امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ماجراهای ازدواج خواهر «کامبیز دیرباز» در خانواده سنگی

#1
تصویربرداری سریال‌های «آقا و خانم سنگی» و «دردسرهای عظیم» ادامه دارد. هر دو سریال که داستانی مفرح دارند. در 30 قسمت تولید و یکی از آنها برای پخش در ماه رمضان شبکه 3 انتخاب می‌شود، البته شنیده‌ها حاکی است که شاید شبکه 3 تصمیم بگیرد که هر دو سریال را ماه رمضان به مخاطبان ارائه کند.

 کامبیز دیرباز که با نقش میکائیل خود را در ذهن مخاطبان تلویزیون ماندگار کرد، این روزها مشغول بازی در سریال آقا و خانم سنگی است که شاهد احمدلو آن را کارگردانی می‌کند. او در این سریال که فضایی مفرح و سرگرم‌کننده دارد نقش سعید سنگی را به‌عهده دارد که برادری مهربان برای 3 خواهرش است که ساناز، شیرین و سحر نام دارند و نقش آنها را به ترتیب سوسن‌ پرور، حدیثه تهرانی و یاسمینا باهر بازی می‌کنند. در این سریال هومن برق‌نورد هم نقش یک کلاهبردار را بازی می‌کند. علیرضا جعفری، شراره دولت‌آبادی، رضا رویگری، حسین سلیمانی، عباس جمشیدی‌فر، رضا نیک‌خواه، هومن حاجی‌عبداللهی، حسین عابدینی، مجید شهریاری، یاسین ولکام‌زهی، مرضیه صدرایی، فرج‌الله گل‌سفیدی، گیتی معینی، بیژن پیشدادی، ساقی زینتی، ماهان عبدی، بهزاد رحیم‌خانی، میلاد و معین وثوق و شهرام قائدی دیگر بازیگران این سریال هستند.
 ماجراهای ازدواج خواهر «کامبیز دیرباز» در خانواده سنگی 1
فرید شب‌خیز، تهیه‌کننده سریال تلویزیونی آقا و خانم سنگی درباره روند تولید این سریال به جام‌جم گفت: 70 درصد از ضبط این سریال به پایان رسیده و اعضای گروه هم‌اکنون در لوکیشن ازگل مشغول تصویربرداری هستند. پیش از این گروه سازنده در مزرعه شترمرغ مشغول ضبط صحنه‌هایی بود که داستان در آنجا اتفاق می‌افتد. علی شب‌خیز همزمان با تصویربرداری مشغول تدوین است و حبیب ده‌بزرگی صداگذاری و میکس سریال را آغاز کرده است.

این مجموعه داستان زندگی سعید سنگی را روایت می‌کند که باغچه‌ای را که پدرش به نیت هزینه ازدواج 3خواهرش باقی گذاشته، فروخته و مزرعه شترمرغ راه‌انداخته، غافل از این‌که نوه عمویش، احسان سنگی عاشق خواهر کوچک‌ترش سحر شده است! نیت احسان برای ازدواج با سحر مصادف می‌شود با از دست رفتن مزرعه در یک ماجرای کلاهبرداری! سعید شرط‌هایی برای ازدواج می گذارد که هر بیدی را می لرزاند، ولی احسان سنگی با هیچ شرطی نمی‌لرزد! حالا سعید باید قبل از این‌که شرط‌‌ها رفع شود مزرعه را احیا کند وگرنه اتفاقی که نباید بیفتد، رخ می‌دهد.

احمدلو پیش از این مجموعه‌های تلویزیونی سه‌دونگ سه‌دونگ، خانه اجاره‌ای، ماه عسل و فیلم‌های سینمایی چند می‌گیری گریه کنی، اگه می‌تونی منو بگیر و موش را کارگردانی کرده است. فرید شب‌خیز هم پیش از این مجموعه «خنده بازار» را در 250 قسمت برای شبکه 3 تهیه‌ کرده است.

برخی عوامل سازنده سریال خانم و آقای سنگی عبارتند از: نویسندگان علیرضا مسعودی و سیدامین حسینیون، مدیر تولید غلامرضا هاشم‌زاده، مدیر تصویربرداری حسین ناظریان، مدیر صدابرداری احمد پولی‌بابایی، طراح چهره‌پردازی آرمین اسماعیلی، طراح صحنه و لباس پیام حسین‌سوری، برنامه‌ریز ایمان غیرتمند، دستیار اول کارگردان مهرداد یزدانی و عکاس سمیرا بختیاری.

دردسرهای تازه لطیف و بهار
سری دوم سریال دردسرهای عظیم به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در لوکیشنی واقع در سوهانک ادامه دارد.

مهران مهام، تهیه‌کننده این سریال درباره روند تولید این سریال به جام‌جم گفت: بازی امیرحسین صدیق در نقش عموی بهار (الناز حبیبی) این هفته به پایان می‌رسد. تاکنون40 درصد از فیلمنامه ضبط شده است و اعضای گروه در لوکیشن سوهانک که منزل شهین تسلیمی در آنجاست مشغول تصویربرداری هستند. تسلیمی در این سریال نقش صاحبخانه را بازی می‌کند. تصویربرداری از هفته آینده در لوکیشن خانه حسین محب‌اهری و فریده سپاه‌منصور که در سریال دردسرهای عظیم نقش زن و شوهر را بازی می‌کنند ادامه خواهد یافت.  
ماجراهای ازدواج خواهر «کامبیز دیرباز» در خانواده سنگی 1
 مهدی هاشمی، جواد عزتی، الناز حبیبی، مریم سعادت، پرستو گلستانی، زهره فکورصبور، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، امیر غفارمنش، صفا آقاجانی، بهشاد شریفیان، محمدمهدی مطلبی و مهنوش صادقی دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به مه‌لقا باقری، فرزاد حاتمیان، قدرت‌الله صالحی و آرزو مفتاحی اشاره کرد.

نویسندگی فصل دوم دردسرهای عظیم را علیرضا کاظمی‌پور و امیر عربی به عهده دارند. در خلاصه داستان این سریال آمده است: با پیدا شدن بچه‌ای در خودروی لطیف (جواد عزتی) و آمدن خانواده او از شهرستان و دعوت از پدربزرگ و مادر بزرگ بهار (الناز حبیبی) این دو نفر برای ازدواج با دردسرهای فراوانی روبه‌رو می‌شوند. فرحان (مهدی هاشمی) که خود را مدیون کمک‌های لطیف و بهار می‌داند، سعی می‌کند مشکلات پیش آمده برای آنها را حل و فصل کند، اما ...

دردسرهای عظیم همزمان با تصویربرداری تدوین می‌شود و حمیدرضا صدری هم ساخت موسیقی این سریال را شروع کرده است.

برخی از عوامل سازنده دردسرهای عظیم 2 عبارتند از: مدیر تولید شاپور دلدار، دستیار اول کارگردان احسان سجادی حسینی، طراح صحنه و لباس قاسم ترکاشوند، طراح گریم زهره سیه‌پوش، مدیر تصویربرداری فرشاد گل‌سفیدی، صدابردار هادی افشار، تدوینگر حسین غضنفری و مدیر تدارکات مهدی رجبی.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تریلر جدید سریال Helstrom رازهای تاریک خانواده هلستروم را نشان می‌دهد
  دواین جانسون و اعضای خانواده او مبتلا به ویروس کرونا شدند
  شان پن در سکوت خبری برای سومین بار ازدواج کرد! 
  کوتاه درباره‌ی صورت سنگی سینما
  معرفی فیلم کلید ازدواج
  ازدواج مجدد مهدی کوشکی با ریحانه پارسا با 18 سال تفاوت سنی + عکس
  ریحانه پارسا با انتشار تصویری خبر ازدواج خود را با بازیگر ایرانی منتشر کرد
  مصاحبه ای جذاب و خواندنی با جکی چان / در فیلمهایی بازی نمیکنم که خانواده ها نتوانند ب
  کارگردان چینی به همراه اعضای خانواده اش به دلیل ابتلا به کرونا از دنیا رفتند!
  خانم بازیگر ریحانه پارسا ازدواج کرد (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان