امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

❀✿تازه مُحَجَبه ها❀✿

#11
سوزان کارلاند



❀✿تازه مُحَجَبه ها❀✿ 2


سوزآن کارلاند، در منطقه فیرمـونت اُسترالیا متولد شد.در 12 سالگی به سوی موسیقی کشیده شد ودروس مذهبی را کنار گذاشت ولی در 14 سالگی دوباره به کلیسا پیوست، کلیسایی که به گفته خود او افرادش ادعا می کردند که شبها خدا با آنها صحبت می کند او دیگر نمی توانست این چیزها را تحمل کند و برخلاف سابق هماننددیگر نوجوانان همسن وسال خود به جشنهای شبانه و مسافرتهای طولانی نمی رفت. در سن 17 سالگی تصمیم گرفت که در مورد ادیان تحقیق کند که صد البته اسلام شامل این لیست نبود. به گفته او دین اسلام طوری برایش ترسیم شده بود که نشان می داد دینی خشـونت طلب  است.!!!
او دراین باره می گوید:" دین اسلام توجه مرا به خودجلب کردکه درتلویزیون برنامه های مستندی را در مورد دین اسلام می دیدم ویا مقالاتی را راجع به دین اسلام در روزنامه ها میخواندم؛ تصمیم گرفتم در این مورد نیز به تحقیق بپردازم .اسلام ما را به رحمت ومودت بین همدیگر دعوت می کرد واز همه مهمتر مسئله ای که مرا به خود جذب کرد مسئله عقل وجسدوروح است که در مسیحیت هرکدام به مانند یکی از ارکان است اما در اسلام این سه عامل از هم جدانیست.یادم می آید هنگامی که می خواستم مسلمان شوم تمام دوستان وخانواده ام را از این اتفاق با خبر ساختم علی الخصوص مادرم که بر حسب اتفاق شبی که من مسلمان شدم مادرم گوشت خوک سرخ کرده بود تا برای شام مصرف کنیم اما وقتی مادرم متوجه شدکه من دیگر مسلمان هستم ونمی توانم دستپخت او را بخورم به گریه افتاد ومرادرآغوش کشید.بعد از چند روز من محجبه شدم."
"به نظرمن در مورد مسأله حجاب کمی بزرگنمایی شده است؛ حجاب برای من مانند این است که به خدانزدیک شده ام وسمبلی برای زن مسلمان به شمارمی رود، ویک زن به این طریق اعلام می کند که او نماینده دینش است."
"متأسفانه بعد از اینکه حجاب را گذاشتم در خیابانها با تنگ نظری مواجه شدم وبعضی از دوستانم با من قطع رابطه کردند اما اینک که بعد از پنج سال از اسلام من گذشته است ومن به سن بیست وچهارسالگی رسیدم دوستان زیادی اَعم از مسلمان وغیرمسلمان دارم.شوهرم نیز مسلمان است که در استرالیا به دنیا آمده است."
"من اکنون عضو فعالی در جامعه هستم که به اسم اسلام در کلیساها ومدارس غیراسلامی به سخنرانی می پردازم کما اینکه به کمک پناهندگان نیز می پردازم.من به عنوان مسلمان نمونه سال در استرالیا انتخاب شدم ،جائزه ام را که بالغ بر2000دلار بود را به این شرط تحویل گرفتم که بتوانم آن را دراسترالیا برسازمانهای اسلامی وغیر اسلامی بشر دوستانه توزیع کنم."
" اما من هیچگاه تسلیم نشده ام وهرگز نیز از اینکه مسلمان شده ام پشیمان نیستم."

امضا:سوزآن...با حجاب شدم چون حجاب سنبل دین اسلام است!
پاسخ
 سپاس شده توسط ★ASAL-GIRL★
آگهی
#12
فینآ مالک

❀✿تازه مُحَجَبه ها❀✿ 2

فینا همان دختریست که بدن بی لباسش همیشه بازیچه مردم ،روی مجلات بود.
این مآنکن و بازیگر پاکستانی با دعوت یکی از روحانیون مسلمان برای گذراندن ماه عسل با همسرش به مکه رفت و پس از انجام مناسک حج از این شغل کناره گیری کرد و همه را شگفت زده کرد.
فینا مالک گفت:در مکه توبه کردم و از خداوند خواستم که مرا پاک گرداندو به پروردگارم قول دادم که برای همیشه
از این شغل کناره گیری کنم
از این پس پوشش حجاب را رعایت می کنم و به نماز توجه ویژه ای خواهم داشت.
از برنامه های دینی و اجتماعی حمایت خواهم کرد و فقط در فیلم هایی بازی میکنم که به مسائل دینی و اجتماعی اهمیت داده شود
فینا گفت که میخواهد یک برنامه ی اسلامی را تولید کند تا به جوانانی که به راه های انحرافی می روند کمک کند.

امضا:فینا....با حجاب شدم چون توبه کردم!
پاسخ
 سپاس شده توسط ★ASAL-GIRL★
#13
سهير رمزي


❀✿تازه مُحَجَبه ها❀✿ 2
«او» یکی از بازیگران شهیر مصری است که پیش از این در فیلم‌های غیراخلاقی زیادی حاضر شده بود.
«فریده» با استفاده از آیات قرآن، به او پاسخ داد. سخن آرام و فروتنانه «فریده»، «سهیر» پرخاشگر و عصبانی را به یک شنونده آرام تبدیل کرد و دیگر عجیب نبود که «سهیر» بعد از گفتگویی که به طول انجامید، بگوید: «فریده، من مردد شدم، فاصله بین من و بین حجاب تنها به اندازه یک موی باریک است»
پاسخ
 سپاس شده توسط |мιѕѕ мєняαѕα|
#14
این ماشا هم خوشگله ولی چرا همه رو تو یه ارسال نداشتی؟|:
[ اینم یه نوشیدنی خنک که تو تابستون میچسبه D: ]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
❀✿تازه مُحَجَبه ها❀✿ 2
پاسخ
#15
حنان ترک
❀✿تازه مُحَجَبه ها❀✿ 2

«حنان ترک» بآزیگر مصری که چندی پیش بعد از مدت‌ها حجاب را اختیار کرده است، از این که دیر هنگام حجاب را برگزیده است، اظهار پشیمانی کرد.!
 به گزارش باشگاه خبری فارس به نقل از پایگاه خبری نـورت مصر، «حَنان ترک» بازیگر مصری با اشاره به هفت سال تفکر برای انتخاب حجاب، گفت: این دوران، دوران زیانباری بود و ای کاش از روز اول حجاب را انتخاب کرده بودم.
وی در پاسخ به این سوال که پیش از این در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی بدون حجاب بوده و اینک اگر آن فیلم‌ها را ببیند چه احساسی دارد گفت: حنان ترک اول یک بازیگر بود و حنان ترک دوم یک زن محجبه است.
این خواننده مصری در پاسخ به این سوال که با حجابت به کجا می‌خواهی برسی؟، گفت: مدتی ستاره اهل زمین بودم و از خدا می‌خواهم تا مرا به ستاره آسمان‌ها تبدیل کند.
وی افزود: برای روز قیامت با اطاعت خدا و عمل خیر و کمک به ایتام تلاش خواهم کرد.
وی همچنین با رد هرگونه پیشنهاد بازیگری بدون حجاب گفت: ۸۰ درصد از مردم مصر محجبه هستند و چه کسی باید اینان را نمایندگی کند؟
امضا:حنآن تُرک...با حجاب شدم تا ستاره ی آسمان ها باشم!
پاسخ
#16
سارا جوزف
❀✿تازه مُحَجَبه ها❀✿ 2 
سارا جوزف، تازه مسلمان انگلیسی ایست که در سال 1971 در لندن متولد شد و در سن 16 سالگی مسلمان شد.
[rtl]وی  معتقد است، خانواده و زن اهمیت بسیاری در اسلام دارند و زنان صرفا برای لذت جویی مردان نیستند و همه زنان اروپایی که به اسلام گرویده‌اند، در جستجوی یک شیوه زندگی زیبا و محفوظ از تمامی افراط‌های فمنیسم غربی که حقیقتا روشی نادرست است، بوده اند.[/rtl]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان