امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

10 فيلم پرفروش اين هفته/ «سيندرلا» در جايگاه چهارم

#1
10 فيلم پرفروش اين هفته/ «سيندرلا» در جايگاه چهارم 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 به گزارش سينماخبر؛  اين هفته فیلم انیمیشن تازه از راه رسیده «خانه» جای «واگرا» را در راس باکس آفیس گرفت. با این حال این تنها تغییر ایجاد شده در باکس آفیس نیست و فیلم تازه وارد دیگری نیز وارد این فهرست شده است.



۱. «خانه» با نمایش در ۳۷۰۸ سالن سینما موفق شد فروشی ۵۴ میلیون دلاری را تجربه کند. این انیمیشن که با بودجه ۱۳۵ میلیون دلاری ساخته شده محصولی از شرکت دریم ورکز است. شخصیت اصلی این انیمیشن دختری به نام تیپ است که با یک موجود عحیب دوست می شود تا به او کمک کند مادرش را پیدا کند.



۲. «قوی باش» از کمپانی برادران وارنر نیز در بدو ورود در جایگاه دوم نشست و با فروش ۳۴.۶۱۰ میلیون دلاری خود تقریبا هزینه ساختش را که معادل ۴۰ میلیون دلار بود، جبران کرد.  اتان کوهن کارگردان این فیلم است.



۳. مجموعه «واگرا: شورشی» در دومین هفته نمایشش فیلم سوم فهرست شد. این فیلم که در این آخر هفته ۲۲ میلیون دلار فروخت، در مجموع فروشش را به ۸۶ میلیون دلار رساند. این فیلم هفته پیش فیلم اول باکس آفیس بود.



۴. «سیندرلا» اقتباس جدید کنت برانا از داستان کلاسیک پریان، در آین آخر هفته ۱۷.۵ میلیون دلار فروخت تا مجموع فروش خود را به بیش از ۱۵۹ میلیون دلار برساند و از بودجه تولید ۹۵ میلیون دلاری‌اش خیلی قرار برود. لیلی جیمز، ریچارد مدن، کیت بلانشت و هلنا بونهام کارتر از بازیگران این فیلم هستند.



۵. «دنبال می شود» در سومین هفته اکرانش در حالی که هفته پیش نوزدهمین فیلم از نظر فروش بود، این هفته به مکان پنجم راه یافته است. این فیلم با فروش ۴ میلیون دلاری اش در این آخر هفته، مجموع فروشش را به ۴.۷ میلیون دلار رساند.



۶. «مرد پادشاه: سرویس مخفی» ساخته متیو وان با بازی کالن فرث اين هفته با فروش ۳ ميليون دلاري پس از هفت هفته فروش، فروش کل خود را به بیش از ۱۱۹ ميليون دلار رساند. ساموئل ال جکسون، مایکل کین و مارک استرانگ در این فیلم که از کمپانی فاکس قرن بیستم است، نقش آفرینی کرده اند.



۷. فیلم «تمام شب بدو» ساخته ژام کولت-سرا هم در سومین هفته حضورش در باکس‌آفیس موفق به فروشی ۲.۲ میلیون دلاری شد و مجموع فروشش را به ۲۳.۸ میلیون دلار رساند. در این فیلم اکشن لیام نیسون نقش یک قاتل مافیایی را بازی می‌کند که یک شب وقت دارد تصمیم بگیرد آیا می‌خواهد از پسرش دفاع کند یا از بهترین دوستش که رییس مافیا است.



۸. «دومین هتل برتر گل همیشه بهار عحیب» این فیلم به کارگردانی جان مدن، فیلمی کمدی رمانتیک با بازی چهره های سرشناسی چون جودی دنچ، ریچارد گر، مگی اسمیت  و دیو پاتل، در چهارمین هفته اکرانش ۲.۱ میلیون دلار فروخت تا مجموع فروشش را به ۲۸ میلیون دلار برساند. این فیلم با بودجه ۱۰ میلیون دلاری ساخته شده است.



۹. «باور می کنی؟» در دهمین هفته نمایشش سه رتبه کاهش جایگاه پیدا کرد و با فروش ۲.۱ میلیون دلاری، مجموع فروشش را به ۷ میلیون دلار ساند.



۱۰. «مرد مسلح» در دومین هفته اکرانش در حالی که هفته پیش چهارمین فیلم پرفروش بود در مکان دهم جای گرفت. این فیلم این هفته ۲ میلیون دلار فروخت تا مجموع فروشش را به ۸.۸ میلیون دلار برساند.



۱۱. «فوکوس» با بازی ویل اسمیت که هفته پیش هشتم بود، این هفته فیلم شماره ۱۱ شد و با فروش ۱.۳ میلیون دلاری مجموع فروشش را به ۵۱ میلیون دلار رساند. این فیلم با بودجه ۵۰ میلیون دلاری ساخته شده است.



«مک فارلن، یو اس اس» با فروش کل ۴۰ میلیون دلار، «تک تیرانداز آمریکایی» با فروش ۳۴۵۶ میلیون دلار،  «باب اسفنجی: اسفنجی بیرون از آب» با فروش ۱۶۰ میلیون دلاری، «پنجاه طیف گری» با فروش ۱۶۴ میلیون دلاری دیگر فیلم های پرفروش هفته بودند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سریال Star Trek: Discovery برای فصل چهارم تمدید شد
  نمایش فیلم چرک و مبتذل در هفته دفاع مقدس با هدف حمایت از روشندلان!
  تاریخ انتشار فصل سوم سریال Cobra Kai اعلام شد؛ تمدید برای فصل چهارم
  مراحل فیلمبرداری فصل چهارم سریال Stranger Things رسما از سر گرفته شد
  تصاویر جدید فصل چهارم سریال The Crown مارگارت تاچر و شاهدخت دایانا را نشان می‌دهد
  زمان احتمالی از سرگیری تولید فصل چهارم سریال Stranger Things مشخص شد
  از نام و لوگوی رسمی فصل چهارم سریال Young Justice رونمایی شد
  پخش فصل سوم و چهارم سریال Atlanta عقب افتاد
  اولین تیزر تریلر فیلم Dune فاش شد؛ تریلر اصلی چهارشنبه هفته آینده
  تاریخ پخش فصل چهارم سریال « Fargo » اعلام شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان