امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گل‌‌محمدی؛ امیدوارم پرسپولیس برنده دربی شود

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گل‌‌محمدی؛ امیدوارم پرسپولیس برنده دربی شود 1
گل‌‌محمدی؛
امیدوارم پرسپولیس برنده دربی شود
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: امیدوارم پرسپولیس در دربی پایتخت مثل بازی رفت پیروز شود.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان گفت: دو هفته پایانی لیگ است و این دو هفته خیلی حساس و سرنوشت ساز است و تمام هم و غم ما این است که نتیجه بگیریم و 6 امتیاز کسب کنیم و سهمیه آسیایی بگیریم. سرنوشت ما دست خودمان است و اگر بتوانیم 6 امتیاز بگیریم بدون استرس وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شویم. فولاد و استقلال پشت سر ما قرار دارند و اگر ما پیروز شویم آسیایی می‌شویم و سپس به فینال جام حذفی هم می‌‌رسیم.
 
وی ادامه داد: به جز کاوه رضایی و اسماعیل فرهادی بقیه بازیکنان آماده هستند. ملوان به امتیاز بازی نیاز دارد و با انگیزه زیادی مقابل ما قرار می‌گیرد و بازی سخت و دشواری برای ما خواهد بود اما اراده بازیکنان ما خیلی زیاد است و سه امتیاز مسابقه بسیار حساس و حیاتی است.
 
سرمربی ذوب آهن در مورد تغییر در ترکیب تیم، گفت: برخی از تغییرات به خاطر مصدومیت‌ها بود و دروازه‌بانی هم که آماده باشد درون دروازه قرار می‌گیرد البته امسال تغییرات زیادی داشتیم که با توجه به مصدومیت‌ها تغییر داشتیم و هر بازیکنی که آمادگی صدرصد داشته باشد به ترکیب اصلی می‌رسد و بازیکنان ما هم به این مساله واقف هستند.
 
گل‌محمدی در مورد اعتراض نفت به تاریخ فینال جام حذفی، گفت: اعتراض نفتی‌ها بی‌مورد است و تیمی که وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شود فشرده بازی می‌کند. لیورپول پنجشنبه با گالاتاسرای بازی کرد و یکشنبه در لیگ برتر انگلیس بازی کرد و تیمی که در آسیا بازی می‌کند این شرایط را باید قبول کند. درست است بحث ملی است اما در همین اروپا نمی‌گویند اسپانیا و آلمان با هم بازی دارند و می‌گویند بایرن مونیخ و بارسا بحث تیم‌های باشگاهی است و یک جور نباید باشد که ذوب آهن 25 اردیبهشت آخرین بازی کند و سه هفته به خاطر یک بازی تمرین کنیم و تیمی هم نیست که با آنها بازی کنیم و طبق اعلام سازمان لیگ باید دو و سوم خرداد لیگ و حذفی تمام شود تا نماینده‌ها را به کنفدراسیون معرفی کنند. برای نفت آرزوی موفقیت می‌کنم که مقابل الاهلی عربستان خوب بازی کنند و موفق شوند و این آرزوی قلبی همه ما ایرانی‌هاست.
 
سرمربی ذوب آهن در مورد شرایط لیگ برتر چهاردهم، گفت: شاهد لیگ جذابی نبودیم و شاید بخاطر حساسیت تیم های مدعی این روزها لیگ جذاب شده است اما یکسال است ما تمرین می‌کنیم و مسابقه می‌دهیم این مساله در هیچ جای دنیا مرسوم نیست و وقفه‌های لیگ کیفیت لیگ را پایین می‌اورد و امیدوارم سازمان لیگ از امروز به فکر برنامه‌ریزی فصل آینده باشد و این برنامه مورد نظر سازمان لیگ هم نبود ولی به خاطر تیم ملی و تیم امید مجبور بودند که بازی کنند و من به سازمان لیگ پیشنهاد می‌دهم که برای فصل آینده برنامه بهتری داشته باشیم. در کوران مسابقات بازیکن ساخته می‌شود و نه اینکه 50 روز لیگ تعطیل شود.
 
گل‌محمدی در مورد دربی تهران گفت: همیشه دربی جذاب و دیدنی بوده و فقط برای پرسپولیس و هوادارانش آرزوی موفقیت می‌کنم ولی ان‌شالله مثل بازی رفت برنده شویم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Heart هت‌تریک سیروس دین‌محمدی (عکس)
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  یاران محمدی در پلی آف اروپایی ژوپیر لیگ
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  درخواست گل‌محمدی برای واکسیناسیون فوتبالیست‌ها

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان