امتیاز موضوع:
  • 7 رأی - میانگین امتیازات: 4.57
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ρяoᴛᴇcᴛɪoɴ oғ ᴀŁɪᴇɴs ▲ حـمـآیت از مـوجودات فرازمینـی/مـآوراءطبیعی

(03-06-2015، 18:13)13790 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
اقوام مایا و فرا زمینی ها(قسمت چهارم)


برگرفته شده از مستندات 
**بسیار مهم و جالب 

60سال پیش ستاره شناس شهیر، رابرت هنسلینگ جامعه علمی را با برخی نتیجه گیریهایش درباره ستاره شناسی مایا شوکه کرد:

1- باید توجه کرد که مایاها ابزار و وسایلی که بتواند با چنین دقتی فواصل و زوایای آسمانی را به دست آورد در دست نداشته اند.

2- شکی نیست که مایاها دانش دقیقی از خوشه های آسمانی از هزاران سال قبل داشته اند این اطلاعات شامل نوع خوشه و تاریخها و تقویم مربوطه بوده است.

3- چنین دانشی غیر قابل دستیابی است مگر آنکه زمان ایجاد آن را هزاران سال پیش از آغاز تقویم میلادی مسیحی بدانیم.

4- چنین دستاوردی پیش نیازهایی دارد. برای مثال باید پذیرفت که این دانش بسیار کهن تر از زمانی است که پنداشته شده است.
به ادامه بروید 
ρяoᴛᴇcᴛɪoɴ oғ ᴀŁɪᴇɴs ▲ حـمـآیت از مـوجودات فرازمینـی/مـآوراءطبیعی

. تقویم مایا

در مورد ریاضیات زمان و تقویم بدون شک مایا ها نابغه بوده اند. با توجه بهتکرار دوره های زمانی، آنها دو نوع تقویم را بنیان نهادند : 
1- تقویم مذهبی که برای جشن های مذهبی و پیشگویی های آسمانی مورد استفاده قرار می گرفت
2- تقویم خورشیدی
هر دوی این تقویم ها بر پایه این حقیقت استوار شده است که هر سال اندکیبیش از 365 روز طول می کشد، سیستمی که کمی دقیقتر از تقویم مسیحی است. مایا ها با استفاده از حرکت خورشید، ماه و ستارگان آنچنان تقویم دقیقیداشتند که قادر بودند پدیده هایی مانند خسوف و کسوف و اعتدالین بهار وپاییز را پیشگویی کنند.
مایاها برای نگهداشتن زمان از چرخ هایی در هم یا ترکیبی استفاده می کردندو با استفاده از اینها حرکات ماه و خورشید و دیگر ستارگان را ثبت مینمودند. 

تقویم آیینی یا مذهبی آنها 260 روزه بود که Tzolkin نامیده می شد. اینتقویم از دوره های 13 روزه تشکیل شده بود که که در هر دوره روز ها نام خاصخود را داشتند، مثلاً می توانید در نظر بگیرید که روز اول این دوره 260روزه با lmix-1( یکشنبه در تقویم مسیحی ) آغاز شود، در این صورت روز دوم lk-2 باشد ( دوشنبه در تقویم مسیحی ) و الی آخر؛ پس از اینکه شما به روز ben-13 رسیدید شماره ایام از یک شروع خواهند شد مثلا ًlx-1 برای روز اول و men-2 برای روز دوم و الی آخر.

شما مجبور بودید 260 روز صبر کنید تا روز lmix-1 دوباره از راه برسد. ( 13*20=260) این نامگذاری پیچیده برای هر روز از هر دوره، معنی و سمبل آن؛ در گویش های مختلف مایا تفاوت داشت.

هر روزی با یک نقش که هنرمندانه و با استادی تمام حجاری شده بود نمایشداده می شد که "Head Variant" ( انگلیسی ) نامیده می شدند؛ نوعی طریقهنوشتاری که شباهتی با الفبای کنونی ما ندارد.

Tzolkin با یک دوره 365 روزه خورشیدی ترکیب شده بود که این دوره 365 روزه Haab نامیده می شد. این دوره 365 روزه به 18 ماه تقسیم می شد به علاوه یکماه 5 روزه به نام Wayeb که در عقاید مایا این دوره به عنوان دوره خطرناکدر نظر گرفته می شود.



 
  معرفی گونه های فضایی ۱ 
گونه های متنوع از موجودات فضایی کشف و نام گذاری شده اند . اگر چه ما دسترسی به این موجودات نداریم و ناچار هستیم آنچه را که محققان عالی رتبه در قالب مقالات علمی به ما معرفی می کنند بپذیریم.
پذیرش یا انکار موجودات فضایی به کلی در حیطه ی اختیار خواننده است.
{و حال آنکه خدا شما را به انواع خلقت و اطوار گوناگون بیافرید.}
قرآن کریم سوره ی نوح آیه ی ۱۴
۱- آناکیم ANAKIM : ( نام دیگر آنها الس Els به معنی نژاد بزرگ - در تورات و قرآن به نام موجودات غول آسا یا نفیلیم NEPHILIM)
نژاد آناکیم گسترده ترین نژاد فضایی است مخصوصا روی زمین تاریخچه ی عظیمی دارند . قد آنها چیزی بین ۳ تا ۴ متر تخمین زده شده است.(اگرچه در آثار پیدا شده از صحرای ربع الخالی در عربستان قد اسکلتهای یافته شده به ۱۲ متر هم رسیده است- ) ظاهرشان بسیار شبیه گونه ی بین المللی انسانی است ( مانند انسانهای زمین) . به همین دلیل برخی از آنها می توانند بدون جلب توجه در میان زمینیان زندگی کنند. چند نمونه از آنها در غارهای زیر شمال و غرب آمریکای شمالی دیده شده اند از آلاسکا تا حوالی مکزیکو و ثابت شده است که قادر به پروازهای بین ستاره ای هستند.
منبع: تورات - سفر پیدایش (باب ۱۰ آیه ۱۰)
قرآن کریم سوره ی احقاف آیه ۲۶ - سوره ی حجر آیه ۷۳ تا ۷۶ - سوره ی فجر آیه ی ۹ - سوره ی فجر آیه ۶ و۷ و۸
مجله ی ؛نوابیان کلندر؛ مقاله ی؛ بیگانگان در میان ما ؛سال ۱۹۹۶
 
۲- آنو ناکی ANUNNAKI : یکی از چهره های تاریخی نژاد آنو ناکی نمرود پادشاه بابل در زمان زندگی حضرت ابراهیم است .
نمرود خدایی را می پرستید به نام آنو ANU و بر عکس ابراهیم باوری به خدای نا مرئی نداشت. به همین دلیل ابراهیم را وادار کرد به پرستش آنو بپردازد اما ابراهیم نپذیرفت .( معجزه ی رهایی از آتش ) نمرود سازنده ی شهر بابل بود و مهمترین ساختمانی که در زمان او ساخته شد برج بابل بود . همچنین شهری به احترام آنو ساخت و آن را -کلنه - به معنی -قلعه ی آنو- نامگذاری کرد.
دومین چهره ی مشهور نژاد آنوناکی داریوش اول پادشاه هخامنشی است.کتیبه هایی با چهره ی داریوش در میان کتیبه های سومر یافت شده است و ترجمه های زکریا سیچین ( یکی از ۳۲ نفری که در دنیا زبان و خط سومری را بلد هستند)نشان می دهد که داریوش و کوروش از مردان آنوناکی بودند که به زمین فرود آمدند و مسئول بخشهایی بودند که در خاک پارس قرار داشت و به همین جهت به عنوان پادشاه سلطنت کردند.( مقایسه با سرگذشت ذوالقرنین در قرآن سوره ی کهف کاملا مطابقت می کند.)
جثه ی پادشاه را با سکنه ی اصلی ایران مقایسه کنید .
( توضیح: مردم نژاد آنوناکی متعلق به سیاره ای به نام نیبیرو NIBIRU هستند که شکل و مشخصات سیاره از لوحه های آشور و بابل به دست آمده است و نشان می دهد که این سیاره هر ۳۰۰۰ تا ۳۶۰۰ سال یک بار در چرخش خود به دور خورشید از نزدیکی زمین عبور می کند و جاذبه ی نیبیرو سبب طوفانها و تغییرات اساسی در ساختار زمین می شود که برخی دانشمندان وقوع طوفان نوح را به عبور این سیاره از نزدیکی زمین نسبت می دهند .
نیبیرو در راست و زمین در چپ
آنوناکی در زبان سومری به معنی - درخشنده و روشن - است . در تورات (سفر پیدایش) نام آنها- فرشتگان رانده شده- یا- درخشندگان است که از این لحاظ شباهت با شیاطین رانده شده از بهشت دارند که اتفاقا درخشنده هم بوده اند.
بنا بر تحقیقات دانشمندانی چون زکریا سیچین -بولی و کولیر مردم آنوناکی شباهتی به مردم زمین ندارند.
نژاد آنوناکی در اصطلاح خزنده هستند و پوستی شبیه پوست تمساح دارند . این موجودات در مکانهای بسیار مرطوب زندگی می کنند و علف خوار هستند.
همانطور که در این کتیبه مشاهده می کنید علامت زرتشتیان در واقع از آرم و علامت آنوناکی گرفته شده است که زرتشتیان او را فروهر می نامند . نام اصلی مرد داخل سفینه آنو است که مرد اولی بود که از سیاره ی نیبیرو پا به زمین گذاشت و دو پسر خود به نامهای انکی ENKI و انلیل ENLIL را مسئول ایستگاههای فضایی روی زمین کرد.( تورات سفر پیدایش . کتاب هگده و کتاب جوبیلیز ) همچنین در این کتیبه نشانه ی هلال ماه را می بینید که در واقع یکی از خدایان مردم خاور میانه بوده است و تا پیش از بعثت حضرت رسول اکرم در میان اعراب پرستیده می شده است و نام او اللات AL-LAT است.این علامت پس از فوت حضرت رسول توسط مسلمانان سنی به عنوان علامت اسلام برگزیده شد زیرا هنوز علاقه به بتها و خدایان در میان آنها زنده بود ( و هست شاید!) همچنین علامت ماه و ستاره یکی دیگر از خدایان مونث اعراب جاهلیت بوده است. در این کتیبه در سمت چپ مردی را به شکل ماهی می بینید که در واقع انلیل است ( خدای آبهای تازه). همانطور که اشاره شد آنوناکی نیاز داشتند که در مکانهای بسیار مرطوب زندگی کنند و همواره در آب یا اطراف آب بودند. از این رو مانند دوزیستان ترسیم شده اند.(نیمی ماهی و نیمی انسان) در سمت راست مردی که ایستاده است از مردم زمین و از پرستندگان آنو و انلیل است. در بین این دو و زیر هلال ماه رشته ی دی . ان . ای DNA مشاهده می شود . برخی محققان مانند فون دانیکن معتقدند که آنوناکی با ایجاد اصلاحات ژنتیکی در ژنهای انسان ساپینس ( انسان غار نشین) او را تبدیل به انسان هومو ساپینس ساپینس ( انسان هوشمند و متمدن) کردند . محققانی مانند زکریا و بولی پا را فراتر گذاشته و معتقدند که انلیل به همراه خواهرش الهه ایشتر یا همان نون خورسک آدم و حوا را آفریدند برای اینکه در باغ عدن ( باغهای معلق بابل) خدمت آنها را بکنند. اما نظر شخصی من این است که آنها آزمایشانی روی ژنتیک انسان انجام دادند و احتمالا گونه های جدیدی از انسان را از طریق ترکیب با حیوانات ساختند و همچنین فون دانیکن در کتابهای خود اشاره می کند که موجوداتی مانند ابولهول که نیمی شیر و نیمی انسان هستند یا موجوداتی که در تخت جمشید مشاهده می کنید که نیمی عقاب و نیمی گاو هستند از نتایج همین آزمایشات ژنتیکی بودند که برای کارهای گوناگون استفاده می شدند.
زبان و تمدن سومر توسط آنوناکی به وجود آمد در زمانی حدود ۱۰ تا ۱۲۰۰۰ سال پیش.در آن زمان آب و هوای زمین بسیار مرطوب بود و همه جا پوشیده از درختان عظیم الجثه و دریا بود . آنوناکی در نقاط مختلف زمین هرمهای بزرگ بنا کردند از جمله در مصر - مکزیک- ایران - عراق امروزی و در هندوستان . پس از آن به دلیل تغییرات آب و هوایی زمین و خشک شدن هوا در ۳۶۰۰ پیش از میلاد مجبور به ترک زمین شدند. در ۱۲۰۰ پیش از میلاد دوباره باز گشتند اما باز هم زمین را ترک کردند.
منبع: کتاب؛ طلسم لویاتان؛ نوشته ی دکتر ملاچی زد یورک
کتاب؛ مارها و هیولاهای پرنده؛ نوشته ی دکتر بولی ۱۹۹۰
کتاب بازدید دوباره از پیدایش نوشته زکریا سیچین
قرآن سوره ی کهف آیه ی ۸۳ تا ۹۸ سوره ی عنکبوت آیه ۲۴-۲۵-۲۶
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
۳-آتلانز ATLANS ( مردم آتلانتیس ):
گونه ی شبیه انسان امروزی هستند و گفته می شود که نسبت به مردم زمین خیرخواه می باشند. در شهرهای وسیع زیر زمینی در زیر جنوب برزیل و نواحی اطراف آن ساکن هستند.
این شهرهای زیر زمینی روزگاری بخشی از تمدن بزرگ آتلانتیس بودند . مردمی که امروز در این شهر ها زندگی می کنند از نژاد مردم آتلانتیس نیستند و فقط به یادبود مردم قبلی به این نام خوانده می شوند.
مشخص نیست که این نژاد کی و چطور این شهر های زیر زمینی را یافته و در آن ساکن شدند. این نژاد در شمال آمریکا و سایر قاره ها مشاهده شده اند و دارای دیسکهای پرنده بوده اند . بزرگترین شهر زیر زمینی در آمریکای جنوبی شهری است به نام پوزید POSID که دارای شبکه ی گسترده ای از کانالهای زیر زمینی است.
(توضیح: مردم اصلی آتلانتیس بر اساس شواهد و کتب باقی مانده مخصوصا - لوحه های زمرد-Emerald Tablet که توسط تتTHOTH نوشته شده است زمینی نبودند و از آسمان آمده بودند . همه ی آنها در طوفان غرق شدند به جز اندکی که با قایق خود را به مصر رسانیدند و آن عده هم به راهنمایی تت از پیش از طوفان خبر داشتند که بسیاری محققان تت را با نوح یکی می دانند.)
منبع: کتاب مکانهای اسرار آمیز نوشته ی جرج هانت ویلیلمسن
لوحه های زمرد نوشته ی تت خدای مصر باستان - ترجمه ی دورآل
تاریخچه ی الواح زمرد نوشته ی هولم یارد و نیدهیم ۱۹۸۰
۴-بوتاس BUTTAHS :
بوتاس دارای قدرتهای روحی و هوش بالا هستند و معمولا مسئول ایجاد کابوسهای شبانه و آدم ربایی های شبانه هستند. گونه ی گری GREY از همین گونه می باشند
. ( توضیح: برای اثبات وجود بوتاس و سایر گروههای همراه آنان هیچ نوع مدرک مستندی وجود ندارد . برخوردهای شاهدان همیشه غیر فیزیکی بوده است- این موجودات قدرت تله پاتی دارند - چیزی نمی خورند به جز خون انسان - روح انسان را تحت اختیار خود در می آورند - قادر به نامرئی شدن هستند - از در یا دیوار عبور می کنند و تکنولوژی ناشناخته ای دارند . این گونه همان موجوداتی هستند که در مقاله با اجنه مقایسه کردم و احتمال دادم که آنها گروهی از اجنه باشند که با موحودات فضایی اشتباه شده اند. زیرا چیزی به نام جن با مفهومی که ما می شناسیم در غرب وجود ندارد و برای همین احتمال اشتباه بسیار زیاد است.)
بوتاس در گروه خزندگان طبقه بندی می شوند.
۵- کوتوله ها DWARFS :
در شهرهای مختلف آمریکا مشاهده شده اند از جمله شمال کالیفرنیا و شمال شرقی آریزونا و جنوب نیو مکزیکو . کوتوله ها با موجودات کوتوله ی سبز رنگی که در یوفو ها دیده شده اند تقاوت دارند . کوتوله های سبز رنگ از نژاد گری GREY و خزنده هستند .
کوتوله ها موجودات فیزیکی نیستند و باور بر این است که از مخلوقات اتری ( رقیق و غیر مادی ) هستند که قابلیت ظاهر شدن و غیب شدن دارند. این موجودات با الف ELF تفاوت دارند و ظاهری مانند انسان با قدی بین ۱۲۰- ۱۵۰ سانتی متر. گفته شده که کوتوله ها در دنیای خود دارای تکنولوژی هوایی و بشقابهای پرنده هستند اما مدرکی به دست نیامده.
منبع: وب سایت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
www.burlingtonnews.net
۶- الوهیم ELOHIM :
قدیمی ترین نوع انسانهای فضایی هستند . همان نژادی که با نژاد اوریون ORION وارد جنگ شدند ( اوریون همان مردمی هستند که نژاد گری GREY را فریب دادند.)
(توضیح: مردم الوهیم بر اساس تحقیقات بدخواه مردم زمین هستند و در ارتباطاطی که با مردم زمین داشته اند فقط در صدد نابودی اخلاقیات و ایمان مردم زمین بوده اند . مردی به نام رائل در سال ۱۹۷۳ مدعی شد که الوهیم با او تماس گرفته اند و پرده از اسرار خلقت انسان برداشته اند .
رائل مدعی پیامبری است و می گوید مردم الوهیم در هزاران سال پیش در زمین فرود آمدند و انسان را از طریق روش کلونینگ ( شبیه سازی انسان)خلق کردند. همچنین ادعا می کنند که نام الله از نام الوهیم برداشته شده است .
فرقه ی رائلیسم (بی خدایی ) هم اکنون از پر طرفدارترین شاخه ها ی کفر است و در تمام کشورهای جهان از جمله ایران دفتر و شعبه ی مرکزی دارد.
 
الوهیم اما در کتابهای عهد عتیق مانند تورات و هگده اصلا از محبوبیتی برخوردار نیستند و بسیار موجودات بد طینت و خطرناکی برای بشریت بوده اند . به گفته ی کتاب هگده الوهیم برای مدت طولانی بر کل خاورمیانه و آسیا فرمان راندند و قلعه ها و خانه های غول آسایی بر زمین بنا کردند و غذای آنها خون و گوشت انسان بوده است . آنها انسانها را برده ی خود کرده بودند تا زمانیکه حضرت داوود و سپاهیانش موفق شد جالوت را بکشد که از الوهیم بود و با کمک و همکاری فرعون مصر به نام ام هوتپ موفق شدند که الوهیم را نابود کنند.
آثار قلعه ها و جاده هایی که الوهیم در سرتاسر صحرای سینا بنا کرده بودند امروزه قابل روئیت و بازدید می باشد
ببخشید من یه نکنته راجع به داریوش بزرگ و ارتباط اون با نژاد آنوناکی بگم.داریوش و کوروش بزرگ انسان بودن و کوروش بزرگ به عنوان پیامبر در قرآن اومده بنابراین نمیشه گفت که از این نژاد بودن بلکه با این گونه از فرازمینی ها در ارتباط بودند.تقریبا همه حکومت های باستانی با فرازمینی ها در ارتبط بودند مانند مصر و نمیشه گفت فراعنه از نژاد آنوناکی بودند این در مورد ایرانیان نیز صدق میکنه.
در مورد تقویم هم باید بگم که ایرانیان باستان نیز از همین تقویم استفاده میکردن.اولین تقویم خورشیدی اگر اشتباه نکنم به زمان پیشدادیان و به دوره جمشید شاه بر میگرده که این پادشاه این تقویم خورشیدی رو میسازه و روز به پادشاهی رسیدن خودش و روز به وجود اومدن کیومرث(سر سلسله پیشدادیان و اولین پادشاه جهان که به گفته زرتشتیان اولین انسان جهان)در روز اول بهار اتفاق میفته.جمشید شاه برای این دستاورد خداوند رو شکر میکنه و به همه دستور میده که شادی کنند و این روز رو نوروز مینامه.شاهنامه حکیم فردوسی در مورد این اقدام این طوری میگه:
                  بزرگان به شادی بیاراستند                     می و جام و رامشگران خواستند
مسلما همه میگن کریستف کلمب کاشف آمریکاست ولی سپاهیان داریوش بزرگ بودند که این قاره رو کشف کردن و کریستف کلمب از روی این کتیبه ها به آمریکا رسیده  و دانش های ایرانیان(چون ارتش داریوش بزرگ از همه قوم هایی که تحت تصرف هخامنشیان بود تشکیل شده بود)،بابلیان،سومریان،اکدیان و.... با اقوام مایا و دیگر اقوام آمریکایی در آمیخت و عصری جدید تو دانش به وجود اومد. Sleepy

(05-12-2015، 19:33)ραrαηorмαL نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
آیا کوتوله ها وجود دارند؟
در ماه اوت سال 2005 باستان شاسان در یک روستای تاریخی در ایران کشف هیجان انگیزی کردند .یک جسد مومیایی شده نوجوان کوتوله باعث خبر ها و حرف و حدیث های زیادی شد 
این کشف به قول باستان شناسان به دوران ساسانی (224 تا 651 میلادی ) برمیگردد که البته قاچاقچیان به قیمت سه میلیون دلار به فروش و در المان کشف و ضبط شد !!
این مومیایی تنها 25 سانتی متر قد دارد به خوبی حفظ و پوشش داده شده ..تجزیه و تحلیل پزشکی نشون داده این مومیایی کوچک قبل از مرگ تنها 16سال سن داشته است این داستان ما را یاد داستان لی لی پت در رمان معروف جاناتان سوئیفت میاندازد مخصوصا سفر های گالیور 
اما از این گذشته باستان شناس روستایی باستانی بهتره بگیم شهری باستانی با دیوار هایی تنها 80 سانتی متر کشف کردند 
با این وجود ایا ممکنه این شاهدی بر موضوع کوتوله ها باشد ایا مردمانی کوتوله در تاریخ بوده اند ریشه ان ها چه بوده و چگونه موجودیت داشتند ؟ 
ایا ممکنه تاریخ ما رگه های گمشده زیادی را دارا باشد ؟ به راستی از تاریخ چه میدانیم ؟
البته باستان شناسان داخلی میگویند این یک جسد مومیایی شده یک انسان نارس میباشد !! 
ما افسانه های زیادی در مورد کوتوله ها داریم به خصوص در امریکای مرکزی افسانه هایی در مورد خدایان کوتوله در مکزیک پرو و هاوایی و همچنین کوتوله هایی در افریقا و مالزی 

ایا این مسائل مشتی داستان و حکایات تخیلی هستند ؟ایا میتوانند موجود باشند ؟ برای اثبات رسیدن این موضوع به چه چیز دیگری نیزایز است ؟ 

تهیه و گرداوری ارش اریامنش 
منبع :
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.ancient-origins.net/ancient-places-asia/makhunik-ancient-city-little-people-001695
بله شما درست میگید و کوتوله ها وجود دارند.البته این ها در زیر زمین زندگی میکردن.این موجودات پسر عموهایی هم داشتن که خیلی بزرگتر بودن و با ساسانیان میجنگیدن امروزه یک کوتوله در ایران کشف شده که از همون نسله.بعضی از این موجودات بزرگ به زیر سلطه ساسانیان در میان و جزو ارتش ساسانیان میشن.ساسانیان در جنگ های مهم با رومیان از این ها استفاده میکردن.رومی ها در کتاب های باستانی خودشون از این موجود نام بردن و عکسش رو هم کشیدن.شاید این موجودات هنوز هم زیر زمین باشن.
به یزدان اگر ما خرد داشتیم                 کجا این سرانجام بد داشتیم   (حکیم فردوسی)
پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar ، ÆҐÆŠĦ ، mr.destiny


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: ρяoᴛᴇcᴛɪoɴ oғ ᴀŁɪᴇɴs ▲ حـمــآیت از مـوجـودات مــآوراءطبیعـــی/فرازمینـی - ارش خان - 20-12-2015، 20:24


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان