امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیرمرد عاشق، جان زن ۴۳ ساله را گرفت

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیرمرد عاشق، جان زن ۴۳ ساله را گرفت 1

بعد از شنیدن جواب منفی؛
پیرمرد عاشق، جان زن ۴۳ ساله را گرفت
خواستگار عاشق پیشه زمانی که با پاسخ منفی ازسوی زن مورد علاقه‌اش روبرو شد، او را با روسری خفه کرده وجسدش را در داخل ویلای فشم به خاک سپرد.
 

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، یکم اردیبهشت ماه پسر جوان با مراجعه به کلانتری ۱۶۹ مشیریه به مأموران اعلام کرد که مادرش بنام مریم (43ساله) به قصد خرید از منزل خارج و دیگر به خانه برنگشته است.
 
پرونده در پایگاه ششم پلیس آگاهی
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فقدان افراد" و به دستور شعبه ۱۰۱ دادگاه عمومی و انقلاب فشافویه، پرونده  برای رسیدگی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
تحقیقات پلیسی
کارآگاهان پایگاه ششم آگاهی اطلاع پیدا کردند که همسر فقدانی در حدود ۱۰ سال پیش و به علت عارضه قلبی فوت کرده و در حال حاضر وی سرپرستی فرزندانش را بر عهده دارد. فرزندان فقدانی در اظهارات خود عنوان کردند که مادرشان دچار هیچگونه عارضه و یا بیماری روانی ( فراموشی ) نبوده و یکم اردبیهشت ماه طبق روال همیشگی ، برای خرید وسایل مورد نیاز از خانه خارج شده است.
 
در شرایطی که فرزندان فقدانی از هرگونه اختلاف مادرشان با فرد یا افراد دیگر اظهار بی اطلاعی کرده بودند، کارآگاهان به تحقیق از سایر اعضای خانواده فقدانی پرداخته و اطلاع پیدا کردند که از چند ماه پیش یکی از بستگان فقدانی بنام "علی بابا" از او درخواست ازدواج کرده است.
 
برادر فقدانی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: "حدود چند ماه پیش خواهرم عنوان کرد که یکی از بستگان بنام "علی بابا" به او پیشنهاد ازدواج داده! اما خواهرم به دلیل آنکه این شخص دارای همسر و فرزند است و از سوی دیگر وی تنها به فکر بزرگ کردن فرزندانش است، با درخواست ازدواج او مخالفت کرده؛ قصد داشتم تا به سراغ علی بابا بروم اما خواهرم عنوان کرد که علاقه ای ندارد کس دیگری حتی فرزندانش از این موضوع مطلع شوند و به اصرار وی سکوت کردم؛ از آنزمان چندین بار از خواهرم پیگیر موضوع شدم و او هر بار عنوان می کرد که دیگر خبری از علی بابا ندارد ".
 
تحقیقات از علی بابا
با توجه به اظهارات برادر فقدانی، کارآگاهان ضمن شناسایی محل سکونت علی بابا (56 ساله)  اقدام به  دستگیری وی سوم اردبیهشت ماه کردند اما او در اظهارات اولیه اش، با وجود تأیید اظهارات برادر فقدانی در خصوص پیشنهاد ازدواج خود به فقدانی مدعی شد که هیچ اطلاعی از وی ندارد.
 
در ادامه رسیدگی به پرونده و در شرایطی که "علی بابا" همچنان اصرار بر بیگناهی داشت، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی اطمینان پیدا کردند که با وجود ادعای این شخص مبنی بر بی اطلاعی از فقدانی، وی همچنان اصرار داشته تا با فقدانی ازدواج کند و حتی یکم اردبیهشت ماه با خودرو شخصی خود به محل زندگی  فقدانی رفته است.
 
اعتراف به جنایت
"علی بابا" که در برابر دلایل بدست آمده چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت، سرانجام دهم اردبیهشت ماه لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت و قتل فقدانی اعتراف کرد.
 
متهم در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: یکم اردبیشهت ماه به محل زندگی  مریم رفتم؛ تصمیم داشتم تا بار دیگر درخواست پیشنهاد خود را مطرح کنم و به همین علت آنقدر منتظر ماندم تا مریم از خانه خارج شد؛ زمانیکه مریم از خانه خارج شد با خواهش از او خواستم تا سوار ماشین من شود و او نیز به ناچار و برای آنکه کسی متوجه موضوع نشود، سوار شد؛ پس از حرکت، درباره علاقه ام به وی صحبت کرده و مجددا درخواست پیشنهاد خود را مطرح  کردم و او بار دیگر و اینبار با زبانی تُند به من پاسخ منفی داد و عنوان کرد که حاضر به ازدواج با هیچ شخص دیگری نیست و تنها قصد بزرگ کردن فرزندانش را دارد؛ در حالیکه بسیار عصبانی شده بودم، کنترل خودم را از دست داده و با مریم درگیر شدم و روسری را به دور گردن وی فشار دادم ".
 
متهم در ادامه اعترافاتش به کارآگاهان گفت: "زمانیکه به خود آمدم متوجه شدم که مریم فوت کرده؛ بسیار ترسیده بودم؛ برای همین جسد مریم را به ویلای خود در منطقه فشم برده و در گوشه حیاط، در زیر خاک پنهان کردم ".
 
تحقیقات ادامه دارد
با توجه به اعترافات علی بابا، کارآگاهان به ویلای متهم در منطقه فشم مراجعه و با راهنمایی متهم موفق به کشف جسد مریم شدند؛ با کشف جسد مقتوله و اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، پرونده  برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر به خبرنگار مهر  گفت: "متهم با قرار بازداشت موقت و برای  انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است
پاسخ
 سپاس شده توسط オスイン
آگهی
#2
حرفه ای بوده
پیرمرد عاشق، جان زن ۴۳ ساله را گرفت 1
پاسخ
#3
خاکتوسرش
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://dl.akskhor.ir/uploads1/Capture_d0720.png
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خودکشی دختر دانش‌آموز به خاطر ترس از تنبیه+دست نوشته‌وصیت‌نامه دختر 12 ساله
Humanfemale ساختمان مسکونی در اتوبان همت آتش گرفت! +تصویر
  نتیجه وحشتناک دعوای دختر 22 ساله با همسرش/عکس
  پیامک جان دو نوزاد را گرفت+تصاویر
  جسد سوخته دختر 3 ساله در تنور همسایه!
  زایمان دختر یازده ساله در شب عروسیش ( از دست ندید )
Exclamation عشق مرگبار پسر 24 ساله به دخترخاله 39 ساله!
  قتل دختر هفده ساله توسط دوست پسر جوان
  در آتش سوختن آثار باستانی ۳۰۰ ساله در شوشتر !
  همتی: کرونا جان ۳۰ نفر از بهترین کارکنان بانک را گرفت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان