امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مدافع نفت: آرزو دارم استقلال سهمیه آسیایی بگیرد

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مدافع نفت: آرزو دارم استقلال سهمیه آسیایی بگیرد 1

دو بازیکن العین 80 میلیارد تومان قیمت دارند؛
مدافع نفت: آرزو دارم استقلال سهمیه آسیایی بگیرد
مدافع نفت‌تهران گفت: «ما 3 ماه صدرجدول بودیم و انشاالله به حق پنج تن آل عبا و فاطمه زهرا (س) همانند قبل بتوانیم خوب نتیجه بگیریم و صدر جدول را پس بگیریم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، نفت‌تهران با وجود شکست مقابل العین امارات توانست از گروهش صعود کند و بدین ترتیب این تیم و پرسپولیس تنها نماینده های صعود کرده ایران به مرحله بعدی هستند.
 
امین حاج محمدی از انتقادات کارشناسان به خط دفاعی این تیم به شدت شاکی است و می‌ گوید هجمه هایی که علیه شان راه افتاده درست نیست.
 
* خستگی امانمان را بریده
بازی العین بازی بسیار خوبی بود، نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم آن هم جلوی العین که جزو 3 تیم برتر آسیاست، اگر از موقعیت های خوبمان در نیمه اول استفاده می‌ کردیم، چنین نتیجه ای به وجود نمی‌ آمد. 10 دقیقه نیمه دوم نیز سوار بر بازی بودیم، یک توپ هم روی دروازه آنها بردیم که تبدیل به گل نشد و همان توپ برگشتی آمد و درون دروازه ما نشست، بنابراین یک ـ صفر عقب افتادیم و در ادامه خستگی به ما فشار آورد و هوای گرم و شرجی دبی مزید بر علت شد تا نتیجه ای که دوست داشتیم رقم نخورد. تیم ما واقعا از خستگی افتاده، ما دیشب رسیدیم فردا صبح هم برای بازی با صبا به هتل می‌ رویم.
 
* نیمه اول العین هیچ موقعیتی نداشت
کسانی که بازی را دیده اند می‌ دانند که در نیمه اول العین موقعیت آنچنانی نتوانست ایجاد کند، آساموا جیان یار مستقیم من بود اما نیمه اول هیچ کاری نکرد. از آن طرف عمر عبدالرحمان که بهترین بازیکن آسیاست در زمین خودشان توپ می‌ گرفت و پاس های بلند ارسال می‌ کرد. ما نیمه اول همه توپ ها را دفع کردیم. اگر بازیکنان ما مثل بوعذار و کامیابی نیا موقعیت های خود را گل می‌ کردند، چنین نتیجه ای رقم نمی‌ خورد. العین به جز آن موقعیتی که تازه آفساید هم بود هیچ موقعیتی نداشت که در آن صحنه نیز بیرانوند عالی عمل کرد.
 
* با این حرف ها می‌ خواهند برای نفت حاشیه درست کنند
در حال حاضر هجمه ای علیه خط دفاع نفت به وجود آمده و می‌ گویند خط دفاعی ما مشکل دارد، ما 25، 26 هفته یعنی تا قبل از بازی با ذوب‌آهن بهترین خط دفاعی را با 17 گل خورده داشتیم. چطور است که حالا 3 بازی کرده ایم و گل هایی برحسب اتفاق خورده ایم همه می‌ گویند بدترین خط دفاع برای ماست، اما این را بدانید که با این حرف ها می‌ خواهند برای نفت، شخص من، پادووانی، کوروشی و ... حاشیه درست کنند. ما خودمان هم از این قضیه ناراحتیم، بازی با ذوب‌آهن یک اتفاق بود. ما از سفر آمده بودیم، قبلش یک بازی سنگین با فولاد انجام داده بودیم و در ضمن به دلیل اینکه پرواز گیرمان نیامد با اتوبوس به اصفهان رفتیم و همه چیز دست به دست هم داد تا بعد از بازی ذوب‌آهن این هجمه ها علیه ما اتفاق بیافتد. پارسال هم خط دفاعی نفت به همین شکل بود و امسال هم عالی کار کردیم باز هم می‌ گویم بازی با ذوب‌آهن یک اتفاق بود، وگرنه چطور می‌ شود تیم صدرجدولی 5 گل دریافت کند. خط دفاع ما هیچ مشکلی نداشته و ندارد.
 
* جیان و عبدالرحمان 80 میلیارد روی دست العین گذاشته اند
یکی از بهترین نفرات سابق خط دفاعی تیم‌ملی و استقلال یعنی آقای خرمگاه در کادرفنی ما حضور دارد که خیلی به مدافعان کمک می‌ کند. اصلا قبول ندارم که خط دفاعی ما مشکل دارد، این انتقاداتی که به ما می‌ شود را قبول ندارم. برخی می‌ گویند عمق دفاع نفت مشکل دارد باید بگویم در بازی با العین ما از عمق دفاع ضربه نخوردیم. ضربات جیان و عبدالرحمان استثنایی بود و این ها اتفاقات فوتبال است. باشگاه العین امارات 80 میلیارد برای عمر عبدالرحمان و جیان به تنهایی خرج کرده. جیان به تنهایی غنا را به جام‌جهانی برد، خدا را شکر که با همه این تفاسیر صعود کردیم، آن هم در اولین سالی که در آسیا حضور داشتیم. در ضمن توانستیم الشباب را در ایران و عربستان شکست دهیم و هیچ گلی هم دریافت نکنیم. کدام تیم ایرانی این کار را کردند. چطور آن موقع که جلوی الشباب در بازی رفت و برگش گل نخوردیم کسی نگفت بهترین خط دفاعی را داریم. ما الجیش را در پلی آف بردیم، الجیشی که لخویا سرگروه، گروهی که پرسپولیس در آن حضور دارد را 3 ـ صفر در لیگ قطر برده بود. اما الجیش را اوت کردیم. ما در سخت ترین گروه قرار داشتیم، بهترین تیم ازبکستان یعنی پاختاکور، تیم خوب الشباب که پاختاکور را برد و با العین هم گروهی بودیم.
 
* نفت مثل تیم های دیگر میلیاردی بسته نشده
اگر خدا برای ما خواسته باشد قهرمان می‌ شویم. ما نسبت به تیم های دیگر 5، 6 بازی بیشتر بازی کرده ایم زیرا هم پلی آف را داشتیم هم رقابت های جام‌حذفی را همچنین حضور در لیگ قهرمانان آسیا را. نفت تیم جوان و بی ادعایی است و میانگین سنی تیم ما 23 سال است. در ضمن بازیکنان ما مثل بازیکنان دیگر تیم ها قرارداد میلیاردی نبسته اند اما حضور علیرضا منصوریان و کادرفنی قوی و رفاقتی که بین بچه ها وجود دارد، باعث شده ما نتیجه بگیریم.
 
* اصلا به تراکتور فکر نمی‌کنیم
صبا تیم خیلی خوبی است، ما به این بازی که پیش رو داریم فکر می‌ کنیم و اصلا به تراکتور فکر نمی‌ کنیم. باید صبا را ببریم و بعد بنشینیم و تراکتور را آنالیز کنیم. ما به تراکتور فکر نمی‌کنیم و جلوی این تیم مشکلی نداریم و کل تیم چنین نظری دارند. با تمام احترامی که برای مردم تبریز قائلم و از آنجا که خودم هم ترک هستم اما هیچ ترسی برای بازی با تراکتور نداریم زیرا ما فعلا بازی صبا را در پیش داریم. تیم هایی که الان برای نفت کری می‌خوانند چرا آن موقع که ما با 7، 8 امتیاز صدرجدول بودیم سکوت کرده بودند. ما 3 ماه صدرجدول بودیم و انشاالله به حق پنج تن آل عبا و فاطمه زهرا (س) همانند قبل بتوانیم خوب نتیجه بگیریم و صدر جدول را پس بگیریم. می‌ خواهیم تنها تیمی باشیم که دبل قهرمانی را کسب می‌ کند.
 
* امیدوارم استقلال سهمیه آسیایی را کسب کند
امیدوارم این هفته تیم آقای قلعه‌نویی، تراکتور را شکست دهد و راه ما را هموار کند. تنها آرزویم این است اول نفت‌تهران قهرمان لیگ شود و سپس استقلال رتبه چهارم جدول را کسب کند و سهمیه را بگیرد. من برای لباس هر تیمی که می‌ پوشم ارزش قائلم و هر رنگی هم که باشد برایم فرقی نمی‌ کند اما استقلال تیم بزرگی است و به نظر من اگر سال بعد در آسیا حضور داشته باشد، مثمرثمرتر از بقیه تیم هاست. امیدوارم همه چیز دست به دست هم بدهد تا نفت پرچم ایران را بالا نگه دارد من برایم فرقی نمی‌ کند چه تیمی در آسیا حضور دارد، مهم این است که برای ایران آبروداری کند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  سهمیه سه شطرنجباز ایران در جمع ۱۰۰ نفر برتر جهان
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  تکذیب شد؛ مدافع‌آلمانی راهی منچستر‌یونایتد نمی‌شود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان