امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

در ایرانشهر چه اتفاقی افتاد؟

#1
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به بیان جزئیات غائله ایرانشهر پرداخت و گفت: بررسی‌ها تا این لحظه وجود هرگونه تیراندازی را رد کرده‌اند.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با فارس، با بیان جزئیات غائله ایرانشهر که در ساعت 18، بیستم اردیبهشت در محمدان ایرانشهر به وقوع پیوست اظهارداشت: یک جوان 18-19 ساله که راننده خودروی وانت تویوتا- خودروی سوخت‌کش - بود به علت سرعت زیاد و عدم کنترل وسیله نقلیه به علت واژگونی خودرو و آتش‌گرفتن جان می‌سپارد.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بلافاصله خبر به ماموران انتظامی رسیده و آنها در محل حاضر می‌شوند اما متاسفانه تعدادی از افراد به دروغ این جو را ایجاد می‌کنند که پلیس به این خودرو تیراندازی کرده و این تیراندازی به آتش‌سوزی و در نهایت مرگ جوان منجر شده است که به دنبال این این دروغ بی‌اساس تجمعی در محل صورت می‌پذیرد و افراد سودجو با توجه به جو پیش آمده اقدام به آتش‌زدن یکی دو لاستیک کرده و آنها را به سمت ماشین‌های شهرداری پرتاب می‌کنند که آنها نیز آتش می‌گیرند؛ حتی این افراد شیشه خودروی پلیس پارک شده در محل را نیز شکسته و آن را نیز به آتش می‌کشند.
 
وی به عدم ادعای خانواده فرد سانحه دیده اشاره و بیان داشت: خانواده فرد فوت شده هیچگونه ادعایی نداشتند و با پلیس نیز همکاری کردند و در نهایت بعد از دو ساعت غائله ختم شد و آرامش به محیط برگشت.
 
وی تصریح کرد: تیم‌های بازرسی از استان با حضور کارآگاهان زبده در بخش‌های مختلف و به خصوص بخش سلاح به محل اعزام شده‌اند تا ادعاهای موجود را بررسی کنند؛ دستگاه قضا و پزشک قانونی نیز به طور جداگانه وارد صحنه شدند.
 
سردار رحیمی به نتیجه بررسی‌ها تا این لحظه پرداخت و گفت: نتیجه تمام بررسی‌ها تا این لحظه نشان داده که تیر‌اندازی در کار نبوده و هیچگونه تیری به خودرو یا فرد فوت شده اصابت نکرده است.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خطاب به مردم و شهروندان خاطرنشان کرد: مردم بدانند که اگر اثبات شود ماموران انتظامی در این زمینه تخلفی انجام داده‌اند بدون هیچگونه اغماضی با آنها برخورد می‌شود و ما اجازه نمی‌دهیم به افراد حتی متخلفان نیز ضربه‌ای وارد شود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  جاده ایرانشهر - بم بسته شد
Exclamation اتفاقی عجیب در یک آرایشگاه
  رویـارویی اتفاقی قاتـل و بَرادر مقتول در کارواشـ
  مادر اسید پاش : اسیدپاشی روی دخترم اتفاقی بود
  زبل خان خریدهای اینترنتی به دام افتاد
  نازگل قلابی به دام پلیس افتاد
  قاتل، کارگر شهرداری به دام پلیس افتاد/ دستبرد به فرش‌های دستباف مساجد با همکار زن ج
  سارق مسلح طلافروشی با هوشیاری همسایه‌ها به دام افتاد/
  دزد سر گردنه به دام افتاد/ اخاذی از رانندگان نفت‌کش با همکاری سرباز فراری
  قاچاقچی حرفه‌ای کرمان در خیابان‌های غرب تهران به دام افتاد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان