امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

« شورشی » در اولین هفته اکران صندرنشین گیشه ها شد

#1
« شورشی » در اولین هفته اکران صندرنشین گیشه ها شد 1




دومین قسمت از مجموعه فیلم‌های «واگرا» در هفته اول اکران در آمریکای شمالی پرفروش‌ترین فیلم شد.


به گزارش مووی مگ به نقل از هنرآنلاین، فیلم علمی تخیلی مجموعه واگرا : شورشیاز شرکت سامیت اینترتینمنت متعلق به شرکت لاینزگیت، از جمعه تا یکشنبه در 3875 سینما در ایالات متحده و کانادا حدود 54 میلیون دلار فروخت و فیلم اول شد.

هر چند دومین فیلم مجموعه "واگرا" در رده اول جدول قرار گرفت، اما فروش آن کمی کمتر از حد انتظار بود. سامیت پیش‌بینی کرده بود "شورشی" در هفته اول نمایش بین 55 تا 60 میلیون دلار به دست بیاورد. "واگرا" اولین فیلم این مجموعه سال گذشته با 54.6 میلیون دلار کار خود را شروع کرد.

"شورشی" در سطح بین‌المللی نیز در 76 کشور 47 میلیون دلار فروخت و مجموع فروش جهانی خود را با حساب بازار آمریکای شمالی به 101 میلیون دلار رساند. این فیلم در 66 بازار فیلم اول هفته شد.

"شورشی" را رابرت شوانتکه فیلمساز آلمانی با بودجه‌ای حدود 110 میلیون دلار کارگردانی کرده است.

این فیلم با اقتباس از دومین کتاب سه‌گانه "واگرا" به قلم ورونیکا راث ساخته شده است. شایلین وودلی نقش بئاتریس تریس پرایور را تکرار کرده است. تریس در فیلم اول در برابر یک حاکم مستبد که قصد داشت او را به قتل برساند، به پا می‌خیزد. او در فیلم جدید باید با شیاطین وجود خود روبرو شود و به مبارزه خود با اتحادی که تهدیدی برای جامعه اوست، ادامه بدهد.

کیت وینسلت، نائومی واتس، اوکتاویا اسپنسر، مایلز تلر، جی کورتنی، تئو جیمز و انسل الگورت از دیگر بازیگران "شورشی" هستند که در وبسایت سینمااسکور از تماشاگران درجه A- دریافت کرده است. منتقدان نظر چندان مثبتی به فیلم ندارند و در وبسایت راتن تومیتوز تنها 34 درصد نظر آنها به فیلم مثبت بوده است.

حضور وودلی به موفقیت تجاری "شورشی" کمک کرد. او در فیلم‌ مستقل محبوب مانند "اینک تماشایی" و "فرزندان" به کارگردانی الکساندر پین با بازی جرج کلونی بازی کرد و توانایی خود را در گیشه‌های فروش بخصوص در میان تماشاگران جوان‌تر نشان داد. ژوئن پیش فیلم سوزناک "تقصیر ستاره بخت ماست" با بازی او با 48.2 میلیون دلار کار خود را در ایالات متحده و کانادا شروع کرد و در نهایت در این بازار 124.9 میلیون دلار فروخت.

روایت جدید شرکت دیزنی از کلاسیک "سیندرلا" (Cinderella) در هفته دوم اکران 49 درصد تماشاگران خود را از دست داد و با 34.5 میلیون دلار در رده دوم جدول قرار گرفت. این فیلم که با بودجه‌ای حدود 95 میلیون دلار ساخته شده است، مجموع فروش خود در آمریکای شمالی را به 122.1 میلیون دلار و در بازار جهانی به 250 میلیون دلار رسانده است.

تریلر اکشن "تمام شب را فرار کن" (Run All Night) با بازی لیام نیسن در هفته دوم نمایش با 5.115 میلیون دلار رده سوم جدول را به خود اختصاص داد. مجموع فروش داخلی این پروژه 50 میلیون دلاری حدود 19.7 میلیون دلار شده است.

تریلر اکشن "مرد مسلح" (The Gunman) از شرکت اوپن رد فیلمز در هفته اول اکران فقط 5.009 میلیون دلار فروخت و در رده چهارم قرار گرفت. این فیلم با بازی شان پن با هزینه‌ای حدود 40 میلیون دلار ساخته شده است.

پن در "مرد مسلح" نقش جیم تریر یک مامور بین‌المللی را بازی می‌کند که وقتی سازمانش به او خیانت می‌کند ناچار می‌شود بگریزد و در سراسر اروپا وارد یک بازی موش و گربه شود. این فیلم از روی رمانی نوشته ژان-پاتریک مانشت ساخته شده است. ری وینستون، جازمین ترینکا، خاویر باردم، ایدریس البا و مارک ریلنس دیگر بازیگران "مرد مسلح" به کارگردانی پی‌یر مورل هستند.

فیلم‌ اکشن "کینگزمن: سرویس مخفی" (Kingsman: The Secret Service) با بازی کالین فیرث، ساموئل ال. جکسن و مایکن کین در هفته ششم اکران با 4.6 میلیون دلار فیلم پنجم شد. مجموع فروش داخلی این فیلم 114.6 میلیون دلار شده است.

درام متکی بر ایمان "اعتقاد داری؟" (Do You Believe?) در هفته اول اکران با 4 میلیون دلار در رده ششم قرار گرفت. این فیلم به کارگردانی جان گان درباره یک کشیش و یک واعظ خیابانی است. میرا سوروینو، لی میجرز، سیبیل شپرد و تام مگینلی در "اعتقاد داری؟" بازی می‌کنند.

مجموع فروش فیلم‌ها در مقایسه با سال گذشته چنین هفته‌ای 8.1 درصد کمتر است، اما از ابتدای سال 2015 تاکنون در مقایسه با سال گذشته این موقع، 4.2 درصد بیشتر است.
Before I pull this trigger
Your eyes vacant and stained
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فیلم سینمایی واکنش فرازمینی ها به کارگردانی علی پوراحمد در هالیوود اکران شد
  تاریخ اکران فیلم اکشن جدید گای ریچی و جیسون استاتهام
  فیلم Mortal Kombat همچنان برای اکران در سینماها در نظر گرفته شده است
  اولین تصاویر فیلم The Adam Project با بازی رایان رینولدز منتشر شد
  اولین تریلر فیلم The Suicide Squad احتمالا به‌زودی منتشر خواهد شد
  تاریخ اکران فیلم ترسناک بعدی جردن پیل مشخص شد
  تاخیر مجدد تاریخ اکران فیلم Ghostbusters: Afterlife
  تاریخ اکران تازه بازسازی فیلم Candyman اعلام شد
  نتفلیکس اولین پوستر و تریلر فیلم Mank را منتشر کرد
  مراحل تولید فیلم Spider-Man 3 رسما آغاز شد؛ انتشار اولین تصاویر در ماه دسامبر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان