امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خبر:هشدار پلیس به صاحبان کافی نت

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خبر:هشدار پلیس به صاحبان کافی نت 1

هشدار پلیس؛
هشدار پلیس به صاحبان کافی نت
رئیس پلیس فتا استان فارس اعلام داشت تمامی کافی نت ها می بایست از ضوابط و مقررات مربوطه پیروی کنند و با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

 
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس فتا استان فارس اعلام داشت تمامی کافی نت ها می بایست از ضوابط و مقررات مربوطه پیروی کنند و با افراد متخلف برخورد خواهد شد.
سرهنگ "سید موسی حسینی" در این خصوص گفت: چنانچه دفاتر عرضه خدمات اینترنت ، قوانین زیر را رعایت نکنند مرتکب تخلف شده و طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.
 
-دفاتر عرضه خدمات دسترسی حضوری به اینترنت (یا نت سراها) باید ارتباط اینترنتی و پهنای باند مورد نیاز خود را منحصرا و از طریق شرکت های دارای پروانه ارائه کنندگان خدمات اینترنتی(Isp) تامین نمایند.
 
-این دفاتر صرفا مجاز به ارائه خدمات به کاربران نهایی به صورت حضوری می باشند و مجاز به ارائه خدمات غیر حضوری در غیر از محل دفتر نمی باشند.
 
-علاوه بر جواز کسب صنفی مجوز ارائه خدمات دسترسی به اینترنت و با ذکر مرجع اتصال به شبکه سراسری اینترنت (Isp) می بایست در محل دید مراجعه کنندگان نصب گردد.
 
-این دفاتر صرفا مجاز به ارائه خدمات دسترسی حضوری به اینترنت بوده و ارائه سایر خدمات رایانه ای اعم از سخت افزار، نرم افزار ،موبایل و ارائه محصولات صمعی بصری (کلوپ) و گیم نت ممنوع می باشد.
 
-استفاده از افراد مجرب و متعهد جهت تصدی مسئولیت اجرایی نت سرا.
 
-برابر آیین دفاتر خدمات حضوری اینترنت صادره از شورای عالی انقلاب فرهنگی این دفاتر به منظور پاسخگو بودن قانونی و حفظ حقوق افراد در مقابل اقدامات انجام شده خود ، مشخصات هویتی (با رویت مدرک شناسایی معتبر)،آدرس کاربر، ساعت شروع و خاتمه کار کاربر و ip تخصیصی را در دفتر روزانه ثبت و در صورتحساب کاربر نیز ذکر نماید.
 
-تمام مشخصات کاربر مطابق آنچه در بالا بیان شده بایستی در دو نسخه چاپ و یک نسخه از آن به عنوان فیش و رسید در اختیار کاربران قرار گیرد.(تمام فیش ها باید به مهر و امضاء واحد صنفی برسد)
 
-برابر ضوابط و مقررات صنفی و انتظامی کلیه دفاتر عرضه خدمات اینترنتی می بایست به دوربین مداربسته مناسب تجهیز گردند.
 
-این دفاتر مجاز به ارائه خدماتی که به سبب آن امکان عبور از فیلترینگ و ارتباط اختصاصی را میسر می سازد از قبیل فیلترشکن و vpn و ... نمی باشند.
 
-کلیه سیستم های (کلاینت) نت سرا بایست از حالت Administrator خارج شده و به صورت کاربر محدود تعریف گردد و کلیه پورت های USB سیستم کاربران می بایست بسته شود.
 
-اسناد و مدارک هویتی مراجعه کنندگان که برای امورات بانکداری الکترونیک ویا ثبت نام در آزمون ها و یا خدمات دولت الکترونیک مانند کارت سوخت ، اطلاعات اقتصادی خانوار و ... نبایست روی سیستم ها ذخیره گردد.
 
-به منظور حفظ اطلاعات و احترام به حریم شخصی کاربران ،باید سیستمی تعبیه گردد که با ورود کاربران جدید به سیستم ، کلیه اطلاعات کاربران قبلی نظیر سایت های مورد استفاده ، شناسه کاربری مسنجر ، آدرس پست الکترونیک شخصی و سایر موارد مشابه حذف گردد.
 
-عدم نصب برنامه های جاسوسی نظیر key loger ها بر روی سیستم ها که به منظور جمع آوری اطلاعات مربوط به نام های کاربری و کلمه عبور مراجعه کنندگان استفاده می گردد.
 
-متصدی دفتر می بایست از لحاظ فنی امکان ارسال پیام به کاربران از طرف مدیریت دفتر برای اعلام زمان مورد استفاده و سایر پیام های مدیریت وجود داشته باشد.
 
-دفتر خدمات اینترنت حضوری باید مصادیق پالایش را که توسط "کمیته تعیین مصادیق پالایش " اعلام گردیده و از طرف ارائه دهندگان سرویس اینترنت ارائه می گردد، رعایت نماید و نبایستی امکاناتی را جهت مخدوش شدن فیلترینگ فوق در اختیار کاربران قرار دهد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Star نان گران نشد! هشدار برای گران فروشان!
  مرد گرگ نما در خیابان بدست پلیس دستگیر شد ( عکس )
  هشدار فرابورس درباره دستکاری قیمت سهام در شبکه‌های اجتماعی
Heart توئیتر بار دیگر به مطلب ترامپ برچسب هشدار زد
Heart هشدار وزیر خارجه پاکستان نسبت به "ماجراجویی اشتباه" هند
Heart تظاهرات ماموران پلیس، دولت فرانسه را به واکنش واداشت
Heart عدم ایمنی کافی، یک معدن زغال‌سنگ در گلستان را به تعطیلی کشاند
  ترامپ: به نیروی پلیس "قویتر" نیاز داریم
  استان کرمان به وضعیت هشدار رسید
  هشدار! مشکل عجیبی که گوشی های اندروید را از کار می اندازد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان