امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خوزهـ مورینیو/جایی میروم کهـ عاشقم باشند◄

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اخبار دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اخبار ایران دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اخبار ورزشی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جایی می روم که عاشقم باشند دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جدید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خوزه مورینیو دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خوزه مورینیو : جایی می روم که عاشقم باشند دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رئال مادرید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فوتبال دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لیگ اروپا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مادرید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مورینیو دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ورزش



خوزه مورینیو : جایی می روم که عاشقم باشند – رئال مادرید شب گذشته با نتیجه دو بر صفر بوروسیا دورتموند را شکست داد ولی به دلیل باخت چهار بر یک در دیدار رفت در مجموع با نتیجه ۳-۴ از دور رقابت ها کنار رفت.

خوزه مورینیو : جایی می روم که عاشقم باشند – رئال مادرید شب گذشته با نتیجه دو بر صفر بوروسیا دورتموند را شکست داد ولی به دلیل باخت چهار بر یک در دیدار رفت در مجموع با نتیجه ۳-۴ از دور رقابت ها کنار رفت.
 
مورینیو در پاسخ به این سوال که آیا در مادرید می ماند، گفت: شاید نه.
 
هنگامی که خبرنگاراز او خواست بیشتر توضیح دهد، این سرمربی پرتغالی که سه سال دشوار را در اسپانیا سپری کرده پاسخ داد: می خواهم جایی بروم که مردم دوستم داشته باشند.
 
روزنامه دیلی میل در این باره نوشت: به نظر می رسد جادوی مورینیو در سرزمین ماتادور ها اثر ندارد.
 
شبکه تلویزیونی ITV انگلیس شب گذشته مصاحبه ای اختصاصی و کوتاه با مورینیو را پخش کرد که احتمال بازگشت او به چلسی را مطرح می کرد. این شبکه گفت اولین بار نیست که مورینیو در بزنگاه ها موضعی خشمگینانه می گیرد.
 
وی گفت: در انگلیس مرا می شناسند و دوستم دارند. هواداران عاشق من هستند. رسانه ها دوستم دارند و برخوردشان با من منصفانه است. از من انتقاد می کنند ولی در جایی که لیاقت آن را داشته باشم برایم ارزش قائلند.
 
سرمربی رئال مادرید افزود: می دانم برخی باشگاه ها شیفته من هستند، بخصوص یکی ازآنها ، ولی در اسپانیا وضعیت متفاوت است چون بسیاری از مردم از من متنفرند.
 
این روزها بحث جدا شدن سرمربی پرتغالی از تیم پایتخت نشین اسپانیا و بازگشت او به انگلیس قوت گرفته است.
 
رئال مادرید در ماه مه دیدار فینال جام حذفی انگلیس را مقابل آتلتیکو مادرید بازی می کند و این آخرین بخت مادرید در فصل جاری برای کسب یک جام است.
 
مورینیو که هدایت پورتو و اینترمیلان را هم به عهده داشته است، گفت تا پایان فصل صبر می کند و آن گاه درباره آینده شغلی اش حرف خواهد زد.
 
وی گفت: تصمیمی نگرفته ام چون قرارداد دارم. اما فراتر از قرارداد و با همه احترامی که برای باشگاه و رییس آن قائل هستم، در دنیای فوتبال وقتی وقتی مردم چنین می خواهند شما کم می آورید و می برید.
 
سرمربی رئال مادرید اضافه کرد: به همین دلیل است که بازی فینال را می خواهم و فصل را به پایان می برم. می خواهم در فینال پیروز شویم و تلاش می کنم تیم در جایگاه دوم رقابت های این فصل لالیگا را تمام کند. می خواهم روبروی فلورنتینو پرز، رییس و دوستم بنشینم و بهترین تصمیم را در مورد خودم بگیرم.
 
وی گفت: باشگاه و رئیس آن را دوست دارم ولی باید صادق و منصف باشم و درپایان فصل دراین باره حرف خواهم زد.
 
مورینیو اذعان کرد از این که به فینال نرسیده ناامید شده اما از تاکتیک هایش دفاع کرد. او گفت: شاید فرهنگ من این نباشد که از پیروز نشدن راضی باشم ولی می دانیم که این رقابتی متفاوت است . صرفا با خواستن پیروز نمی شوید ، وقتی می برید که همه چیز طبق برنامه های شما باشد.
 
سرمربی رئال مادرید گفت:من در آن زمان ها همراه با باشگاه نبودم ولی بعد از این که مادرید سه جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا ( در سال های ۱۹۹۸، ۲۰۰۰ و ۲۰۰۲) را فتح کرد وارد دوران فترتی شد که حتی به مرحله یک چهارم نهایی هم صعود نمی کرد.
 
وی اضافه کرد: زمانی که من آمدم مادرید حتی امتیاز سید بندی را هم نمی آورد، نخستین نگرانی من این بود که از مرحله گروهی صعود کنیم. ˈ سرخیو راموسˈ از سال ۲۰۰۵ به اینجا آمده اما تا وقتی من به اینجا آمدم یک بار هم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده است. من این تیم را سه بار پیاپی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساندم و آنها هم پاداش این کار را گرفته اند.
 
وی بخت مادرید در هر سه دوره صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را هم ارزیابی کرد و گفت: درسال نخست حذف شدیم چون اجازه نداشتیم به فینال برویم.
 
اشاره او به شکست ۲-۴ مقابل بارسلونا بود که په په در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی اخراج شد.
 
مورینیو افزود: در سال دوم در ضربات پنالتی باختیم و در سال سوم هم به عملکرد خودمان در دورتموند باختیم.
 
سرمربی پرتغالی از ˈ هوارد وبˈ داور مسابقه هم انتقاد های تندی کرد که ˈ متس هوملˈ را به دلیل خطای هند در نیمه دوم جریمه نکرد و یک بخت مسلم گلزنی ˈ کریم بنزماˈ را هم از او گرفت.
 
وی گفت: او هومل را اخراج نکرد چون می خواست او به فینال برود.
 
مورینیو آبی پوشان را در شرایط سختی در سپتامبر ۲۰۰۷ آبی پوشان را ترک کرد ولی از آن سال تاکنون جزو موفق ترین مربیان ˈ رومن آبراموویچˈ مانده است. او دو جام قهرمانی لیگ برتر و سه جام خانگی دیگر را برای چلسی به ارمغان آورد.
 
ˈرافائل بنیتزˈ سرمربی کنونی چلسی چهره ای نامحبوب میان هواداران باشگاه است و گفته است درپایان فصل می خواهد استمفورد بریج را ترک کند.
 
هواداران چلسی همیشه سرمربی سابق خود را می ستایند.
 
برانیسلاو ایوانوویچ درباره بازگشت احتمالی مورینیو گفت: بازیکنان اطلاعات موثقی در این باره ندارند ولی همه ما دوست داریم این اتفاق بیفتد. با او باشگاهی قوی تر خواهیم شد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مورینیو: به خاطر کریم بنزما ناراحت شدم
  مورینیو ستون‌نویس جدید سان در مسابقات یورو
  فوری: ژوزه مورینیو از تاتنهام اخراج شد
  گواردیولا و برابری با رکورد ویژه ژوزه مورینیو(عکس)
  سون، سولسشر و مورینیو را به جان هم انداخت(عکس)
  در برد بزرگ هم جایی برای بیرانوند نبود
  هزینه 40 میلیون یورویی برای اخراج مورینیو
  مورینیو: بازیکنانم فکر کردند من دیوانه ام
  اینفانتینو: تحریم جام جهانی 2022 راه به جایی نمی‌برد
  مورینیو: بیل باید جای هری کین را بگیرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان