امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هدیه جالب هدایتی به هواداران پرسپولیس در صورت برنده شدن در مزایده

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هدیه جالب هدایتی به هواداران پرسپولیس در صورت برنده شدن در مزایده 1

قسمتی از سهام را در قالب های کوچکتر تقدیم به هواداران می کنم؛

در حالی که حرف و حدیث‌های فراوانی در مورد هدایتی و خرید ستاره‌های آنچنانی به گوش می‌رسد، عابر بانک این موضوع را تکذیب می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، ‌حسین هدایتی در حال حاضر جدی‌ترین مشتری خرید سهام باشگاه پرسپولیس است. در حالی که مزایده سوم در تاریخ نهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، متقاضیان خرید سهام پرسپولیس تا ظهر هشتم اردیبهشت زمان دارند تا پاکت‌های خود را به سازمان خصوصی‌سازی تحویل دهند.
 
حسین هدایتی که پیش از این رییس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس بود در مورد این مزایده اظهار داشت: «شرکت ما تصمیم نهایی خود را گرفته و در مزایده سوم شرکت می‌کند. قبلا صحبت‌هایی در مورد تخفیف شده بود ولی ما با پرداخت همان رقم دویست و نود میلیارد در مزایده شرکت می‌کنیم. در مورد حضور ما در مزایده صحبت‌های زیادی می‌شد ولی با توجه به خواسته هواداران و محبتی که آنها به بنده دارند باز هم در خدمت پرسپولیس هستم...»
 
* به رقبا کاری نداریم
هدایتی که توجهی به شایعات اخیر و ماجرای شرکت کردن گزینه‌های دیگر در مزایده سوم ندارد می‌کوشد تا حتی در مورد این موضوع صحبتی نیز انجام ندهد: «من کاری به این صحبت‌ها ندارم. برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی توی مزایده شرکت می‌کند و چه کسی شرکت نمی‌کند. من کار خودم را می‌کنم و امیدوارم که بتوانم در خدمت پرسپولیس باشم. در طول این مدت بارها بین من و پرسپولیس فاصله افتاد ولی برای یک آدم عاشق این چیزها و این دوری مهم نیست و مهم این است که من پرسپولیس را دوست دارم.»
 
هدایتی به هیچ‌وجه قصد شرکت در مزایده تیم‌های دیگر را ندارد: «برای من فقط پرسپولیس مهم است چون من عاشق پرسپولیس هستم. من به همه تیم‌ها احترام می‌گذارم ولی در این بحث تنها چیزی که برای من اهمیت دارد، پرسپولیس است و دوست دارم که در تیم محبوب خودم باشم.»
 
* به کسی قول پست و مقام ندادم
او که تجربه خوبی از ماجرای استیل‌آذین و خرید ستاره‌های آنچنانی دارد، حالا پخته‌تر و با تجربه‌تر از قبل رفتار می‌کند و صحبت‌های جالبی کرد: «هنوز هیچ‌ چیز نهایی نشده است. شک نکنید که من با دل و جان به دنبال ساختن یک پرسپولیس پر قدرت هستم و اگر در مزایده موفق شوم، برنامه‌هایم را برای پرسپولیس عملی می‌کنم. ولی نکته مهم این است که من دوست دارم پرسپولیس توسط یک مجموعه خوب فنی و مدیریتی اداره شود و حالا با توجه به تجربیاتی که دارم، راه‌ها و کارهای جدیدی را در ذهن دارم.»
 
در طول این مدت صحبت‌های زیادی در مورد تماس هدایتی با بعضی‌ از مدیران سابق فوتبال ما برای تصدی مدیریت باشگاه پرسپولیس مطرح شد که البته عابربانک در این مورد هم توضیحات جالبی دارد: «من با اکثر دوستان خوبم در پرسپولیس و حتی فوتبال در ارتباط هستم و همه‌شان برای من عزیز و محترم هستند. حتی استقلالی‌های بزرگواری چون ناصر حجازی و غلامحسین مظلومی از دوستان خوب من بودند. در مورد ارتباط با مدیران و پیشکسوتان سابق پرسپولیس همه چیز صحت دارد و من از راهنمایی‌های این دوستان استفاده می‌کنم ولی اینکه می‌گویند من به کسی قول پست و مقام داده‌ام، درست نیست.»
 
* به هواداران سهام می‌دهم
بحث لیست هزینه‌های هدایتی برای پرسپولیس آن هم در طول چند ماه اخیر همچنان مطرح است و رییس سابق هیات‌مدیره سرخ‌ها از بعضی‌ها که البته نژادفلاح جزو آنها نیست ناراحت است: «با اینکه چند برابر توافق قبلی‌مان به پرسپولیس کمک کردم و پول دادم، بعضی‌ها کم لطفی کردند و حرف‌های دیگری زدند. به هر حال من تمام آن مبلغ چند میلیارد تومان را در قالب یک شاخه گل تقدیم هواداران پرسپولیس کردم و حتی قید قرض‌الحسنه‌ای که به دوستان داده‌ بودم را زدم.»
 
آخرین صحبت‌های هدایتی قبل از مزایده شنیدنی است: «اگر در مزایده موفق شوم قسمتی از سهام را در قالب‌های کوچک‌تر تقدیم به هواداران پرسپولیس می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که بتوانم در خدمت هواداران پرسپولیس باشم.»
پاسخ
 سپاس شده توسط Volkan ، Black_Man
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  مهدی: هواداران کمک نکنند بازیها بی‌تماشاگر می‌شود
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  آزمون: توی صورت بحرینی‌ها خندیدم
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان