امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

محمد طلایی: منتقدان صلاحیت انتقاد ندارند

#1
محمد طلایی: منتقدان صلاحیت انتقاد ندارند 1

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران معتقد است کسانی که از رسول خادم و کادر تیم ملی انتقاد می‌کنند صلاحیت این کار را ندارند.

محمد طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: عده‌ای به اصطلاح منتقد که از رسول خادم که چند مدال جهانی و طلای المپیک را دارد به ناحق انتقاد می‌کنند در صورتی که شرایط و صلاحیت این نوع انتقادها را ندارند.

دارنده مدال طلای جهان در سال 99 ادامه داد: عده‌ای نقد کرده‌اند که اعضای کادر فنی بزرگ نبوده‌اند. آیا رسول خادم و علیرضا رضایی و من که قهرمان جهان بوده‌ایم و رضا لایق که ستاره جام جهانی و تیم ملی بوده و از لحاظ فنی و اخلاقی می‌توان روی او حساب کرد و با خیال راحت جوان‌ها را دستش سپرد، کوچک هستیم؟

وی در ادامه تاکید کرد: بعد از المپیک هم گفتم که اگر هفت طلا هم می‌گرفتیم باز هم عده‌ای می‌گفتند که کار خاصی صورت نگرفته و ما نباید از این جور انتقادات دلسرد شویم.

عضو کمیته فنی رقابت‌های عمومی کشتی آزاد همچنین این مسابقه‌ها را مایه امیدواری و بسیار خوب دانست و اظهار کرد: این رقابت‌ها تماما نقطه قوت بود و من نقطه ضعفی در آن ندیدم. جوانان خوب و مستعدی در آن حضور داشتند که خون تازه‌ای را به کشتی کشور تزریق کردند.

وی افزود: در هر وزن حدود 6 جوان شناسایی شدند که در کمیته فنی بیشتر روی آن‌ها بررسی خواهیم کرد و در اردوهای آینده از آن‌ها استفاده می‌کنیم. به اهدافی که از این رقابت‌ها می‌خواستیم رسیدیم چرا که اگر روی جوان‌ها سرمایه‌گذاری کنیم به نتایج خوبی خواهیم رسید و رقابت‌های عمومی باعث شد تا کسانی که دیده نمی‌شوند و یا کمتر دیده می‌شوند به چشم بیایند و توانایی‌های خود را به کادر فنی نشان دهند.

طلایی ادامه داد: عده‌ای انتقاد می‌کنند که بعضی کشتی‌گیران با سن بالای 32 سال در این رقابت‌ها حضور داشتند ولی خود این مسئله هم یک نقطه قوت است چون باعث می‌شود جوان‌ترهایی که در مسابقه‌ها حضور دارند بتوانند با کشتی‌گیران باتجربه سرشاخ شوند و تجربیات خود را بالا ببرند و وجود این رقابت‌ها باعث انگیزه چند برابری کشتی‌گیران ایرانی می‌شود و کسانی که هدف‌شان پوشیدن پیراهن تیم ملی است می‌توانند با خودنمایی در این مسابقه‌ها توجه کادر فنی را به خود جلب کنند.

وی در پایان درباره مشکلی که با مسئولین نفت به وجود آمده اظهار کرد: در این زمینه خدمت آقایان قنبرزاده و شاه‌کرمی و حتی معاون وزیر رفتیم و این عزیزان قول مساعد دادند تا مشکل حل شود و امیدواریم با همکاری دوستان این قضیه به خوبی خاتمه پیدا کند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Science احمدی نژاد تایید صلاحیت میشود؟!
Subarrow تحلیل رویترز از دلیل تغییر لحن محمد بن‌سلمان در برابر ایران
  روزنده: مردم مخالف مذاکره با آمریکا هستند/آراء خاکستری، نگاه جناحی ندارند
Heart ترامپ: ممکن است بایدن برنده شود/بعضی‌ها مرا دوست ندارند
Heart انتقاد ترکیه از موضع "متناقض" فرانسه در لیبی
Heart ۱۳ گاف بزرگ جغرافیایی دونالد ترامپ / هند و چین مرز مشترک ندارند!
  انتقاد "تیلورسوییفت" از ترامپ: در انتخابات امسال به حسابت می‌رسیم
  انتقاد از بی برنامگی سفرها در تعطیلات فطر/ نیمه خرداد را دریابید
  انتقاد نیکولاس برنز از سیاست خارجه واشنگتن در بحران کرونا
  رسانه دولتی چین: تهدیدها اثری بر ما ندارند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان