امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اولین‌ نگاه به Just Cause 3؛ معبدگاه هرج‌ومرج

#1
اولین‌ نگاه به Just Cause 3؛ معبدگاه هرج‌ومرج 1

اولین‌ نگاه به Just Cause 3؛ معبدگاه هرج‌ومرج 1Just Cause 3

بعضی وقت‌ها که داریم یک بازی خطی را انجام می‌دهیم، دل‌مان می‌خواهد سوار آن بالگرد (بخوانید «آن ماشین»، «آن کشتی» و هر وسایل نقلیه‌ای دیگه‌ای که دوست دارید) شویم که در اطراف بازی است اما حیف که دست‌مان از آن کوتاست و باز هم حیف از اینکه بازارمان مملو از بازی‌های محدود است. نه اینکه بگوییم چیزهای بی‌خود‌ی‌اند. نه، اتفاقاً خیلی‌شان بازی‌های فوق‌العاده‌ای‌اند اما انسان (بخوانید بعضی انسان‌ها) است دیگر؛ موجودی که خسته‌تر از دیروز و اغلب هم دنبال آزادی است. اگر شما هم جزئی از این قشر‌ هستید و از محدودیت‌های دورتان بی‌زار شده‌اید، «Just Cause 3» برای‌تان انتخاب عالی‌ای است؛ چرا که در دنیای‌اش محدودیت بی‌معناست.
Just Cause 3 وقایع‌اش چندین سال بعد از نسخه‌ی دوم را روایت می‌کند و شخصیت نخست بازی هم هنوز «ریکو ردریگز» است. اکنون ریکو  به جزیزه‌ی Medici (زادگاه‌اش) برگشته تا با شخصی به اسم «Di Ravello» مبارزه کند؛ فردی که حکومتی استبدادی در این جزیره برپا کرده است.
همینطور که در تصاویر می‌بینید، ریکو مثل همیشه این قابلیت را دارد که با قلاب معروف‌اش به آبجکت‌های نزدیک خودش جهش داشته باشد یا حتا از آن برای نابودی دشمنان و چسبیدن به یک هواپیما استفاده کند. البته لباس جدید ریکو این قابلیت را هم داراست که در هنگام پرواز آزاد به سرعتی غیرقابل توصیف دست پیدا کند.
اولین‌ نگاه به Just Cause 3؛ معبدگاه هرج‌ومرج 1لباس جدید ریکو این قابلیت را دارد که در هنگام پرواز آزاد به سرعتی غیرقابل توصیف دست پیدا کند.
این مجموعه همیشه یک گیم‌پلی فوق‌العاده مفرح توام با انفجارهای مهیب و بزرگ داشته و این نسخه هم از این قائده مستثنی نیست. آوالانچ وقت قابل توجهی را برای بهینه کردن کنترل در بازی صرف کرده است، به‌طوری که موقعی که مشغول بازی شوید احساس می‌کنید با گیم‌پلی‌ای محکم‌تری روبه‌رو هستید. تعدادی از اعضای تیم «Burnout» هم در این پروسه همکاری داشته‌اند تا از خوب بودن هندلینگ ماشین‌ها در بازی مطمئن شوند. این چیزی بود که این سری به‌طور جدی به آن نیاز زیادی داشت.
اولین‌ نگاه به Just Cause 3؛ معبدگاه هرج‌ومرج 1Di Ravello، آنتاگونیست جدید این نسخه.
هنوز چیز زیادی از ماموریت‌های داستانی بازی نمی‌دانیم ولی تیم آوالانچ این فرصت را به گیم‌اینفورمر داد تا کمی در دنیای بازی به اکتشافات بپردازد. نقشه‌ی بازی چیزی حدود 400 مایل مربع وسعت دارد و به سه بخش مجزا تقسیم می‌شود. آوالانچ گفته که تمامی این سه بخش از همان شروع برای بازیکنان در دسترس است. ماجراجویی در Medici اغلب حمله به پادگان‌های دشمن، نابودی بیلبوردهای تبلیغاتی، تخریب مجسمه‌ها و بلندگوهاست. ریکو زمانی که تمامی آنها را نابود کند شهرک مال خودش می‌شود و برای دفعه‌های بعدی می‌تواند از آنها برای «Fast Travel» استفاده کند و حتا ماشین‌های‌اش را در آنها سیو کند. در نهایت لازم به‌ذکر است که وقتی Just Cause 3 سال آینده برای PS4, XOne و PC منتشر شود، هیچ بخش «مولتی‌پلیر»ای ندارد ولی این باعث نمی‌شود که آوالانچ (یا شخص دیگری) این بخش را به بازی اضافه نکند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان