امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نقد و بررسی بازی Among The Sleep

#1
زمان کودکی  را نمی توان  با هیچ زمان دیگری از زندگی عوض کرد ، دلیلش هم دیدن تصاویر ، کلمات و هر چیز دیگری است که برای اولین بار آن را تجربه و حس می کنیم. اما تمام شیرینی و لذتی که در کودکی می بریم یک طرف ، ترس و وحشت شبانه آن هم یک طرف دیگر. همیشه از این موضوع می ترسیدم که نکنه کسی پشت در اتاقم ایستاده و من سایه اش را از زیر در ببینم. ولی بعضی مواقع با تمام ترس هایی که در من به وجود می آمد مقابله می کردم و به ظاهر خودم را شجاع تر نشان می دادم. از همه داستان های بچگی که بگذریم ، استنقد و بررسی بازی Among The Sleepدیو Krillbite در شبکه استیم بازی را با نام Among The Sleep در تاریخ 29 می یعنی 8 خرداد در سبک اول شخص و در ژانر ترسناک و نقش آفرینی ، وارد بازار کرد. قبل از Among The Sleep تنها بازی که ساخته بود The Plan بود که داستان زندگی یک مگس است. همراه ما باشید با

شروع داستانی بازی از تولد یک کوچولوی 2 ساله با لباس آبی با شکل ماه وستاره ، است. اما همه داستان به یک تولد ختم نمی شود ، بلکه با کادویی که برای این کوچولو آورده می شود ، داستان تازه شروع می شود. یک خرس قهوه ای دوست داشتنی در جعبه است. من با دیدن این خرس دقیقا یاد شخصیت خرس فیلم هوش مصنوعی افتادم. با وارد شدن کودک به کمد وارد دنیایی جدیدی می شود که تشکیل شده از رویا و خواب هایی است که او می بیند. یک دنیای کاملا تاریک که از اسباب بازی های کودک گرفته تا نقاشی های روی دیوار. اما قسمت های جالب توجه داستان بازی دویدن کودک در زیر تیرهای چراغ است که برای پیدا کردن مادرش همه کار می کند. Among The Sleep از نظر گرافیکی با وجود پایین بودن حجم بازی خیلی انتظار زیادی از آن نمی توان داشت. با وجود یک سری لگ هایی که خیلی قابل توجه نیست ، اجسام کاملا دارای بعد هستند و از هم به خوبی تفکیک شده اند. سایه ها با تغییر اجسام در راستای نور به خوبی تغییر می کنند.
نقد و بررسی بازی Among The Sleep
 
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد و بررسی بازی Among The Sleep 1
Among The Sleep
گیم پلی این کوچولوی 2 ساله بیشتر از همه چیز توجه من را جلب کرد ، دلیلش هم بخاطر طرز راه رفتن آن بود. زمانی که خیلی با سرعت راه بریم با یک صدای آخ زمین می خورد و چهار دست و پا روی زمین ادامه می دهد. این موضوع خیلی به جذابیت و یا حتا ترس بازی کمک می کند ولی تا کی؟ کمی که از بازی گذشتن ما می گذرد راه رفتن این کوچولو آدم را خسته می کند ، تا جایی که دیگر محبور می شویم به حالت چهار دست و پا فقط حرکت کنیم. یکی از اصلی ترین اهداف بازی پیدا کردن 4 اسباب بازی کودک است که به کمک خرس در را می توانیم باز کنیم. این برای برخی خیلی جذاب نیست که یک مرحله ای را تا جایی جلو روند و دوباره برگردند تا اسباب بازی را در جای خودش بگذارند که تا حدودی حوصله را سر می برد. با این حال تلقین یک کوچولوی 2 ساله به خوبی انجام شده و قابل درک است که ما یک بچه ای هستیم که عاشق تاتی تاتی کردن هست.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد و بررسی بازی Among The Sleep 1
Among The Sleep
موسیقی متن و یا موسیقی های تلفیقی در بازی خیلی کم به چشم می آید اما موسیقی مکانی یا می توان گفت صدای اجسام بسیار خوب ترس را جلوه می دهد. صدای کت هایی که کودک در کمد از بین آنها می گذرد ، صدای اسباب بازی کودک که در هر لحظه بازی آرامش را دوچندان می کند ، صدای قطره های آب و مهم تر از همه صداگذاری خرس که Roger L.Jackson به خوبی از عهده آن بر آمده است. Among The Sleep نشان دهنده ترس های کودکانه ایست که تجربه کردن آن شاید دوباره همه را به یاد بچگی بیندازد ، با این حال ترس های این بازی دوست داشتنی است و من تجربه بازی را به شما پیشنهاد می کنم نه به عنوان یک بازی کاملا حرفه ای بلکه تجربه یک شب ترسناک برای کودکی که برای پیدا کردن مادرش تلاش می کند.

نقد و بررسی بازی Among The Sleep 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بررسی بازی HOTLINE MIAMI||اسلحه رو پیدا کردم!
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  نقد و بررسی بازی Mafia Definitive Edition
  نقد و بررسی بازی Saints Row The Third: Remastered
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند
  نقد و بررسی بازی Call of Duty: Warzone
  مسابقه برترین نقد و بررسی بازی ها
  نقد و بررسی بازی Final Fantasy VII Remake

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان