امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفي ويژه برنامه‌هاي ايام فاطميه در سيما

#1
معرفي ويژه برنامه‌هاي ايام فاطميه در سيما 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به گزارش سينماخبر؛  به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ويژه برنامه هاي مختلفي براي پخش از شبكه هاي سيما تدارك ديده شده است .

در اين شبكه ها علاوه بر پخش ميان برنامه هايي نظير مداحي و سوگواري براي حضرت زهرا(س) ،نماهنگ هايي با صداي مداحان اهل بيت و پخش احاديثي در رثاي فاطمه زهرا (س) ، ويژه برنامه هايي براي تبيين سيره عملي آن حضرت و ارائه الگويي مناسب براي زندگي از رفتار هاي اخلاقي و اجتماعي حضرت زهرا(س) پخش مي شود .

در شبكه يك سيما سخنراني بامدادي اين شبكه و موضوع برنامه آفتاب شرقي به همين مناسبت ارتباط دارد و  ميهمان برنامه آفتاب شرقي در باره ويژگي هاي حضرت صديقه (س) سخن خواهد گفت .

در شبكه دو سيما برنامه كوي محبت ، چند ويژه برنامه مناسبتي و دو مجموعه تلويزيوني به مناسبت ايام فاطميه در نظر گرفته شده است . مجموعه "بزم آخر"سريالي است كه اين شبكه در اين روزها و به مناسبت ايام سوگواري شهادت حضرت زهرا(س) براي پخش انتخاب كرده است .

برنامه‌ ديگري كه در ارتباط با شهادت حضرت زهرا(س) در ايام نوروز از شبكه دو به نمايش درمي‌آيد، «شكوفه» نام دارد. اين برنامه كودكان و نوجوانان را با ويژگي‌هاي اخلاقي و زندگي حضرت فاطمه(س) آشنا مي‌كند . بخشي از برنامه «شكوفه» هم به شعرخواني شاعران در مدح حضرت فاطمه(س) اختصاص داده شده است و بخش «ريحانه» در اين برنامه دختران را با حضرت فاطمه (س) به عنوان كامل‌ترين الگوي افكار و رفتار در زندگي فردي و اجتماعي آشنا مي‌كند .

شبكه سه نيز با ميني سريال "مهر طوبي" مخاطبان خود را در ايام فاطميه همراهي مي كند . اين شبكه در برنامه هاي چشمه كوثر ، سمت خدا و آب و آئينه نيز به طور ويژه به سيره فاطمي مي پردازد . در بين همه برنامه هاي اين شبكه نيز ميان برنامه مناسبتي و كليپ هاي عزاداري نمايش داده مي شود .
شبكه آموزش ويژه برنامه ادبي "باغ ياس"  را تقديم بينندگان خود مي كند . در اين ويژه برنامه شاعران با ارائه اشعاري درباره حضرت زهرا (س)  ارادت خود را به ساحت مقدس آن بانوي مكرم اسلام عرضه مي دارند . اين مشاعره فاطمي را هرشب ساعت 20 اسماعيل آذر هدايت و داوري مي كند .

در شبكه قرآن برنامه هاي "شب شعر فاطمي" ،" چشمه كوثر" و "گل باغ خورشيد " در باره شخصيت و منش حضرت زهرا(س) مطالبي را به مخاطبانشان ارائه مي كنند . اين شبكه در چندين بخش مرثيه سرايي دخت گرامي پيامبر (ص) را در جدول پخش برنامه هايش قرار داده است .

روز سه شنبه همچنين برخي شبكه ها از جمله شبكه سه سيما بخش هايي از تجمع بزرگ فاطمي در ميدان هفت تير را براي مخاطبان به طور زنده پخش خواهند كرد .
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بهترین برنامه های صدا و سیما!
  فصل هفتم برنامه خندوانه ساخته می‌شود
  برنامه ۹۹ عادل فردوسی پور مجوز پخش زنده دریافت نکرد
  اطلاعات جدید از برنامه همرفیق شهاب حسینی؛ نوید محمدزاده یکی از مهمان‌ها
  اکران Black Widow و West Side Story تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاد؛ تغییرات در برنامه‌ فیلم‌ها
  اولین پوستر برنامه هم رفیق شهاب حسینی منتشر شد
  برنامه تعطیلی تئاتر در ایام محرم اعلام شد
  تصادف شدید<<سایمون کاول>>داور برنامه گات تلنت آمریکا!
  ویژه‌برنامه‌های عیدانه «غدیر» در قاب تلویزیون!
  نادر طالب زاده، مجری و برنامه ساز ایرانی به کرونا مبتلا شد!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان