعد از خطا روی پاتو دریافت کرد با این حال یونایتد در ان مسابقه 3-2 پیروز شد .


وی در فینال جام اتحادیه برای یونایتد مقابل ویلا به میدان رفت و کمک کرد تا یونایتد قهرمانی جام اتحادیه را بدست اورد ، با این حال آنها در کسب قهرمانی لیگ برتر بازماندند تا کریک برای اولین بار در طول دوران حضور در یونایتد مقام قهرمانی لیگ را کسب نکند .

6 آگوست 2010 تائید شد که کریک در اخرین بازی دوستانه پیش فصل مقابل منتخب ایرلند از ناحیه مچ پا مصدوم شده است ، و وی ابتدای فصل 2010-2011 را از دست خواهد داد . اگرچه دو روز بعد از این ، وی 79 دقیقه در جریان دیدار جام خیریه مقابل چلسی که با پیروزی 3-1 یونایتد همراه شد ، بازی کرد .


فرگوسن در این باره اعلام کرد : او دیروز به محل تمرین آمد و گفت که اماده است ، و میخواهد تمرین کند ، او تمرین کرد و بعد گفت که میخواهد بازی کند !

3 مارچ 2011 کریک قرارداد جدیدی را با یونایتد امضا کرد که وی را تا پایان فصل 2013-2014 در یونایتد نگاه میدارد .

اولین نمایش ایده آل کریک 6 آپریل 2011 در بازی رفت لیگ قهرمانان مقابل چلسی رقم خورد که کمک زیادی به حفظ دروازه تیمش و این پیروزی ارزشمند کرد . او پاس زیبایی را برای گیگز مهیا کرد که به رونی فرصت گلزنی را داد ، او به خاطر این نمایشش بسیار تحسین شد .


در آغاز فصل 2011-2012 بار دیگر نام کریک به طرز عجیبی در بین بازیکنان یونایتد در بازی جام خیریه دیده میشد ! بعد از انکه ادعا شد که مصدومیت کریک وی را مدتی از میادین به دور نگاه خواهد داشت ، اما نام وی روز 7 آگوست در بازی جام خیریه مقابل سیتی در بین اسامی یونایتد دیده میشد .

یونایتد نیمه اول این مسابقه را با نتجیه 2-0 به حریف واگذار کرد و در بین دو نیمه کریک جای خود را به کلورلی داد و در نهایت یونایتد بازی را با نتیجه 3-2 به پایان رساند . بعد از بازی جام خیریه نام وی به علت مصدومیت اندکی که داشت از اسامی تیم ملی برای بازی مقابل هلند خط خورد و جای وی را کلورلی پر کرد .


18 دسامبر اولین گل کریک برای یونایتد بعد از 70 مسابقه سرانجام به ثمر رسید ، وی بعد از قطع پاس جوی بارتون با عبور از مدافعین حریف ضربه خود را وارد دروازه کیو پی آر کرد . وی در پایان این بازی بهترین بازیکن زمین لقب گرفت .

8 ژانویه 2012 وی 250مین بازی خود را برای یونایتد در دیدار دور سوم جام حذفی مقابل سیتی انجام داد که این اتفاق را با پیروزی در داربی جشن گرفت .

14 ژانویه دومین گل فصل کریک در پیروزی خانگی 3-0 یونایتد مقابل بولتون ثبت شد . در دقیقه 83 شوت وی با پای چپ تبدیل به گل شد تا اولین گل وی در خانه از ژانویه 2010 به بعد رقم بخورد .
16 فوریه در جریان دیدار خارج از خانه مقابل آژاکس وی 500مین بازی دوران کل باشگاهی خود را انجام داد.



سطح ملی

اولین فراخوانی کریک برای حضور در تیم ملی زمان اسون گوران اریکسون رخ داد ، فوریه 2001 برای بازی مقابل اسپانیا ، 31 بازیکن به تیم ملی دعوت شدند که کریک نیز جزء این گروه بود ، این مسابقه با پیروزی 3-0 انگلستان خاتمه یافت ولی از کریک استفاده نشد .

سه ماه بعد کریک موفق شد اولین بازی خود را برای تیم ملی انگلستان انجام دهد ، این اتفاق در پیروزی 4-0 مقابل مکزیک ثبت شد و وی در نیمه دوم جای دیوید بکهام را در زمین گرفت .

28 می 2005 اولین شروع کریک برای انگلستان مقابل آمریکا در بازی دوستانه این دو تیم بود ، سه روز بعد وی بار دیگر در ترکیب ثابت از ابتدا مقابل کلمبیا در تور امریکایی انگلستان بازی کرد .


8 می 2006 ، اریکسون ، مایکل کریک را به عنوان یکی از 23 یار خودش برای حضور در جام جهانی 2006 انتخاب کرد . وی در سه مسابقه گروهی انگلیس در گروه B مسابقات ، نیمکت نشین بود و به کار گرفته نشد تا اینکه با صعود انگلستان به مرحله حذفی فرصت بازی پیدا کرد .

اولین و آخرین بازی کریک در جام جهانی ، مقابل اکوادور در مرحله 1.8 نهایی جام جهانی 2006 بود . وی در آن مسابقه در نقش هافبک دفاعی حضور داشت و انگلستان موفق شد با یک گل حریف را شکست دهد ولی برای مرحله بعد ، وی نیمکت نشین شد و هارگریوز جای وی را در زمین پر کرد .


کریک همواره در طول حضور مربیان مختلف انگلستان ، زیرسایه بازیکنان ستاره و بزرگ خط میانی سه شیرها بوده است ، از جرارد و لمپارد گرفته تا گرت بری .. و یکی از دلایل تعداد بازی های کم کریک این موضوع بوده است ، وی در دوران حضور اریکسون فقط 9 بازی برای انگلستان انجام داد و در دوران مک لارن ، اخرین بازی که برای تیم وی انجام داد ، آگوست 2007 در شکست 2-1 مقابل آلمان بود .

بعد از روی کار آمدن کاپلو اوضاع در یک سال اول خیلی خوب پیش نرفت ، در اولین انتخاب کاپلو در 2 فوریه 2008 نام کریک در بین ملی پوشان دیده نمیشد و در طول سال اول حضور کاپلو ، اغلب نام کریک نادیده گرفته میشد ، اگرچه یک بار برای دیدار مقابل جمهوری چک به تیم ملی دعوت شد ولی مصدومیت باعث شد نام وی از تیم ملی خط بخورد .


نوامبر 2008 نام وی دوباره برای حضور در تیم ملی دیده شد ، انگلیس در این بازی مقابل آلمان در برلین به میدان رفته بود و کریک در کنار گرت بری ، زوج خط هافبک انگلستان را تشکیل دادند و به نظر بسیاری از منابع خبری ، کریک بهترین بازیکن مسابقه بود .

با وجود انجام تنها یک مسابقه برای انگلیس در طول مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010 ، کاپلو نام کریک را در لیست اولیه 30 نفره برای حضور در جام جهانی انتخاب کرد . و در بازی دوستانه پیش از مسابقات ، که با پیروزی 3-1 انگلیس مقابل مکزیک خاتمه یافت . 61 دقیقه برای سه شیرها به میدان رفت . و سرانجام کاپلو متقاعد شد که نام وی را در بین 23 مسافر افریقای جنوبی قرار دهد .
با این وجود کریک در این مسابقات یک نیمکت نشین صرف بود و هرگز استفاده نشد تا اینکه انگلیس با قبول شکست 4-1 مقابل آلمان از مسابقات حذف شد .



6 آگوست 2010 ، فرگوسن اعلام کرد که کریک برای دو هفته به علت مصدومیت قادر به بازی نیست ، و به این ترتیب کاپلو نام وی را از لیست تیم ملی برای بازی مقابل مجارستان ، خط زد . ولی در عین تعجب کریک در دیدار جام خیریه 79 دقیقه به میدان رفت ! و موضوع زمانی جالب تر شد که کریک هنگام دریافت مدال با عبور از جایگاه ، با واکنش کاپلو روبرو شد که به وی اشاره کرد که با او تماس بگیرد !


عکس مایکل کریک

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی مایکل کریک 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی مایکل کریک 1
.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بیوگرافی وین رونی فوتبالیست + عکس های وین رونی و همسر و پسرش
  بیوگرافی و عکس مهدی عبدی
Shocked بیوگرافی جی کاتلر(بدن سازي معروف با پشتكاري زبان زد)
  درخواست بیوگرافی ملی پوشان والیبال
  کریک: یونایتد بهترین خط هافبک لیگ را دارد
  بیوگرافی نیمار جونیور دوس سانتوس ( Neymar JR Dos Santos )
  بیوگرافی بازیكنان بزرگ تاریخ فوتبال آلمان
  بیوگرافی کاوه رضایی
  بیوگرافی صادق محرمی بازیکن پرسپولیس
  بیوگرافی اسكار پیستوریوس سریعترین انسان بدون پا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان