امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

الجی اوایل اردیبهشت را برای رونمایی از پرچمدار جدیدش در نظر دارد

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
الجی اوایل اردیبهشت را برای رونمایی از پرچمدار جدیدش در نظر دارد 1
سایت Korea Herald گزارش داده است که الجی دهه اول اردیبهشت ماه را برای رونمایی از پرچمدار آتی خود در نظر دارد.
به این ترتیب، این کمپانی پاسخی قابل قبول را به محصولات رقیب خود یعنی سامسوگ خواهد داد و دو هفته پس از عرضه جهانی تلفن های هوشمند گلکسی، پرچمدار جدید را خود را به دنیا معرفی می کند.
در ادامه این مطلب با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیجیاتو  همراه باشید.


طبق گزارشات، نمایشگر LG G4 ابعادی کمتر از ۵٫۵ اینچ خواهد داشت و رزلوشنش هم ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است و برای آنکه راحت تر در دست قرار بگیرد انحنای کوچکی در بدنه آن در نظر گرفته شده.
اگر تصاویر لو رفته از این محصول که در انتهای مطلب مشاهده می کنید صحت داشته باشند، به نظر می رسد که این شرکت پنل پشتی تلفن هوشمند تازه اش را نیز دستخوش تغییراتی کرده و برای جلوگیری از لغزیدن آن در دستان کاربر از ماده ای محکم و دارای بافت بهره گرفته است.
شکل دکمه پاور این موبایل از دایره ای به بیضی تغییر یافته و طراحی دکمه های کم و زیاد کردن صدا هم عوض شده است.
جدای از این موارد، LG G4 کاملا شبیه به پرچمدار قبلی اش است که این مسأله احتمالا باعث دلخوری کاربرانش خواهد شد و شاید برنامه های این کمپانی برای باز طراحی آن و استفاده از فلز و پلاستیک بیشتر بتواند تا حدودی آنها را راضی نگه دارد.
اگر الجی تصمیم بگیرد که از پلاستیک بیشتری در ساخت بدنه پرچمدار آتی اش استفاده نماید می تواند محصولی مقرون به صرفه تر را در اختیار کاربران خود قرار دهد و با این کار دست کم باعث خوشنودی کاربرانش در خارج از چین شود.
همانطور که می دانید تلفن های هوشمند گلکسی، HTC One M9 و اکسپریا Z4 که قرار است در آینده نزدیک ارائه گردد همگی در زمره موبایل های گران قیمت جای می گیرند که این موضوع نیز تا حدودی به خاطر فرایندهای پیچیده ای است که در تولیدشان وجود دارد.
حال، الجی می تواند با بهره گیری از چنین شرایطی، محصولی ارزان تر اما با همان امکانات (و حتی فراتر) را ارائه نماید. با این همه، این کمپانی و حتی باقی فعالان این صنعت ممکن است برای دستیابی به چیپ ۱۴ نانومتری گلکسی S6، سرعت بالای حافظه فلش و توانایی شارژ ده دقیقه ای با مشکل روبرو باشند چراکه همگی این موارد صرفا در انحصار سامسونگ قرار دارند.
در کل باید بگوییم که تحلیلگران کره ای دیدگاه مثبتی نسبت به جانشین LG G3 دارند تا جایی که شرکت Kiwoom Securities پیش بینی کرده فروش سالانه G4 به رقم ۱۵ میلیون دستگاه برسد و این در حالی است که بر اساس پیش بینی Korea Investment & Securities Co در سال جاری میلادی میزان فروش این تلفن هوشمند از رقم ۹٫۲ میلیون دستگاه فراتر نمی رود.
روشن است که الجی همچون نام های مطرحی چون سامسونگ چندان هم از جایگاه خوبی در بازار موبایل دنیا برخوردار نیست اما کسب و کار آن در بازار موبایل رشدی پیوسته را تجربه می کند.
این شرکت در سال ۲۰۱۱ میلادی ۲۰ میلیون تلفن هوشمند را در سراسر دنیا به فروش رساند و در سال ۲۰۱۴ هم به خاطر عملکرد خوبش در سال های قبل، موفق شد که ۵۹٫۶ میلیون دستگاه تلفن همراه را به فروش برساند که نسبت به دو سال قبل آن افزایشی ۳۳٫۵۶ درصدی را نشان می دهد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
الجی اوایل اردیبهشت را برای رونمایی از پرچمدار جدیدش در نظر دارد 1  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
الجی اوایل اردیبهشت را برای رونمایی از پرچمدار جدیدش در نظر دارد 1  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
الجی اوایل اردیبهشت را برای رونمایی از پرچمدار جدیدش در نظر دارد 1  منبع: دیجیاتودیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
الجی اوایل اردیبهشت را برای رونمایی از پرچمدار جدیدش در نظر دارد 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Spell †
آگهی
#2
چرته خداییش
پاسخ
#3
اون ها عکس هایی بود که شایعه شده بود G4 عه ولی G4 واقعی این شکلیه:

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://dl.akskhor.ir/uploads1/doi-c.png
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قوی‌ترین گلکسی سامسونگ ۸ اردیبهشت رونمایی می‌شود
  ویوو از گوشی iQOO Z3 رونمایی کرد؛ یک موبایل ۵G مقرون به صرفه
  گوشی ریلمی جی‌تی رونمایی شد
  سری هواوی پی ۵۰ اوایل فروردین ۱۴۰۰ وارد بازار می‌شوند
  شیائومی از شارژر بی‌سیم هوایی خود با نام Mi Air Charge رونمایی کرد
  پتنت جدید شیائومی، از ارائه اسمارت فونی پیشرفته حکایت دارد
  موتورولا از One 5G Ace و سه گوشی جدید از سری Moto G رونمایی کرد
  گلکسی M02s سامسونگ با پردازنده قدیمی اسنپدراگون 450 رونمایی شد
  شیائومی زمان رونمایی ردمی نوت 9T را مشخص کرد
  وان پلاس ۹ پیش از رونمایی با قیمت ۶ هزار دلار در eBay فروش رفت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان