امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونه دوباره پوستی سفید داشته باشیم؟(طبیعی ترین راه)

#1
برترین ها : یكی از خوبی‌های تابستان برای خانم‌ها آفتاب تندی است كه پوست آنها را برنزه می‌كند. به‌نظر می‌رسد، گذراندن تعطیلات در كنار دریا و استخر یا استفاده از دستگاه‌ سولاریوم محبوب‌ترین فعالیت این روزها باشد اما چنین كاری تاثیرات خود را روی پوست شما می‌گذارد، حتی اگر به خطرات آن كاری نداشته باشید ممكن است دلتان بخواهد به رنگ طبیعی خود برگردید. ما به شما كمك می كنیم تا از این پوست برنزه خود خلاص شوید و به حالت اول خود بازگردید. این نسخه های طبیعی را دنبال كنید تا از پوست برنزه خود رهایی یابید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://uploadtak.com/images/b6799_13431947371_Persian3.jpg

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://uploadtak.com/images/c3773_13431947370_Persian3.jpg

لایه برداری كنید

وقتی پوست خود را لایه‌برداری كنید، سلول‌های مرده پوست‌تان از بین می‌رود. این روش می‌تواند به راحتی پوست برنزه شما را از بین ببرد. وقتی صورت خود را لایه‌برداری می‌كنید از اسكرابی استفاده كنید كه دانه‌های ریز نرم داشته باشد تا صورت شما را دچار التهاب یا خراشیدگی نكند. همچنین مراقب باشید اسكراب را با ملایمت استفاده كنید و بیش از حد آن را روی پوست خود نمالید. زمان لایه‌برداری بدن، می‌توانید از اسكراب‌های معمولی بدن استفاده كنید كه حاوی نمك طبیعی هستند. اما اگر پوست شما سخت برنزه و سوخته شده است، سعی كنید تمامی آن را در یك مرحله برندارید چون ممكن است به پوست شما آسیب برسد.




زندگی شیرین

شكر و گلیسیرین: در یك كاسه یك‌دوم فنجان شكر، چند قطره گلیسیرین و یك‌چهارم فنجان آبلیمو را مخلوط كنید. این اسكراب را روی نواحی برنزه شده پوست خود بمالید. شكر پوست شما را به خوبی لایه‌برداری كرده و گلیسیرین آن را نرم خواهد كرد در حالی كه لیمو برنزگی پوست شما را روشن‌تر خواهد كرد.







یك شوینده مناسب

آبلیمو: آبلیمو از تركیباتی است كه برای از بین بردن رنگ برنزه پوست بسیار استفاده و امتحان شده است. لیمو را قاچ كرده و روی ناحیه‌ای كه برنزه شده بمالید. 2 دقیقه آن را ماساژ دهید و به‌مدت 10 دقیقه آن را به حال خود رها كنید سپس مثل همیشه دوش بگیرید. اسید سیتریك داخل آبلیمو، سلول‌های مرده را از بین می‌برد و در نتیجه پوست برنزه شده به خوبی از بین می‌رود. با اینكه این شیوه به شما كمك خواهد كرد تا احساس تازگی كنید اما هنگام به كار بردن آن دقت كنید، اگر پوست‌تان شروع به خارش كرد، آن را سریع بشویید. این امكان هم وجود دارد كه پوست شما حساس شود، از این‌رو قادر به تحمل تاثیر این اسید روی پوست‌تان نخواهد بود.




یك تركیب عجیب

كشك و زردچوبه: كشك هم مانند لیمو، اسید طبیعی دارد و به از بین بردن برنزگی پوست كمك می​كند. مقداری ماست خنك را در یك كاسه هم زده و اندكی زردچوبه به آن اضافه كنید. آن را به‌صورت، گردن و نواحی‌ برنزه شده بمالید. بگذارید 30 دقیقه بماند تا كاملا خشك شود و سپس آن را با آب سرد بشویید. زردچوبه نیز كمك خواهد كرد تا درخششی روی پوست شما به‌وجود آید كه رنگ برنزه آن را به راحتی بپوشاند.




سیب‌زمینی لیمویی درست كنید

سیب‌زمینی: سیب‌زمینی تنها به درد درست كردن غذاهای خوشمزه برای حس چشایی شما نیست بلكه می‌تواند روی پوست هم معجزه كند. برای كمرنگ كردن برنزگی روی پوست، آب سیب‌زمینی را روی آن بزنید. برای تاثیر بیشتر می‌توانید به آب سیب‌زمینی یك قاشق سوپ‌خوری آبلیمو هم اضافه كنید. این معجون را با پنبه روی پوست‌تان بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند. این كار را هر روز انجام دهید تا رنگ طبیعی پوست‌تان به حالت اول بازگردد.




و اما پیشگیری بهتر است

جدای از اینها، می‌توانید از خمیر چوب صندل، عسل و پوست انبه یا موز له شده برای از بین بردن رنگ برنزه پوست خود استفاده كنید. اما بهترین كار این است که قبل از رفتن به مكان‌های آفتابی وسایل و ابزار پیشگیرانه را همراه داشته باشید. همیشه عینك آفتابی بزنید و برای محافظت از خودتان در برابر نور مستقیم خورشید از كرم‌های ضد‌آفتاب استفاده كنید. آب‌رسانی به پوست را فراموش نكنید كه امری بسیار مهم برای سلامت نگه داشتن پوست و كاهش تاثیرات اشعه‌های آسیب‌رسان آفتاب است.
خوب، ولی اشتباه...
پاسخ
 سپاس شده توسط نانا☀2012 ، ..WonDerfull.. ، Shawty Girl ، ALA ، KATARA ، parisa16 ، FARID.SHOMPET ، عاشقj.b ، * Exceptional girl * ، ارام.222 ، farhad74 ، مارال 2 ، negin .m ، ✘PETER✘ ، مهربان ترین دختر دنیا ، خخخخ ، آیلی جوون ، کیم ایون هوک ، نرسا ، *Ramesh*
آگهی
#2
من پوستم سفیده ولی خوشم نمیاد هم ازرنگش هم ازنگهداریش کلافه میشی خوب نیUndecided
چگونه دوباره پوستی سفید داشته باشیم؟(طبیعی ترین راه) 1
پاسخ
 سپاس شده توسط مارال 2 ، ✘PETER✘
#3
پوستمو دوست دارم (سفید برفی هههههه) پوستم سفید هلوییه چرا برنزش کنم
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘
#4
من خیلی خیلی سفیدم

دوست دااشتم تیره تر شم
چگونه دوباره پوستی سفید داشته باشیم؟(طبیعی ترین راه) 1
پاسخ
#5
رنگم خوبه (:
یه راه خیلی ساده هست. همه بدنتو چسب زخم بزنی بعد یه مدت که برشون داری میبینی سفید شدی 
پاسخ
 سپاس شده توسط ÆMÆշЇÑζ
#6
من خیلی سفیدم
پاسخ
آگهی
#7
(20-04-2017، 14:52)یه دختر به نام لیانا نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
من خیلی سفیدم

الان چه ربطی داشت به تاپیک !!

مگ نظر سنجیه؟؟!!
پاسخ
#8
ممنون
Heart همیشه اونطوری نمیشه که ما منتظرشیم  Heart
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=266308
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=265903
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=265924
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان