امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هنر بزرگ ترین وسیله تحقق آرمان های فرهنگی جامعه است

#1
هنر بزرگ ترین وسیله تحقق آرمان های فرهنگی جامعه است 1
رمضان بهزادی ظهر امروز چهارشنبه  در دیدار جمعی از هنرمندان استان کردستان به مناسبت سالروز شهادت شهید آوینی و تشکیل بسیج هنرمندان و هفته هنر انقلاب اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان، گفت: بعد از پیروزی انقلاب تاکنون هنرمندان کشورمان همواره در راستای تحقق آرمان های فرهنگی نظام اسلامی تلاش و کوشش فراوانی کردند.

وی با بیان اینکه هنر بهترین زبان گویا برای بیان احساسات هر فردی است، عنوان کرد: هنر بزرگ ترین وسیله برای تحقق آرمان های فرهنگی یک جامعه است.
وی اظهارداشت: بعد عظیمی از نظام اسلامی ما را مسائل فرهنگی تشکیل داده است و قشر هنرمند در این رابطه می تواند بسیار کارساز و تاثیرگذار باشد.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه بیت المقدس کردستان از فعالیت های سازمان بسیج هنرمندان در سال گذشته تقدیر کرد و افزود: این سازمان در سال گذشته چهار جشنواره، تعداد زیادی کارگاه آموزشی و چندین برنامه فرهنگی وهنری را با حضور و شرکت هنرمندان استان برگزار کرده است.
بهزادی بیان کرد: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی هم برنامه های زیادی از جمله برگزاری اردوی راهیان نور، زیارت قبور شهدا و دیدار با خانواده شهدای هنرمند تدارک دیده شده است.
معاون طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان هم در این دیدار گفت: در استان مرزی کردستان اگر بر روی سرمایه های انسانی از جمله هنرمندان این خطه سرمایه گذاری نشود بی شک دشمنان کشورمان اقدام به این کار خواهند کرد.
سامان احمدی بیان کرد: اراضی با کاربری فرهنگی و هنر در استان وجود دارد که به دلیل تنگ نظری های عده ای دارد قربانی می شود و اجازه سرمایه گذاری به سرمایه گذاران بومی  که عمدتا از هنرمندان شاخص استان هم هستند داده نمی شود.
وی خواستار ممانعت و جلوگیری از قصورها و کوتاهی های عده ای از دست اندرکاران شد و اظهارداشت: پاسخگویی به نیاز هنرمندان نیاز به تخصیص اعتبارات بیشتری دارد و اعتبارات کنونی جوابگوی فعالیت ها و برنامه ها و اقدامات فرهنگی وهنری نیست.
وی با اشاره به اینکه تبیین شاخصه های فرهنگی در استان مستلزم تخصیص اعتبارات است، بیان کرد: برای تولید آثار فاخر و اجرای برنامه های فرهنگی وهنری شاخص در سال جاری نیاز به اختصاص اعتبارات ویژه ای است.
معاون طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ادامه داد: پارادایم فرهنگی جامعه ما نشات گرفته از پیام انقلاب اسلامی است.
احمدی بیان کرد: امسال برنامه های فرهنگی و هنری ارزشمند و شاخصی هم چون کنگره  بزرگداشت امام شافعی(رض) وکنگره پیشمرگان مسلمان کرد در استان برگزار می شود که این برنامه ها آغاز راه است و برای نشان دادن فرهنگ و شجاعت و ایثار مردم این دیار نیاز به استمرار و تقویت چنین برنامه هایی است.
وی عنوان کرد: در برهه کنونی میان تمامی کشورهای دنیا جنگ نرم افزاری روی داده  است بنابراین می طلبد فضای سایبر را در کشور و به تبع در استان کردستان تقویت و فعالان این عرصه مورد حمایت بیشتری قرار داده شوند.
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان