امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خبری بد برای پرسپولیسی‌ها قبل از دربی

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خبری بد برای پرسپولیسی‌ها قبل از دربی 1
شکایت 700 میلیونی و مهلت 10 روزه باشگاه؛
خبری بد برای پرسپولیسی‌ها قبل از دربی؛ خطر کسر 6 امتیاز و سقوط به دسته یک!
باشگاه پرسپولیس تهران اگر تا 10 روز آینده نتواند مطالبات اشپیتیم آرفی را پرداخت کند با خطر کسر 6 امتیاز از سوی فیفا روبرو خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، حضور اشپیتیم آرفی در پرسپولیس به لیگ هشتم برمی‌گردد. به آخرین روزهای مدیریت عباس انصاری‌فرد. باشگاه اما در همه سال‌های بعد از رفتن آرفی به خاطر بدهکار بودن به این بازیکن در خطر بوده و هنوز هم هست؛ خطر کسر 6 امتیاز.

پرسپولیس البته با چنین اتفاقی بیگانه نیست و یک فصل پیش‌ از آنکه اشپیتیم آرفی را به خدمت بگیرد، به خاطر شکایت یک خارجی دیگر یعنی رافائل ادرو تجربه‌اش کرده بود. جالب اینکه رافائل ادرو را هم محمدحسن انصاری‌فرد- برادر عباس انصاری‌فرد- به پرسپولیس آورد و بعد که قرارداد بستند و این بازیکن جای پایش محکم شد، به خاطر مبتلا بودنش به هپاتیت او را دیپورت کردند. به خاطر این بازیکن که محمدحسن انصاری‌فرد پیراهن قرمز را بر تنش نشاند، پرسپولیس در بهترین فصل لیگ برتری‌اش 6 امتیاز را مفت از دست داد و چیزی نمانده بود که به خاطر آن امتیازهای از دست رفته، قهرمانی را هم از دست بدهد.

آن 6 امتیاز را کوچک‌ترین انصاری‌فرد از پرسپولیس گرفت و حالا این باشگاه به خاطر بازیکنی که برادر بزرگ‌تر انصاری‌فردها جذب کرد، یک بار دیگر خطر کسر امتیاز را حس می‌کند. آرفی و پرسپولیس چند سالی هست که با هم درگیرند. این بازیکن وقتی از تهران می‌رفت، به جای خداحافظی سراغ پولش را گرفت و گفت که برای این پول زیاد منتظر نمی‌ماند. بعد هم بارها پیغام و پسغام فرستاد که هر بار، مدیران باشگاه با چند تا وعده پوچ به خیال خودشان سر و ته ماجرا را به هم می‌دوختند.

خلاصه کار را به جایی رساندند که آرفی دست به دامان فیفا شد. جالب اینکه پرسپولیسی‌ها حتی ابلاغیه فیفا را هم جدی نگرفتند و حاضر نشدند برای گرفتن رضایت این بازیکن، دستی بجنبانند. حالا هم این پرسپولیس است که به خاطر بی‌توجهی و بی‌درایتی مدیرانش در تمام این 6 سال، باید تاوان پس بدهد و برای بی‌حساب شدن با اشپیتیم آرفی هم از جیب خرج کند و هم از امتیازهایش. اتفاقی که باشگاه کوچک‌ترین واکنشی به آن نداشته و کلا نادیده‌اش گرفته.

حال آنکه برای تسویه حساب با آرفی و فرار از کسر امتیاز، تنها 10 روز مهلت است. ده روزی که پیش از به پایان رسیدنش، پرسپولیس باید 700 میلیون تومان باقیمانده پول قرارداد اشپیتیم آرفی و جریمه تاخیر در پرداخت آن را به این بازیکن بپردازد اما اگر باز هم کوتاهی کند باید 6 تا از امتیازهایش را هم روی این 700 میلیون تومان بگذارد و به آرفی پیشکش کند.

جالب اینکه کل طلب آرفی از پرسپولیس 260 میلیون تومان بوده اما به لطف بی‌توجهی مدیران باشگاه، این رقم به نزدیکی‌های 700 میلیون تومان رسیده است و خطر کسر امتیاز را با خود همراه دارد. به قول سعید طرزی وکیل ایرانی آرفی: «با توجه به ابلاغیه فیفا اگر تا 10 روز آینده پول آرفی پرداخت نشود، احتمال کسر 6 امتیاز از پرسپولیس وجود دارد.»

این 6 امتیاز اگر از داشته‌های امروز پرسپولیس کسر شود، این تیم دوباره باید برای سقوط نکردن بجنگد اما هنوز کورسوی امیدی هست؛ اینکه مهلت 10 روزه‌ای که فیفا برای تسویه حساب با آرفی در اختیار پرسپولیس گذاشته بعد از سوت پایان فصل چهاردهم به آخر می‌رسد و باشگاه حتی اگر بدهی 700 میلیونی‌اش را پرداخت نکند، امتیازی از دست نخواهد داد. در آن صورت البته پرسپولیس باید فصل پانزدهم لیگ برتر را با امتیاز منفی 6 آغاز کند که هر چه باشد، از وحشت سقوط به لیگ یک بهتر است.

پرسپولیس البته تنها باشگاه بدهکار به آرفی نیست. این بازیکن به خاطر طلب 150 میلیونی‌اش از تراکتورسازی هم شکایت کرده و باشگاه تبریزی هم به اندازه پرسپولیس خطر کسر امتیاز را حس می‌کند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دربی در لیگ قهرمانان 2021 چقدر محتمل است؟
  پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  کلکسیون فرصت سوزی پرسپولیسی‌ها در مشهد!
  سعید عزت اللهی؛ استقلالی یا پرسپولیسی؟
  کار دربی مادرید به زد و خورد کشید! (عکس)
  اعتراف تلخ سولسشر بعد از پیروزی در دربی منچستر
  وعده باشگاه پرسپولیس به هواداران: خبری خوب در راه است!
Heart پرسپولیسی ها عذار شدن مرگ مهرداد میناوند
Thumbs Down برنده دربی ۹۴ ام(۲۲دی ۹۹ ) کدام تیم است؟پیشبینی کنید.
  دربی را به خاطر رکورد سید جلال عقب بیاندازید.!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان