امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شوهر جوان مظنون اصلی پرونده قتل همسرش شد + عکس

#1
شوهر جوان مظنون اصلی پرونده قتل همسرش شد + عکس 1
به دنبال مرگ مشکوک زنی در خانه‌اش، پلیس با توجه به سرنخ‌های به دست آمده ، شوهر مقتوله را عامل مرگ وی می‌شناسد.
 در مورخه 12 خرداد ماه سال 92 ، وقوع یک فقره فوت مشکوک از طریق بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) به کلانتری 137 نصر اعلام و با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد خانمی به هویت لعیا ( 30 ساله ) ، در ساعت 08:30 مورخه 11 خردا ماه سال 92 از محل سکونت خود واقع در خیابان جمال زاده شمالی ، توسط اورژانش به بیمارستان منتقل اما از سوی تیم پزشکی بیمارستان اعلام شده که متوفیه پیش از هرگونه اقدام درمانی فوت کرده است .

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فوت مشکوک" و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات اولیه همسر متوفیه :
همسر متوفیه پس از حضور در اداره دهم ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : در ساعت 08:20 مورخه 11 خرداد ماه سال 92 با صدای زنگ تلفن همراهم از خواب بیدار و متوجه شدم همسرم جلوی آشپزخانه افتاده و درب آپارتمان نیز باز است ؛ از زنان همسایه ها کمک خواستم و آنها نیز با اورژانس تماس گرفتند و او را به بیمارستان منتقل کردیم .

اعلام نظریه پزشکی قانونی :
همزمان با آغاز تحقیقات از همسر متوفیه ، نظریه پزشکی قانونی در خصوص علت مرگ اعلام شد ؛ بنا بر نظریه پزشکی قانونی ، علت مرگ ناشی از نارسایی تنفسی و متعاقب آن خفگی ناشی از انسداد مجاری هوایی اعلام شد .

آغاز تحقیقات میدانی :
با اعلام نظریه پزشکی قانونی در خصوص وقوع جنایت ، کارآگاهان تحقیقات ویژه از همسایگان ، اعضای خانواده مقتوله ، بررسی محل زندگی مقتول و ... را در دستور کار قرار دادند .

منفی بودن احتمال باز بودن درب خانه در شرایطی از سوی کارآگاهان قوت پیدا کرد که مشخص شد "درب منزل محل سکونت مقتوله و همسرش از نوع ضد سرقت بوده" و "هیچگونه آثاری در خصوص تخریب و یا فشار بر آن جهت ورود به خانه وجود نداشته" ؛ ضمن آنکه با توجه به اظهارات همسایگان در خصوص کشف جسد مقتوله با لباس منزل و عدم مراجعه هیچکدام از آنها به درب منزل مقتوله ، احتمال باز نمودن درب خانه توسط مقتوله را نیز منتفی می کرد .

تحقیقات کارآگاهان نشان داد که همسر مقتوله ، ساعت 06:30 هر روز صبح جهت رفتن به محل کارش واقع در جاده قدیم تهران – کرج از خانه خارج می شده در حالیکه بنا بر ادعای وی ، در روز کاری خواب مانده ؟! و در ساعت 08:30 بواسطه زنگ تلفن همراه خود بیدار شده است .

همسر مقتوله بنام سعید ( 42 ساله ) ، در حالی مدعی بیدار شدن بواسطه زنگ تلفن همراه خود شده بود که در تحقیقات اولیه ، منکر پاسخگویی به تلفن همراه خود شده در حالیکه در ادامه تحقیقات اظهارات ضد و نقیضی در این خصوص بیان می کند .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اشاره به دیگر دلایل و مدارک بدست آمده در طول تحقیقات تخصصی صورت گرفته ، با اعلام این خبر گفت : با وجود ادعای همسر مقتوله مبنی بر بیگناهی ، اما با توجه به دلایل ، شواهد و مستندات و همچنین اظهارات متناقض ارائه شده از سوی این شخص ، دستور بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی برای همسر مقتوله به عنوان متهم اصلی پرونده صادر و متهم بهمراه کیفرخواست صادره از سوی بازپرس محترم پرونده در اختیار مرجع محترم قضایی قرار گرفت .
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نتیجه وحشتناک دعوای دختر 22 ساله با همسرش/عکس
  مردی که5سال پیش همسرش را بخاطر رد و بدل کردن پیامک با مرد غریبه کشت، از زندان آزاد
  قتل دختر هفده ساله توسط دوست پسر جوان
  کشته شدن خواننده ی جوان اسپانیایی در صحنه ی کنسرتش
  زن جوان قربانی اتاق انجماد سالن زیبایی‌ شد + عکس
  دختر زیبایی که باعث دختر شدن یک پسر جوان شد
  کابوس زنان جوان، یک نوجوان 17 ساله بود/ پخش ویدیو زنده از 8 ساعت آزار و اذیت شیطانی
  مرگ مدلینگ جوان!!
  اقدام به خودکشی دختر جوان از بالای پل شیخ فضل الله + عکس
  داستان سر بریدن 4 دختر جوان!بیا تو خیلی ترسناکه!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان