امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کپی فیلم و DVD با DVD Shrink

#1
کپی فیلم و DVD با DVD Shrink 1
DVD Shrink نرم افزاری کم حجم و حرفه ای و رایگان برای بکاپ گرفتن و یا کپی فیلم ها بر روی دیسک DVD, و یا بر روی هارد به همراه منو کامل و زیر نویس با بهترین کیفیت و سرعت می باشد.

با استفاده از این نرم افزار شما می توانید فیلم های دی وی دی خود را کپی، شرینک و رایت کنید که نرم افزار این امکان را با بهترین سرعت و کیفیت ممکن ارائه می کند. همچنین از طریق این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا ایمیج های ISO برای DVD های خود بسازید؛ دلیل استفاده از ایمیج ها نیز، فرسودگی دیسک های سخت افزاری در مرور زمان می باشد، اما زمانی که شما از دیسک مورد نظر در رایانه ی خود ایمیجی داشته باشید، به راحتی می توانید تا مدت ها از آن دیسک بدون هیچ مشکلی استفاده کنید و یک نسخه ی پشتیبان برای دیسک شما خواهد بود



عموم فیلم های موجود بر روی دی وی دی دارای قفل ها و کد گذاری ها هستند که از کپی این دی وی دی ها جلوگیری می کنند؛ قابلیت جالب دیگری که در این نرم افزار وجود دارد؛ کد گشایی و قفل شکن بودن آن است که می تواند هر نوع دی وی دی با هر نوع کد گذاری از جمله CSS، ArccOS و Region Code را مورد کپی قرار دهد.
کپی فیلم و DVD با DVD Shrink 1
دیگر امکانی که این نرم افزار را در سری بهترین ها در زمینه ی کار با فیلم دی وی دی قرار می دهد؛ امکان فشرده سازی فیلم دی وی دی ها در زمان انجام عملیات های مختلف می باشد که فضای اشغالی را تا حداکثر ممکن کاهش خواهد داد. لازم به ذکر است این نرم افزار از توابع PAL و NTSC برای انجام عملیات رایت پشتیبانی می کند و تمام گزینه هایی همچون سرعت رایت و ... را در اختیار کاربر قرار می دهد و از این رو نرم افزاری بسیار مناسب برای رایت دی وی دی به شمار می رود.

پیشنهاد می کنیم از این برنامه استفاده کنید.
کپی فیلم و DVD با DVD Shrink 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کپی فیلم و DVD با DVD Shrink

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان