امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اول فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما به استقلال آمدم تا به آرزوی کودکی‌ام برسم

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اول فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما به استقلال آمدم تا به آرزوی کودکی‌ام برسم 1
فروزان؛
اول فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما به استقلال آمدم تا به آرزوی کودکی‌ام برسم
سنگربان تیم استقلال می‌گوید: هواداران بدانند که 2 كلين‌شيت برايشان كنار گذاشته‌ام.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، شاگردان امیر قلعه‌نویی دو بازي ديگر براي احياي حق‌شان فرصت دارند. استقلال مي‌تواند تمام ناملايمتي‌هاي طول فصل را با شكست تراكتور و پرسپوليس جبران كند. استقلال برخلاف انتظار نتوانست قهرمان شود و حالا بايد براي كسب سهميه تلاش مي‌كند.
 
محسن فروزان سنگربان استقلالي‌ها در گفت‌وگویی مي‌گويد با دو كلين‌شيت فصل را به پايان مي‌بريم.
 
** اول فصل با تراكتور قرارداد بستيد اما در نهايت پيراهن استقلال را پوشيديد حالا كه براي دومين بار برابرتراكتور قرار مي‌گيريد چه حسي داريد؟
 
تراكتور تيم خوبي است و جزو تيم‌هاي پرطرفدار كشور به حساب مي‌آيد من از چهار سالي كه در تبريز بودم دو سال را در تراكتور بازي كردم كه روزهاي خوبي بود. اول فصل هم بين پرسپوليس و تراكتور، تراكتور را انتخاب كردم اما شرايط طوري پيش رفت كه به استقلال آمدم و به آرزوي دوران كودكي‌ام رسيدم.
 
** اما جدايي تو از تراكتور مربوط به اين مي‌شود كه گلر اول تراكتور لك انتخاب شده بود و براي همين تو قراردادت را فسخ كردي، اين موضوع صحت دارد؟
 
اصلا مساله‌اي نبود. بحث اصلي اين بود كه استقلال ما را خواست و من از جيبم هم پول دادم تا به استقلال بيايم. من هرجا كه باشم فقط به عنوان گلر يك مي‌مانم و اين موضوع طبيعي است و بحثي در موردش ندارم. من هرجا كار كردم گلر يك بودم.
آن زمان رسول خطيبي كه مربي و رفيق من بود با من تماس گرفت و خواست به تراكتور بروم و جا دارد حالا كه اسم رسول را آوردم به اين موضوع هم اشاره كنم كه آقارسول خيلي براي تراكتور زحمت كشيد. او مربي جوان و كاربلدي است و اي كاش مي‌ماند و خودش تراكتور را به قهرماني مي‌رساند.
 
** با توني رابطه خوبي نداري؟
 
اتفاقا توني هم رفيق ماست من در اردوي پرتغال تقريبا هر روز توني را مي‌ديدم و با هم حال و احوال مي‌كرديم. من گذشته را درباره توني فراموش كردم.
 
** ديدار برابر تراكتور از چند جهت براي استقلال و شما حيثيتي است. يكي اين كه در بازي رفت عليه تو شعار دادند وديگر اين‌كه خود قلعه‌‌نويي هم با تبريزي‌ها كدورت دارد.
 
من هميشه براي همه بازي‌ها انگيزه دارم چون دروازه‌بان استقلال هستم و نگاه‌ها روي من بيشتر است. با اين‌كه امروز تمرين نداشتيم اما خودم به تنهايي تمرينات اختصاصي‌ام را انجام مي‌دهم. من در تراكتورسازي زحمت زياد كشيدم. اما هواداران اين تيم قدر ما را ندانستند. آنها فقط از بازيكناني كه در تيم‌شان هستند حمايت مي‌كنند و وقتي از اين تيم بروي بايد فحش هم بخوري. من چهار سال از بهترين روزهاي زندگيم را در تبريز گذراندم. مردم اين شهر بسيار مهمان‌نواز هستند.
 
** اما همين مردم به تو و قلعه‌‌نويي و ديگر استقلالي‌ها فحاشي كردند. چطور نظرت تغيير كرد؟
 
من مردم شهر تبريز را گفتم نه طرفداراني كه به استاديوم مي‌آيند. آنهايي كه به استاديوم مي‌آ‌يند در حق من و قلعه‌‌نويي و بازيكناني كه قبلا در تراكتور بودند كم‌لطفي كردند و احترام نگذاشتند. آنها چون با قلعه‌‌نويي كار مي‌كنم به من فحش مي‌دهند. متاسفانه ما بدترين فحش‌ها را در استاديوم‌ها مي‌خوريم و اين ديگر طبيعي شده است. فقط مي‌خواهم به هواداران تراكتور بگويم كه اين تيم در بدترين شرايط با قلعه‌‌نويي نتيجه گرفت و آسيايي شد اما آنها رسم رفاقت را به جا نياوردند.
 
** اين دو بازي مي‌تواند نگاه‌هاي منفي را از استقلال برگرداند. فكر مي‌كني در اين دو بازي هم دوباره بعد از گل زدن عقب بيفتي؟
 
ديگر از اين خبرها نيست. من با 10 برابر وجودم براي استقلال در اين دو بازي به ميدان مي‌روم و مي‌خواهم تا آخرين دقيقه به كمك بازيكنان دروازه‌ام را بسته نگه دارم. من به شخصه وظيفه‌ام را انجام مي‌دهم اما به هواداران مي‌گويم دو كلين‌شيت براي آنها كنار گذاشتم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  شریفی: واکسن نزدم و پیشنهاد خوبم از دست رفت!
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان