امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آینده راموس در رئال مادرید؛ مبهم تر از همیشه

#1
امرزو تولد 29 سالگي سرخيو راموس، مدافع ارزشمند رئال مادريد است. 365 روز گذشته را مي توان بهترين روزهاي عمر ورزشي و غيرورزشي راموس دانست.


آینده راموس در رئال مادرید؛ مبهم تر از همیشه 1







به گزارش "ورزش سه"، کسب دومین کوپا دل ری با رئال مادرید، تولد فرزند پسر او، کسب لادسیما، قهرمانی در سوپرجام اروپا، قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها، انجام 125 بازی ملی برای اسپانیا و قرار گرفتن در میان 11 بازیکن برتر اروپا در سال 2014، همه و همه باعث شدند تا راموس، 365 روز فراموش نشدنی را پشت سر بگذارد. 



حالا او یک هدف اصلی در رئال مادرید پیش رو دارد. رسیدن به 500 بازی با پیراهن سفید این باشگاه. راموس هم اکنون برای رئال 434 بازی انجام داده و تا سال 2017 نیز با این تیم قرارداد دارد. طبق گزارش نشریه AS، آخرین گفتگوها برای تمدید قرارداد با او و ایجنتش (رنه برادر راموس) 6 ماه پیش انجام شده و دو طرف به هیچ توافقی نیز نرسیده اند. 



راموس در چندین مصاحبه ادعا کرده است که برای او پول هیچ اهمیتی ندارد و مسائلی دیگر در تمدید قراردادش دخیل خواهند بود. راموس کاپیتان دوم رئال و چهارمین مدافع پردرآمد دنیای فوتبال پس از تیاگو سیلوا، داوید لوئیز و فیلیپ لام است و در قرارداد جدیدی که به او پیشنهاد شده، افزایش دریافتی سالیانه او نیز پیش بینی شده است. 







آینده راموس در رئال مادرید؛ مبهم تر از همیشه 1



در گزارش AS آمده است که راموس به شدت از شیوه رفتاری با کاسیاس و آنچلوتی در باشگاه رئال مادرید چه از جانب هواداران و چه از جانب کادر مدیریتی ناراضی است. او همه چیز را به پایان فصل موکول کرده و تا زمانی که باشگاه از او و ایجنتش برای ادامه مذاکرلات دعوت نکند، در این زمینه اقدامی نخواهد کرد.



راموس بدون تردید قصد دارد فوتبالش را در رئال به اتمام برساند اما بالاتر از آن، نمی خواهد سرنوشتی مشابه دوست صمیمیش ایکر کاسیاس در رئال پیدا کند.اسطوره ای که این فصل بارها در برنابئو مورد اعتراض و انتقاد شدید هواداران قرار گرفته و دفاع چندانی نیز از او نشده است.او در مذاکرات بعدی، انتظارتی فراتر از افزایش دریافتی سالیانه خواهد داشت. مدافع اهل سویا، در حالی امروز 29 ساله شد که آینده او در رئال مادرید مبهم تر از همیشه به نظر می رسد.
Before I pull this trigger
Your eyes vacant and stained
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کوین یامگا هفته آینده به تهران برمی‌گردد
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
  آینده آلگری به زیدان گره خورده است
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  مذاکرات راموس و مادرید به بن‌بست رسید
  همه چیز در مورد مسی و راموس معلوم می شود
  این رئال فوق العاده حاصل جادوی زیدان است (عکس)
  سرمربی رم: صعود آینده من را تغییر نمی‌دهد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان