امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ما استقلالی ها دعوا کنیم و پرسپولیسی ها به ما بخندند، خوب است؟!

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ما استقلالی ها دعوا کنیم و پرسپولیسی ها به ما بخندند، خوب است؟! 1
روایت فروزان از درگیری در بازی و تمرین استقلال؛
ما استقلالی ها دعوا کنیم و پرسپولیسی ها به ما بخندند، خوب است؟! / دیدم کرار عصبانی است و ترسیدم واکنشی نشان بدهد
دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: «هواداران استقلال متوجه شدند، هدف من از دست بلند کردن، اهانت به آنها نبود و فقط خیلی دوستانه خواهش کردم اهانت به کرار را تمام کنند تا جنجال نشود.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، محسن فروزان ناخواسته وسط دو جنجال قرار گرفت. کمتر از 24 ساعت فروزان دو بار بدون اینکه خودش بخواهد، خبرساز شد.
 
دفعه اول وقتی بود که هواداران استقلال علیه جاسم کرار شعار دادند و او با اشاره دست از آنها خواست به کرار و سایر بازیکنان اهانت نکنند و سپس با چند ضربه دست، کرار را هل داد و از صحنه درگیری دور کرد.
 
دفعه دوم هم در تمرین استقلال با یک بوقچی درگیر شد... به همین بهانه نظر فروزان از این دو درگیری را جویا شدیم.
 
فروزان ابتدا درباره اتفاقی که در پایان بازی استقلال و پدیده رخ داد، گفت: «وقتی سوت پایان بازی به صدا درآمد، عده‌ای از تماشاگران شاکی و عصبانی شروع به شعار دادن کردند و وقتی کرار در حال خروج از زمین بود، این شعارها تبدیل به اهانت به او شد و حتی چند نفر بطری آب معدنی سمت جاسم پرتاب کردند، من هم که به صحنه نزدیک بودم، دویدم تا درگیری شدیدتر نشود. اول با اشاره دست از هواداران خواهش کردم شعار ندهند و توهین نکنند و بعد هم کرار را به سرعت از صحنه دور کردم چون دیدم عصبانی است و می‌ترسیدم واکنشی نشان بدهد و دوباره محرومش کنند...»
 
وی ادامه داد: «بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم تحت هر شرایطی حق با هواداران استقلال است چون صاحبان واقعی تیم، آنها هستند و بازیکنان مهمان این خانه محسوب می‌شوند اما به هر حال، بازیکن استقلال هم مثل عضوی از خانواده من است و نمی‌توانم بایستم و شاهد توهین به عضو خانواده و برادرم باشم.»
 
فروزان تاکید کرد: «در آن لحظه احساس کردم اگر تماشاچی به کرار اهانت کند و کرار جواب بدهد، احتمال محرومیت استقلال از بازی با تماشاگر و حتی احتمال محرومیت کرار وجود دارد. شما جای من بودید، چه‌کار می‌کردید؟ جدا کردم تا درگیری نشود. اگر باز هم چنین اتفاقی رخ بدهد، حتماً دخالت می‌کنم چون دلم می‌سوزد و نمی‌خواهم تیم یا همبازی‌ام محروم شود. خود هواداران استقلال هم متوجه شدند، هدف من از دست بلند کردن، اهانت به آنها نبود و فقط خیلی دوستانه خواهش کردم موضوع را تمام کنند تا جنجال نشود.»
 
دروازه‌بان استقلال همچنین به درگیری‌اش در تمرین اشاره کرد و گفت: «در تمرین یکی از مربیان استقلال مشغول صحبت با یک بوقچی بود که من نزدیک شدم و پرسیدم چی شده؟ طرف هم در کمال تعجب جواب بی‌ربط و نامربوط داد و گفت چرا وقتی ما داشتیم به کرار فحش می‌دادیم، تو دخالت کردی و نگذاشتی ادب شود که من هم گفتم تو اصلاً به چه حقی آمدی وسط زمین تمرین؟ برو بیرون و درباره همبازی من درست صحبت کن... »
 
فروزان ادامه داد: «بعداً شنیدم پشت سرم گفته فروزان که یک سال است آمده استقلال، نباید برای تماشاچی دست بلند کند! این هم شد حرف؟! من چون یک سال است آمده‌ام استقلال، نباید دلم برای تیم خودم بسوزد؟ محروم شویم خوب است؟ دعوا کنیم و پرسپولیسی‌ها به ما بخندند، خوب است؟! من به عنوان یک استقلالی از هواداران فهیم استقلال خواستم با اینکه حق دارند، خشم خودشان را کنترل کنند و از همبازی‌ام هم خواستم جواب هوادار را ندهد. فکر نمی‌کنم کار بدی کرده باشم.»
پاسخ
 سپاس شده توسط Black_Man
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لیگ یک / یک امتیاز ارزشمند برای استقلالی ها
  شاکری: در لیگ و جام حذفی به سهمیه فکر می‌کنیم
  پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
Clocket شیطنت سعودی‌ها در غفلت AFC با تغییر ورزشگاه/ دلیل تعجب استقلالی‌ها مشخص شد + عکس
  طاهری: سعی می‌کنیم از گروه چهار آسیا صعود کنیم
  کلکسیون فرصت سوزی پرسپولیسی‌ها در مشهد!
  سعید عزت اللهی؛ استقلالی یا پرسپولیسی؟
Heart پرسپولیسی ها عذار شدن مرگ مهرداد میناوند
  میزبانی فینال آسیا از پرسپولیسی ها گرفته می شود ؟
  موزیک فیلم استقلال بدویید استقلالی های عزیز

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان