01-05-2015، 21:58
شاید Call of Duty در ظاهر یک فرنچایز مالتیپلتفرم باشد، اما موفقیت این سری در سالهای اخیر با موفقیت کنسول Xbox 360 گره خورده است و به نوعی میتوان آن را انحصاری برند Xbox دانست.
Activision و Microsoft نیز از این موضوع آگاه هستند و به همین دلیل است که هرسال، DLCهای بازی ابتدا بر روی کنسولهای Xbox عرضه میشوند.
اما به نظر میرسد امسال اوضاع کمی تغییر کرده است. بر اساس شایعات منتشرشده در این باره، امسال، سونی بازاریابی بازی و حق DLCهای بازی را که سالها در اختیار مایکروسافت بوده است، بر عهده خواهد داشت. البته هیچ تایید رسمی در این باره انجام نشده است و احتمالاً این موضوع در E3 اعلام خواهد شد. با این حال، توییتر Treyarch در اقدامی جالب در مورد حق انحصار DLCهای بازی، از پاسخدادن به این سوال خودداری کرد.
با توجه به این که ماندن حق انحصار DLCهای بازی برای مایکروسافت در سالهای اخیر، به موضوعی بدیهی تبدیل شده بود، این واکنش استودیوی Treyarch دامن زدن به این شایعه را تشدید میکند.
برای گرفتن پاسخ باید تا نمایشگاه E3 منتظر ماند.